Beantwoord

Geen geactiveerde staatsloten

• 9 mei 2017
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

18 April voor twee 1/5 Staatsloten punten ingeleverd, maar na activeren van de codes op Nederlandse Loterijen nog steeds geen loten in mijn 'wallet'. Had graag met de loterij morgen meegedaan dus was netjes aan het afwachten of ik nog bericht of geactiveerde loten kreeg afgelopen dagen. Maar niks. 🙁
icon

Beste antwoord door David 10 mei 2017, 09:36

Hoi Marisid,

Ik zie dat je jouw probleem ook in een ander topic hebt gemeld. Wil je er rekening mee houden dat het op het forum niet is toegestaan om jouw vraag meerdere malen te stellen. Dit zorgt namelijk voor onoverzichtelijkheid en verwarring. De vragen worden op volgorde van binnenkomst vanzelf opgepakt. Aangezien er in het andere topic al meerdere reacties zijn, gaat dit topic op slot. Jouw vraag zal in het andere topic worden behandeld.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marisid,

Ik zie dat je jouw probleem ook in een ander topic hebt gemeld. Wil je er rekening mee houden dat het op het forum niet is toegestaan om jouw vraag meerdere malen te stellen. Dit zorgt namelijk voor onoverzichtelijkheid en verwarring. De vragen worden op volgorde van binnenkomst vanzelf opgepakt. Aangezien er in het andere topic al meerdere reacties zijn, gaat dit topic op slot. Jouw vraag zal in het andere topic worden behandeld.