Beantwoord

Geen trolley meer via T-Mobile Extra

• 10 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 2203 Bekeken

Beste t-Mobile,

Tot mijn verbazing ben ik er achter gekomen dat de catalogus is veranderd, ik had kort geleden een collega van jullie in de winkel gesproken.

Wou namelijk mijn punten inwisselen voor de trolley van SuitSuit.

Omdat ik binnenkort op vakantie ga, zou ik het bestellen.
Maar de catalogus is totaal veranderd!!!!

Er staan dingen in, wat naar mijn mening niks voorstelt!

Het zou zeer prettig zijn geweest als er een aankondiging was gedaan, jullie veranderen de producten maar worden jullie klanten daar wel op de hoogte gehouden???

Wat moet ik in Godsnaam met die dingen die in de catalogus is opgenomen????

Ik wil iets nemen waar ik wat aan heb, en dat was de trolley!

Heel stom van jullie collega, als hij nou had gezegd dat het uit de catalogus zou gaan had ik het toen gelijk besteld!!!!!!!
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 augustus 2018, 08:05

Hoi GLTNBSKN,

Ik kan me voorstellen dat je hier onzettend van baalt! Het klopt inderdaad dat T-Mobile Extra uitgefaseerd wordt en dat is op enkele kanalen wel gecommuniceerd. Ik wil je bedanken voor de feedback dat dit duidelijker had gekund - daar kunnen we in het vervolg zeker op letten.

Je kunt in de T-shop duurdere en fysieke producten aanschaffen en in de online catalogus staan alleen nog digitale producten. Het aanbod met de cadeaus van 5000 punten en hoger is inderdaad niet groot online, dus ik adviseer je om eens naar de T-shop te gaan.

Hopelijk kun je dan toch nog iets anders leuks uitzoeken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi GLTNBSKN,

Ik kan me voorstellen dat je hier onzettend van baalt! Het klopt inderdaad dat T-Mobile Extra uitgefaseerd wordt en dat is op enkele kanalen wel gecommuniceerd. Ik wil je bedanken voor de feedback dat dit duidelijker had gekund - daar kunnen we in het vervolg zeker op letten.

Je kunt in de T-shop duurdere en fysieke producten aanschaffen en in de online catalogus staan alleen nog digitale producten. Het aanbod met de cadeaus van 5000 punten en hoger is inderdaad niet groot online, dus ik adviseer je om eens naar de T-shop te gaan.

Hopelijk kun je dan toch nog iets anders leuks uitzoeken!

Reageer