Beantwoord

Foutmelding aanmelden voor T-Mobile Extra



Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
@Hananemes

Ik zie dat je al bent aangemeld voor T-Mobile Extra waardoor het niet meer nodig is om je hiervoor opnieuw aan te melden.
Ik begrijp uit je post dat je wel op de pagina zelf kunt inloggen maar verder geen gegevens ziet? Kun je éénmalig dit proberen via een andere browser zoals I.E. of Chrome of Firefox? Ik kan namelijk deze storing niet herleiden. Op dit moment heb je nog geen kosten gemaakt maar wel al de data verbruikt en is de snelheid aangepast naar 64/Kbps. De belminuten vind je niet meer terug in de status doordat je de bundel Onbeperkt Bellen hebt geactiveerd. Je kunt dus binnen Nederland niet meer buiten de bundel raken en gewoon blijven bellen.:)
Ik kan wel inloggen op my t-mobile, als ik klik op t-mobile extra moet ik me aanmelden. Heb dit ook geprobeerd met de ipad, maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen.


@Hananemes

Ik zie dat je al bent aangemeld voor T-Mobile Extra waardoor het niet meer nodig is om je hiervoor opnieuw aan te melden.
Ik begrijp uit je post dat je wel op de pagina zelf kunt inloggen maar verder geen gegevens ziet? Kun je éénmalig dit proberen via een andere browser zoals I.E. of Chrome of Firefox? Ik kan namelijk deze storing niet herleiden. Op dit moment heb je nog geen kosten gemaakt maar wel al de data verbruikt en is de snelheid aangepast naar 64/Kbps. De belminuten vind je niet meer terug in de status doordat je de bundel Onbeperkt Bellen hebt geactiveerd. Je kunt dus binnen Nederland niet meer buiten de bundel raken en gewoon blijven bellen.:)
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Marieke,

Heel vreemd. Wij kunnen je My T-Mobile account verwijderen zodat je zelf een nieuwe kan aanmaken. Hierdoor kan het probleem opgelost worden. Zou je ons willen laten weten of je hier mee akkoord gaat? Dit heeft verder geen invloed op je abonnement, voorwaarden of contractsduur.

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer