Beantwoord

Geen loten in account Staatsloterij

• 10 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 636 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,
Ik had vouchers gekocht met mijn punten voor staatsloten.
Ik heb de codes ingevoerd en een acount aangemaakt aan bij staatslotterij alleen kan nergens mijn loten vinden...
En als ik klik op de link van wanneer ik met die loten mee doe zie ik niks en heb er ook geen bevestiging van gehad..
icon

Beste antwoord door Jaimy 11 augustus 2017, 12:01

Hoi Leydi.s,

Welkom op het forum!

De loten zou je inderdaad terug moeten vinden in het account wat je bij de Staatsloterij hebt aangemaakt. Omdat ik niet in hun systeem kan, is het handig om even contact op te nemen met de Klantenservice van de Staatsloterij. Zij kunnen jou waarschijnlijk direct uitleggen hoe het zit met jouw loten!

Laat je nog weten of het goed is afgelopen? Anders help ik je namelijk graag verder. Enne... ik hoop dat je ook echt een leuk bedrag wint! 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Leydi.s,

Welkom op het forum!

De loten zou je inderdaad terug moeten vinden in het account wat je bij de Staatsloterij hebt aangemaakt. Omdat ik niet in hun systeem kan, is het handig om even contact op te nemen met de Klantenservice van de Staatsloterij. Zij kunnen jou waarschijnlijk direct uitleggen hoe het zit met jouw loten!

Laat je nog weten of het goed is afgelopen? Anders help ik je namelijk graag verder. Enne... ik hoop dat je ook echt een leuk bedrag wint! 😃
Dankjewel, ik heb gebeld en waarom ik het niet kon terug vinden was een raadsel maar hun konden ze wel zien en ik krijg ze twee dagen voor de trekking opgestuurd .
Reputatie 7
Badge +19
Wat fijn dat ze het meteen voor je konden nakijken. Goed om te lezen dat je de loten gewoon opgestuurd krijgt. :D

Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan weet je ons forum te vinden!

Reageer