Beantwoord

Garantie bestelde producten T-mobile Extra

In februari 2018 heb ik met mijn extra punten Sennheiser 686G Sport earphones besteld. Nu doet een van de oordopjes het niet en ik wil de kooptelefoon laten vervangen of repareren. Ik kan geen bevestigingmail meer vinden, alleen de status van de bestelling op Mijn T-mobile Extra pagina.
Hoe kan ik de koptelefoon retourneren voor reparatie/vervanging?
Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Alex
icon

Beste antwoord door Hajar 11 december 2018, 10:08

Hi Alex,

Wat jammer dat je earphones stuk zijn gegaan. Ik heb je een e-mail gestuurd met een link naar een pagina waar jij het artikel retour kan aanmelden. Bij je bestelling had je een orderbon ontvangen. Deze heb je wel nodig om je retour aan te melden. Deze moet namelijk worden meegestuurd. Ik hoop dat je hem alsnog vindt. De leverancier bepaalt dan of reparatie/omruiling/vergoeding van toepassing is, en neemt ook contact met je op.

Ik hoop dat je zo verder komt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Alex,

Wat jammer dat je earphones stuk zijn gegaan. Ik heb je een e-mail gestuurd met een link naar een pagina waar jij het artikel retour kan aanmelden. Bij je bestelling had je een orderbon ontvangen. Deze heb je wel nodig om je retour aan te melden. Deze moet namelijk worden meegestuurd. Ik hoop dat je hem alsnog vindt. De leverancier bepaalt dan of reparatie/omruiling/vergoeding van toepassing is, en neemt ook contact met je op.

Ik hoop dat je zo verder komt.

Reageer