Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!

Toon eerste reactie

406 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hey Melvin,

Leuk dat je ook gebruik maakt van T-Mobile Extra. Nog leuker zou zijn als je een mooie prijs met deze staatsloten zou winnen. 😉

Ik zie inderdaad dat de vouchers zijn verzonden. Als je de vouchers hebt ontvangen, dan is ons gedeelte afgerond. Het verzilveren gaat via de Staatsloterij zelf, hier hebben wij geen inzicht in. Je kan in deze situatie dus het best contact opnemen met de Staatsloterij.

Laat je ons weten of het gelukt is? Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
ik heb aangepast in mn mail.

Graag zou ik mijn pathe vouchers opnieuw ontvangen aub.
alvast bedankt
krijg ik nog een reactie of een email?
Reputatie 4
Hi Yeterr,

Ik kom je meteen helpen!

Heel fijn dat je de instellingen van jouw mail hebt gecontroleerd. Dank je wel daarvoor! Ik ga ervoor zorgen dat je de vouchers opnieuw ontvangt van ons! Dit keer ga ik het op een andere manier doen, zodat ik zeker weet dat de vouchers worden verstuurd. Je zult de vouchers binnen 7 werkdagen ontvangen.

Ik hoor wel heel graag van je of het nu wel lukt! Mocht dat niet het geval zijn, kan je mij een privébericht sturen. Dit kun je doen door op mijn profielfoto te klikken en dan zie je de optie vanzelf. 🙂
Tot heden nog steeds geen email ontvangen. en 2 keer prive bericht gestuurd.
Hoi hoi,

Eind april heb ik 2 film voucher besteld, ik heb de codes per mail ontvangen. Helaas kan ik de email niet vinden, wat kan ik doen? De codes zijn niet verzilverd, voucher zijn niet vervallen. Wat kan ik doen om alsnog gebruik te maken van mijn voucher?
Graag uw reactie, groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi S.smith,

Weet je zeker dat je de vouchers kwijt bent? Heb je je spambox al gecontroleerd of je prullenbak? Ik kan de vouchers niet meer opnieuw sturen, omdat je bestelling van april is. Ik had ze graag opnieuw gestuurd. Ik hoop dat je ze alsnog vindt!
Hallo,
Afgelopen maandag met mijn gespaarde punten 2 staatsloten besteld. Het internet bleef wel even hangen maar kreeg wel een bevestiging. Daarna via het account van mijn man ook 1 staatslot besteld. Mijn man kreeg wel een mail met voucher code maar ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Kunnen jullie dit recht zetten? Zowel mijn man als ik zitten bij ziggo.
Oja mijn spambox heb ik al gecheckt 😉
Te snel gereageerd , SORRY! Ik heb ze gisteravond laat binnen gekregen maar door de vele mail niet meer direct zichtbaar op mijn scherm. Ik heb ze dus wel ontvangen!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joland,

Haha fijn dat je ze hebt gevonden! Ik wens je veel plezier ermee! 🙂
Hi Hajar,

Twee weken geleden heb ik met mijn gespaarde punten 2 staatsloten besteld. Helaas heb ik de vouchers hiervoor nog niet ontvangen, ook niet in mijn spambox. Ik ben bang dat er iets mis is gegaan. Kun je mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
Goedemiddag,

Hier hetzelfde probleem. Van het weekend 2 staatsloten besteld, wel een sms gekregen met bevestiging en daarna niets meer. Dus geen mail met codes. Ook niet in de spambox.. Komen ze nog? Of is er wat mis gegaan?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sebastianh en Naezer,

Goed dat jullie het even laten weten en ook de spamboxen al hebben doorgespit! Hadden jullie ook de instellingen van de mailbox al aangepast?

Ik verstuur de vouchers in ieder geval even opnieuw, want deze zouden ondertussen wel verstuurd en ontvangen moeten zijn. Ik hoop dat jullie de vouchers dit keer wel ontvangen en duim voor een mooie prijs! 🙂
Hoi David,

Bedankt voor je reactie! Ik heb momenteel helaas nog niks ontvangen. Ik heb zojuist mijn e-mailadres in mijn account gewijzigd. Is het misschien mogelijk om de vouchers daar naar te sturen? Hopelijk gaat het dan wel goed.
Hoi David,

Helaas ook hier nog niets ontvangen. Ik heb mijn gmail adres gewijzigd naar mijn yahoo mailadres. Kan het nog eens verzonden worden naar mijn nieuwe adres?

Dank alvast. Eva
Goedavond,ik heb van de week 2 staatsloten besteld heb wel een sms gehad maar daarna helemaal niks meer gzien ervan op de mail..heb alle stappen net doorgenomen via de hotmail en zou graag als nog de vouchers toegestuurd willen krijgen want bij my tmobile staat wel dat het afgehandeld is bij bestelhistorie m.v.g
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sebastianh, Naezer en Leroychalina,

Ik heb voor jullie alledrie de vouchers opnieuw toegestuurd! Voor Sebastianh en Naezer heb ik dat naar de nieuwe e-mailadressen gedaan, voor Leroychalina op het hotmail adres wat bij ons bekend is.

Hebben jullie de vouchers nu wel ontvangen in jullie mailbox? Laat het even weten als het toch niet goed is gegaan, dan gaan wij er voor jullie achteraan!
Nou helaas, ik heb nog steeds geen mail met voucher ontvangen...
Ook bij mij helaas niks.. Wederom alle spamboxen gecheckt. Mijn lijst met geblokkeerde afzenders is helemaal leeg, dus ik snap niet zo goed dat de mail maar niet binnenkomt.
Inmiddels heb ik één voucher ontvangen op mijn oude mailadres. Ik heb er alleen twee besteld..
Hi, vorige week kaartje voor de Efteling besteld. Heb wel een sms ontvangen, maar geen mail met het toegangsbewijs. Uiteraard alle stappen al gevolgd en gecontroleerd.
Reputatie 7
Badge +20
@Naezer @Sebastianh

Ik stuur jullie de codes via een privébericht. Er lijkt meer aan de hand te zijn met het versturen van de mails, dus we werken er hard aan om dit op te lossen!

@MvanW80

Ik probeer bij jou de voucher voor de Efteling nogmaals te sturen, in sommige gevallen werkt het namelijk wel goed! Hopelijk komt de mail in goede orde aan!
@david Helaas nog niets. Ik ontvang wel facturen van jullie, ook berichten van dit forum. Gaan die tickets wel ook naar mijn Yahoo e-mail adres?
Ook ik heb geen staatslot code ontvangen, puntensaldo is wel weg en ook 1 smsje gekregen, geen email helaas ook niet in ongewenst/spam. Zal mijn email even veranderen in een van gmail en zie graag de code tegemoet!

mvg

@MvanW80

Ik probeer bij jou de voucher voor de Efteling nogmaals te sturen, in sommige gevallen werkt het namelijk wel goed! Hopelijk komt de mail in goede orde aan!

Heb voor de zekerheid mijn e-mailadres aangepast, zou je het nogmaals kunnen proberen?

Reageer