Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14728 reacties
Ik heb mijn voucher niet ontvangen in mijn mailbox. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door DavidK 20 april 2015, 12:18

Vouchers van T-Mobile Extra komen helaas soms niet aan. Als dit het geval is dan kun je in dit topic een reactie achterlaten zodat wij voor je kunnen achterhalen waar het mis is gelopen! 🙂

Controleer eerst even je spambox, omdat de vouchers daar soms nog wel eens terecht in willen komen en we je dit ook als eerste vragen te checken!

Zit je bij Hotmail / Live / Outlook / MSN?

Zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Zitten de vouchers niet in je (spam)inbox en zijn er al meer dan 5 werkdagen voorbij sinds je aanvraag? Jammer! Laat dan in een reactie je bestelling achter en wanneer je deze hebt geplaatst. We gaan dan hiermee aan de haal en gaan er vanuit dat het dan snel opgelost is en jij je vouchers alsnog ontvangt! :D

NB: T-Mobile Extra wordt sinds januari 2018 uitgefaseerd. Meer info lees je in dit topic.
Bekijk origineel

387 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Vouchers van T-Mobile Extra komen helaas soms niet aan. Als dit het geval is dan kun je in dit topic een reactie achterlaten zodat wij voor je kunnen achterhalen waar het mis is gelopen! 🙂

Controleer eerst even je spambox, omdat de vouchers daar soms nog wel eens terecht in willen komen en we je dit ook als eerste vragen te checken!

Zit je bij Hotmail / Live / Outlook / MSN?

Zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Zitten de vouchers niet in je (spam)inbox en zijn er al meer dan 5 werkdagen voorbij sinds je aanvraag? Jammer! Laat dan in een reactie je bestelling achter en wanneer je deze hebt geplaatst. We gaan dan hiermee aan de haal en gaan er vanuit dat het dan snel opgelost is en jij je vouchers alsnog ontvangt! :D

NB: T-Mobile Extra wordt sinds januari 2018 uitgefaseerd. Meer info lees je in dit topic.
Ik heb ditzelfde probleem met mijn bestelde staatsloten, ik heb de aanpassingen in hotmail toegepast en zou ze graag opnieuw verzonden zien worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jorn-I,

Ik heb het voor je doorgezet en verwacht dat je spoedig bericht zal krijgen! 🙂
Ik heb in mijn Hotmail account de aanpassingen gedaan . Willen jullie nu opnieuw mijn staatsloten opsturen ?
Willen jullie laten weten als de loten verstuurd zijn want dan kan ik het in de gaten houden of het goed gegaan is ?
Groet
Ik heb inmiddels mijn account aangepast en tot op heden heb ik nog geen reactie of staatsloten gekregen.

In het topic waar ik eerder had gereageerd had "Amy P " gereageerd dat ik het haar moest laten weten als ik hier een bericht achter had gelaten, tot op heden heb ik hier nog niks van vernomen.

Ik wacht op jullie reactie.

Met vriendelijke groet,
Rob Reijerkerk
Ik heb hetzelfde probleem! Ik heb de aanpassingen inmiddels al aangepast in mijn Hotmail account en ik heb zowel mijn ongewenste e-mails als de gewone e-mails doorzocht, maar ik heb niks teruggevonden

Ik had het eerder al via de email aangegeven op 28 april. Vandaag heb ik een email ontvangen van T-Mobile met als onderwerp 'antwoord van T-Mobile'. Na het openen van de e-mail las ik alleen mijn eigen verhaal terug en geen antwoord op mijn vraag!

Mijn abonnement is sinds 24 april 2015 beëindigd bij T-Mobile. Ik ben nu overgestapt naar prepaid (bij T-Mobile). Op 23 april heb ik via de chat met een van uw collega's gesproken over het inwisselen van mijn gespaarde punten. Dit kon gelukkig nog wel, omdat ik mij nog niet geregistreerd had als prepaidgebruiker. Ik heb toen gekozen voor twee Rituals pakketten en twee kaartjes voor het Dolfinarium. De twee pakketten heb ik heel snel ontvangen. Maar de kaartjes voor het Dolfinarium nog niet.
Eerder in die week, op 21 april 2015, heb ik zelf nog iets kunnen 'kopen' 'met mijn gespaarde punten. Het ging om een 1-punt-deal, namelijk het Tikibad. Hiervan heb ik nog een bevestiging gekregen per sms dat mijn punten zijn afgeboekt, maar tot heden heb ik nog niks ontvangen hier over.

Zowel de vouchers voor het Dolfinarium en het Tikibad heb ik nog niet ontvangen.

Groetjes,
Shafara
Ik ontvang de vouchers op mijn gmail-account, die dan door mijn gmail-account automatisch worden doorgestuurd naar mijn live.nl account.

In mijn gmail inbox staan ze netjes, in mijn Hotmail account zijn de doorgestuurde mails NERGENS te vinden, ook niet in de ongewenst map.

Nu dus ook het domein @t-mobile.funvoucher.nl toegevoegd en nog maar een1 punt deal besteld, eens kijken of er nu wel wat aankomt.

Ik denk wel dat T-Mobile beter bij bestelling duidelijker kan waarschuwen dat Hotmail niet lekker gaat, om dit soort vragen te voorkomen.
Reputatie 7
Badge +20
@Rob

Bedankt voor je bericht! Ik heb er gelijk een onderzoek voor ingeschoten.
Hier zul je zo spoedig mogelijk bericht over ontvangen! :)

@Shafara

Goed dat je dan weer even aan de bel trekt! Zelf ben ik fan van het Tikibad en Dolfinarium, dus snap dat je die tickets graag wilt ontvangen! :D

Ook voor jou heb ik hier gelijk navraag naar gedaan!

@Gwendolyn70

We zien inderdaad het vaakst deze problemen met die e-mailaccounts! :S

Is het wel gelukt met de 1 punt deal?
Een beetje laat maar..
Ik heb deze bestelling niet ontvangen.

26-2-2015 Staatslot 1/5 -275
Helaas nog geen mail ontvangen, de vorige keer had ik de mail op gmail binnen een dag, nu duurt het langer..
Inmiddels de mail ontvangen op gmail maar dus niet op het Hotmail account waar alle gmail automatisch naartoe worden doorgestuurd.

Reden voor mij om lekker bij gmail te blijven 😉
Ik had mijn bestelling op 31.03.2015 geplaatst en ook nog niks ontvangen ...in de spam box niks gevonden .... Ik zou graag mijn staatsloten willen ontvangen.
Nog steeds geen email binnen ....
Reputatie 7
Badge +15
@Dylanaw & @AleksandaZ

Ik heb dit doorgegeven aan de juiste afdeling en de bestellingen komen zo snel mogelijk jullie kant op!

@Gwendolyn

Thanks voor je feedback! 🙂
Ook ik geen pathe vouchers ontvangen.
Reputatie 6
Badge +16
@m r r

Welkom op het forum!

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Heb jij ook de stappen gevolgd in het eerste berichtje van DavidK? Heb je de ongewenst map gecontroleerd? Laat het ons weten!

We helpen je graag verder. 🙂
@razza

Alle stappen opgevolgd. Ook spammap gecheckt maar tevergeefs. Hoop dat jullie me kunnen helpen...
Ik heb het lot besteld op 24 april en gisteren was de trekking en niets ontvangen.
Ik heb niets in de map ongewenste mail staan en hoop dan voor de volgende trekking een 1/5 lot nummer te ontangen
Reputatie 7
Badge +20
@m r r & Gridd11

Ik heb voor jullie allebei een onderzoek ingesteld en hier worden jullie zo spoedig mogelijk over geïnformeerd!

Zorg er ook voor dat je de e-mailinstellingen aanpast, indien nodig, zoals staat in de inleiding! 🙂
Hallo Davidk

Ik heb inmiddels een SMS gekregen dat de voucher opnieuw verstuurd is, maar helaas (nog) niets te zien. Misschien is t handig om het via Gmail te doen!?
Hallo David k
ik heb ook een SMS ontvangen maar als ik inlog op my t mobile kan ik er niets van terug vinden.
Wilt u het lot nummer naar mijn Hotmail adres sturen?
Gevonden....stond idd in me spam...suf..
Reputatie 7
Badge +20
@m r r

Ik zie dat je ondertussen telefonisch contact hebt gehad met een collega van mij en dat je jouw G-Mailadres hebt doorgegeven.
Hopelijk komt het nu allemaal in orde! :)

@Grid11

Je vindt de loten niet in je My T-Mobile, maar in je Hotmail. Had je hier al je mappen nagekeken? Heb je de instellingen ook al aangepast, zoals in de inleiding wordt aangegeven? Zou je dit anders nog kunnen doen en als je dit al had gedaan, heb je dan misschien een alternatief e-mailadres om naar te mailen?

@Rach33

Dat kan gebeuren natuurlijk! Gelukkig heb je ze gevonden! 🙂
Beste T-Mobile, op 13 maart heb ik van mijn spaarpunten een Chocstar Voucher besteld. Toen ik op 22 april nog steeds niets binnen had heb ik contact gezocht via Facebook. Door tig verschillende mensen werd ik gevraagd of ie niet toch in m'n spamfolder terecht was gekomen, en of ik m'n Hotmail instellingen zou willen aanpassen. Dit alles zonder resultaat. Mijn puntensaldo werd teruggeboekt en "ik moest het maar opnieuw proberen". Zo gezegd zo gedaan, niets ontvangen, weer contact gezocht, maar helaas nemen de medewerkers niet de tijd om even terug te lezen in de chat, want ze blijven me keer op keer om de spamfolder en instellingen vragen. Een paar dagen geleden werd mij verteld dat mijn chocoladereep in de brievenbus zou moeten liggen?? Ik wacht op een email, niet op een reep.
Waar gaat het mis?! 😞
Ik heb mijn 2 1/5 staatsloten nooit ontvangen. Ik zou of mijn punten graag opnieuw bijgeschreven zien of de staatsloten alsnog ontvangen. Ik snap er écht niets van, ik heb de nummers geactiveerd!

Reageer