Vraag

Gratis Beltegoed



Toon eerste reactie

60 reacties

Raymond schreef:

@[url=" forum.t-mobile.nl https: ?? mastercheung-245680 members>MasterCheung en Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat jullie de punten inmiddels hebben ontvangen en hebben ingewisseld voor €10,- beltegoed.







ik heb ook al geregistreerd maar geen 10 euro gekregen,hoe moet dit

heb het egt snel nodig,bedankt
Reputatie 7
@margareta

I have exchange the 222 points for you into € 10.- credit on your prepaid account.:)
Reputatie 7
@mavsad

Ik zie dat het op 19 februari gelukt is om je punten in te wisselen voor de € 10.- beltegoed. Het kan altijd tot maximaal 72 uur duren voordat de punten bijgeschreven worden na registratie.
Ik heb een Samsung galaxy Y gekocht met 15 euro beltegoed, echter heb ik na activatie slechts €0,20 beltegoed.

Ik heb mij inmiddels geregistreerd voor speciaal zodat ik 10 euro beltegoed via punten ga krijgen. Hoe krijg ik de overige € 4,80 beltegoed??

Alvast bedankt!
Gisteren een Samsung Y gekocht en inderdaad, bij mij staat er ook maar 0,20 cent op ipv. 5 euro!!!!
En dat terwijl ik nog helemaal niks verbruikt heb! Hoe kan dat en hoe kom ook ik aan de resterende 4,80 euro???
Voor de 10 euro heb ik me al aangemeld op de site, dus dat is even afwachten.
Zondag een Samsung gekocht met 15 euro beltegoed. maandagavond geregistreerd. Dinsdag kreeg ik 222 pnt. bijgeschreven.
Zelfde dag ingewisseld en nog geen 10 sec. later stond 10 euro bijgeschreven. KLASSE bedankt goede service.
zou het te maken hebben met het activeren van de simkaart? dat lukt nl. niet. hij geeft aan dat ik mijn oude nr. invoer terwijl ik het nieuwe invoer!!

zou het te maken hebben met het activeren van de simkaart? dat lukt nl. niet. hij geeft aan dat ik mijn oude nr. invoer terwijl ik het nieuwe invoer!!



Waarom reageert er niet 1 moderator op mijn vragen? Ik zou graag antwoord willen, eigenlijk...
ik heb sinds juni 2011 me blackberry curve 3g.
toen ik me telefoon heb gekocht moest ik me ook aanmelden voor 10 euro gratis beltegoed.


dus ik heb gewoon tot aan gister elke week geprobeerd om aan te melden voor t-mobile speciaal om me 10 euro gratis beltegoed te ontvangen.
vele bezoekjes aan de t-mobile winkel gebracht. gister ook en toen hebben ze eindelijk is een keer naar de technische dienst een mail gestuurd via de t-mobile winkel toen kreeg ik later op de dag een sms dat ik eindelijk was aangemeld voor t-mobile speciaal maar nu kan ik niet meer me 10 euro gratis beltegoed krijgen omdat ik geen punten heb gekregen omdat ik aangemeld ben.
hoe kan ik alsnog mijn 10euro gratis beltegoed claimen ??
iemand enig ideee???


Mvg, Melvin
Ik heb me al 2x aangemeld voor t-mobile special om zo de punten te krijgen voor mijn gratis 10 euro beltegoed.

Alleen gebeurt er niets ik moet me keer op keer opnieuw aanmelden en toch wil ik die 10 euro waar ik recht op heb.

Kan iemand me helpen?

Ik heb me al 2x aangemeld voor t-mobile special om zo de punten te krijgen voor mijn gratis 10 euro beltegoed. Alleen gebeurt er niets ik moet me keer op keer opnieuw aanmelden en toch wil ik die 10 euro waar ik recht op heb. Kan iemand me helpen?





Joeehoeee....kan iemand me helpen??????
ik krijg die foutmelding dus ook...
Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt
De pagina of functionaliteit die je wil benaderen is niet geschikt voor jouw type abonnement of prepaid.
Voorbeelden:
- Je bent ingelogd als prepaidklant en je hebt op een link geklikt voor facturen.
- Je hebt een abonnement via je werkgever en je hebt op een link geklikt voor T-Mobile Beheer.
Onze excuses voor het ongemak, klik hier om naar je persoonlijke overzicht op My T-Mobile te gaan.

ik wil mijn punten?!!!
Zo te zien is dit forum niet bepaald actief en worden meerdere mensen niet geholpen pff
ik wil mijn 10 euro hebben .!!
Hallo,

Ook ik heb me aangemeld bij t mobile special voor de 10 euro beltegoed die ik zou krijgen bij mijn nieuwe simkaartje, maar helaas nog steeds geen punten ontvangen om het in te wisselen voor beltegoed

. Ik heb me voor een week geleden al aangemeld en na een paar dagen nog maar een keer, op mijn overzichtspagina staat wel u hebt zich aan gemeld binnenkort komen hier u punten te staan.. Hoe lang moet ik nog wachten??
Halloooooooooooooo.....................

Ik wacht ook nog steeds op een reactie..... Het liefst wil ik natuurlijk zo snel mogelijk mijn 10 euro beltegoed.. maar de punten komen er steeds maar niet bij om ze in te wisselen voor het beltegoed..

Helpppppppppppppppp.................. please.........

Hallo i heb aangemeld op t-mobile speciaal maar heb me punten niet gekregen wat moet ik doen ??
Heb mij ook al enige tijd geleden aangemeld voor T-Mobile Speciaal tot op heden helaas nog geen punten bijgeboekt.
Graag ontvang ik ze alsnog voor de € 10,- extra beltegoed.
Zou iemand van T-Mobile hier even naar kunnen kijken?
Bvd.
Reputatie 6
@robin-angie
Excuses voor de late reactie!

De punten zijn op 8 maart bijgeboekt. Kan je proberen om ze in te wisselen? Als het niet lukt, laat het me dan even weten. Dan zal ik de punten voor je inwisselen.

@patrick-r en Cloudt
Excuses voor de late reactie!

Wil je mij via een privébericht je voorletters, achternaam, adres, postcode, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres sturen? Dan kijk ik dit voor je na.

@Ajdd1
Ik zie dat je de punten hebt ontvangen en inmiddels ook hebt ingewisseld.
Ik heb mij al een paar weken geleden aangemeld bij T mobile speciaal om mijn 10 euro beltegoed te krijgen, maar nog steeds kan ik via My T-Mobile mijn punten niet inzien.

@Henkexd,

Zoals Arie zegt moet je na aanmelding van T-mobile speciaal nog de punten uitgeven voor 10 euro tegoed.

hoe kan je die punten geven dan ?
Reputatie 7
@Jke
Ik zie dat je inmiddels 10 punten hebt. Dit staat bij je puntenoverzicht op My T-Mobile :)

@aysekesici
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Als je onder je puntensaldo kijkt dan zie ja 'Ga naar de Catalogus' staan. Als je daarop klikt en vervolgens op Extra voordeel > Korting. Hier staat dat je voor 222 punten 10 euro tegoed kan kopen 🙂
Michel_1 schreef:

@[url=" https:=]Jke[/url]
Ik zie dat je inmiddels 10 punten hebt. Dit staat bij je puntenoverzicht op My T-Mobile :)

@[url=" https:=]aysekesici[/url]
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Als je onder je puntensaldo kijkt dan zie ja 'Ga naar de Catalogus' staan. Als je daarop klikt en vervolgens op Extra voordeel > Korting. Hier staat dat je voor 222 punten 10 euro tegoed kan kopen :)



Nou ik heb dat geprobeerd maar bij mij komt er niks er onder te staan maar ik heb de 222 punten al
aysekesici schreef:

Nou ik heb dat geprobeerd maar bij mij komt er niks er onder te staan maar ik heb de 222 punten al


En ik kan me zelf niet registreren dan komt er dit te staan

Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschiktDe pagina of functionaliteit die je wil benaderen is niet geschikt voor jouw type abonnement of prepaid.
Voorbeelden:
- Je bent ingelogd als prepaidklant en je hebt op een link geklikt voor facturen.
- Je hebt een abonnement via je werkgever en je hebt op een link geklikt voor T-Mobile Beheer.
Onze excuses voor het ongemak, klik hier om naar je persoonlijke overzicht op My T-Mobile te gaan.
Cloudt schreef:

Heb mij ook al enige tijd geleden aangemeld voor T-Mobile Speciaal tot op heden helaas nog geen punten bijgeboekt.
Graag ontvang ik ze alsnog voor de € 10,- extra beltegoed.




N.a.v. dit bericht heb ik Raymond tot 2 keer toe een bericht gestuurd, alleen heeft hij op die berichten nooit gereageerd.


Ik heb mij dus nog steeds niet aan kunnen melden voor T-Mobile Speciaal en heb het extra beltegoed van € 10,- dus ook nog steeds niet.


Ik hoop dat een andere T-Mobile Webcare medewerker mij wel kan helpen registreren voor T-Mobile Speciaal.

Reageer