Beantwoord

Gespaarde punten nog niet retour

• 28 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Goedemorgen,

In mijn vakantie in Frankrijk had ik extra MB besteld via het puntenoverzicht/catalogus ivm geen internet of heel slecht. Omdat daar niet zichtbaar was dat dit in het buitenland niet kon, zou ik de punten retour krijgen. Ik had daar namelijk totaal geen internet etc. En als extra service hiervoor toch een gratis MB-aanvuller i.v.m. de miscommunicatie hierover.
Helaas zijn beide niet gebeurd. Mijn punten zijn eraf gehaald, maar niet meer erbij opgezet.

Daarom mijn vraag aan jullie om dit alsnog te verwerken? Gezien dat dit een week geleden telefonisch is besproken.

Bedankt en ik hoor graag van jullie!

Hartelijke groet,
icon

Beste antwoord door Hajar 29 augustus 2017, 10:27

Hi Helma,

Ik hoop dat je ondanks dat een leuke tijd hebt gehad. Ik zie in ons systeem niet terug dat mijn collega dit met jou heeft besproken. Wel zie ik dat ze je uitleg heeft gegeven over T-Mobile Extra. Aangezien je op dit moment in Nederland bent zal ik geen gratis MB-aanvuller activeren. Maar ik heb wel de T-Mobile Extra punten teruggeboekt van de Travel & Surf pas. Deze zullen binnen 24 uur zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Ik hoop dat je hier blij mee bent. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Helma,

Ik hoop dat je ondanks dat een leuke tijd hebt gehad. Ik zie in ons systeem niet terug dat mijn collega dit met jou heeft besproken. Wel zie ik dat ze je uitleg heeft gegeven over T-Mobile Extra. Aangezien je op dit moment in Nederland bent zal ik geen gratis MB-aanvuller activeren. Maar ik heb wel de T-Mobile Extra punten teruggeboekt van de Travel & Surf pas. Deze zullen binnen 24 uur zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Ik hoop dat je hier blij mee bent. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Hartelijk dank. Dit is goed. Klopt, ze gaf mij de uitleg en gaf als service het terugstorten en de MB aanvuller, is tegelijkertijd besproken. Maar in NL nu niet meer nodig. Bedankt voor het retour storten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Helma,

Graag gedaan. Hoop dat je iets leuks kan vinden in onze catalogus! 🙂

Reageer