Vraag

Gratis Beltegoed

Reputatie 3
Hallo,
Ik heb een nieuwe t-mobile simkaart daar staat op dan je gratis 15 euro beltegoed krijgt,
Ik heb maar 5 euro gekregen,
Je moet schijnbaar registeren voor my t-mobile dat heb ik gedaan maar hoe krijg ik me 10 euro gratis beltegoed dan?
Alvast Bedankt!

60 reacties

Reputatie 5
@hoekandat? Welkom op het forum! Excuses voor de late reactie. Ik zie dat de punten op 22 januari zijn bijgeschreven! 🙂
Mensen, leer toch eens lezen!!!
Er is al minimaal 5x door een moderator uitgelegd dat je je moet inschrijven voor T-Mobile Speciaal.
Daarna kan het 72 uur duren voordat er 222 punten worden bijgeschreven op dat account.
Die kun je inwisselen voor beltegoed, of iets anders. Het is allemaal echt niet zo moeilijk. :rolleyes:
Geduld en lezen... daar kom je ver mee.. met zeiken niet.
ik heb me aangemeld voor de puntenspaaractie, maar heb geen 222 punten gekregen. Hoe kan dat en hoe zou ik deze alsnog kunnen krijgen?
waarom moet ik 2 x in 1 maand opwarderen terwel ik elk begin van de maand moest opwarderen in het begin en nu 2x in 1 maand waarom ? 
Reputatie 5
@mariekepeeters
Welkom op het T-Mobile Forum! :)
Als ik inlog onder je My T-Mobile dan zie ik geen foutmelding. Ook zie ik dat je vandaag 222 punten hebt ingewisseld voor €10,-.
Zou je willen inloggen op My T-Mobile om te kijken of het nu lukt? Mocht het om een ander nummer gaan dan waar je nu mee bent ingelogd op het forum, zou je mij dan een privébericht willen sturen met het desbetreffende nummer en je naam en adres gegevens?
ik heb me aangemeld voor t-mobile speciaal , maar ik krijg dit  : 
Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt

De pagina of functionaliteit die je wil benaderen is niet geschikt voor jouw type abonnement of prepaid.
Voorbeelden:
- Je bent ingelogd als prepaidklant en je hebt op een link geklikt voor facturen.
- Je hebt een abonnement via je werkgever en je hebt op een link geklikt voor T-Mobile Beheer.

help ? 
Reputatie 3
@marcel1138

Standaard staat er €5,- tegoed op de simkaart. Ik zie dat je op 7 augustus 222 punten hebt ingewisseld voor €10,- beltegoed.

Excuses voor de late reactie!
[QUOTE=bbeeyl;906349]Hallo,
Ik heb een nieuwe blackberry simkaart .
ik heb 1244 gebeld om mijn simkaart te laten activeren ,daarna nog een e-mail account aangemaakt. En ik heb al 10 euro beltegoed maar hoe kan ik die 5 euro nog krijgen want op de verpaking staat toch echt maximaal 15 euro beltegoed
Reputatie 3
@Cloudt
Ik heb het voor je nagekeken en zie dat op 9 mei de 222 punten zijn ingewisseld voor €10,- beltegoed. 🙂
Halloo,

Ben nu al een meer dan een maand bezig de € 10 beltegoed na registratie te krijgen...
Kijkt er nog iemand van T-Mobile naar mijn probleem?
Heb mij ook al enige tijd geleden aangemeld voor T-Mobile Speciaal tot op heden helaas nog geen punten bijgeboekt.
Graag ontvang ik ze alsnog voor de € 10,- extra beltegoed.

N.a.v. dit bericht heb ik Raymond tot 2 keer toe een bericht gestuurd, alleen heeft hij op die berichten nooit gereageerd.

Ik heb mij dus nog steeds niet aan kunnen melden voor T-Mobile Speciaal en heb het extra beltegoed van € 10,- dus ook nog steeds niet.

Ik hoop dat een andere T-Mobile Webcare medewerker mij wel kan helpen registreren voor T-Mobile Speciaal.
Nou ik heb dat geprobeerd maar bij mij komt er niks er onder te staan maar ik heb de 222 punten al
En ik kan me zelf niet registreren dan komt er dit te staan

Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschiktDe pagina of functionaliteit die je wil benaderen is niet geschikt voor jouw type abonnement of prepaid.
Voorbeelden:
- Je bent ingelogd als prepaidklant en je hebt op een link geklikt voor facturen.
- Je hebt een abonnement via je werkgever en je hebt op een link geklikt voor T-Mobile Beheer.
Onze excuses voor het ongemak, klik hier om naar je persoonlijke overzicht op My T-Mobile te gaan.
@[url=" https:=]Jke[/url]
Ik zie dat je inmiddels 10 punten hebt. Dit staat bij je puntenoverzicht op My T-Mobile :)

@[url=" https:=]aysekesici[/url]

Als je onder je puntensaldo kijkt dan zie ja 'Ga naar de Catalogus' staan. Als je daarop klikt en vervolgens op Extra voordeel > Korting. Hier staat dat je voor 222 punten 10 euro tegoed kan kopen :)

Nou ik heb dat geprobeerd maar bij mij komt er niks er onder te staan maar ik heb de 222 punten al
Reputatie 7
@Jke
Ik zie dat je inmiddels 10 punten hebt. Dit staat bij je puntenoverzicht op My T-Mobile :)

@aysekesici

Als je onder je puntensaldo kijkt dan zie ja 'Ga naar de Catalogus' staan. Als je daarop klikt en vervolgens op Extra voordeel > Korting. Hier staat dat je voor 222 punten 10 euro tegoed kan kopen 🙂
@Henkexd,

Zoals Arie zegt moet je na aanmelding van T-mobile speciaal nog de punten uitgeven voor 10 euro tegoed.
hoe kan je die punten geven dan ?
Ik heb mij al een paar weken geleden aangemeld bij T mobile speciaal om mijn 10 euro beltegoed te krijgen, maar nog steeds kan ik via My T-Mobile mijn punten niet inzien.
Reputatie 6
@robin-angie

De punten zijn op 8 maart bijgeboekt. Kan je proberen om ze in te wisselen? Als het niet lukt, laat het me dan even weten. Dan zal ik de punten voor je inwisselen.

@patrick-r en Cloudt

Wil je mij via een privébericht je voorletters, achternaam, adres, postcode, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres sturen? Dan kijk ik dit voor je na.

@Ajdd1
Ik zie dat je de punten hebt ontvangen en inmiddels ook hebt ingewisseld.
Zou iemand van T-Mobile hier even naar kunnen kijken?
Bvd.
Heb mij ook al enige tijd geleden aangemeld voor T-Mobile Speciaal tot op heden helaas nog geen punten bijgeboekt.
Graag ontvang ik ze alsnog voor de € 10,- extra beltegoed.
Hallo i heb aangemeld op t-mobile speciaal maar heb me punten niet gekregen wat moet ik doen ??
Halloooooooooooooo.....................

Ik wacht ook nog steeds op een reactie..... Het liefst wil ik natuurlijk zo snel mogelijk mijn 10 euro beltegoed.. maar de punten komen er steeds maar niet bij om ze in te wisselen voor het beltegoed..

Helpppppppppppppppp.................. please.........

Hallo,

Ook ik heb me aangemeld bij t mobile special voor de 10 euro beltegoed die ik zou krijgen bij mijn nieuwe simkaartje, maar helaas nog steeds geen punten ontvangen om het in te wisselen voor beltegoed

. Ik heb me voor een week geleden al aangemeld en na een paar dagen nog maar een keer, op mijn overzichtspagina staat wel u hebt zich aan gemeld binnenkort komen hier u punten te staan.. Hoe lang moet ik nog wachten??
Zo te zien is dit forum niet bepaald actief en worden meerdere mensen niet geholpen pff
ik wil mijn 10 euro hebben .!!
ik krijg die foutmelding dus ook...
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt
De pagina of functionaliteit die je wil benaderen is niet geschikt voor jouw type abonnement of prepaid.
Voorbeelden:
Onze excuses voor het ongemak, klik hier om naar je persoonlijke overzicht op My T-Mobile te gaan.

ik wil mijn punten?!!!
Ik heb me al 2x aangemeld voor t-mobile special om zo de punten te krijgen voor mijn gratis 10 euro beltegoed. Alleen gebeurt er niets ik moet me keer op keer opnieuw aanmelden en toch wil ik die 10 euro waar ik recht op heb. Kan iemand me helpen?

Joeehoeee....kan iemand me helpen??????

Reageer