Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!

Toon eerste reactie

406 reacties

Ik heb mijn bestelling van de kortingsvoucher voor de Amsterdam Light Festival niet ontvangen en de stappen gevolgd. Ik heb deze besteld op 27-11-2017. Graag zie ik deze snel in mijn mailbox. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hi allemaal,

De afgelopen dagen was er sprake van een storing in het verzenden van de T-Mobile Extra mails. De mailverzender had te maken met een technisch probleem. Om deze reden ontvingen jullie de vouchers niet. Inmiddels is de storing verholpen en worden de mails weer met de gebruikelijke snelheid naar jullie verstuurd!

Hebben jullie inmiddels allemaal de mailtjes ontvangen die jullie zouden moeten krijgen? Zo niet, laat het me dan meteen even weten, zodat ik deze mails opnieuw naar jullie kan versturen! 🙂
Hallo, ik heb het zelfde probleem..
ik heb maandag 27-11 een maand videoland gekocht met de t-mobile punten.. de punten zijn wel afgeschreven maar ik heb nog steeds geen mail ontvangen met de voucher van videoland. Nu lees ik dat er een storing was. Zouden jullie mij ook de mail kunnen sturen? wat ik had moeten krijgen?
Bedankt alvast!
Maandag 27-11 2 maal 1/5 staatslot besteld.
Tot op heden nog niks ontvangen, zouden jullie ze opnieuw kunnen versturen?
Hier hetzelfde, ook 2x 1/5 staatslot besteld. Niets ontvangen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tdeetje1, Dannz en Bas1234,

Doe ik graag!

Ik heb de vouchers opnieuw naar jullie opgestuurd. Hebben jullie ze dit keer wel ontvangen? Check ook even jullie spambox.

Mochten jullie het nog steeds niet hebben ontvangen, geen zorgen! Laat het me dan gewoon even weten en dan stuur ik jullie een privébericht met verdere instructies! 🙂
Nog niks van de Staatsloterij
Reputatie 7
Badge +20
Hoi ANGELEN,

Ik neem aan dat je de instellingen ook had aangepast, zoals ik in het andere topic had aangekaart? De voucher is in ieder geval nogmaals verstuurd, dus deze zou je spoedig in de inbox moeten hebben! Heel veel geluk met de loting!
Ik heb in november een Videoland voucher besteld. Zelfde verhaal, staat op afgehandeld, punten zijn weg maar heb niets ontvangen.
Reputatie 5
Badge +17
Hey Jacchay,

We helpen je graag verder! Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar wat er precies heeft plaatsgevonden.

In het systeem zie ik dat de voucher al is verzonden naar jou. Heb je toevallig al gekeken in je ongewenst map? Zou je de instructies op de eerste pagina van dit topic willen volgen?

Voor de zekerheid heb ik de voucher nog een keer naar je verzonden. Mocht je deze weer niet ontvangen dan kan je ons een seintje geven wanneer je de instructies op de eerste pagina hebt gevolgd, want dan wordt de mail niet toegelaten door je mail provider.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Reputatie 2
Vorige week vrijdag heb ik 2 1/5 staatslot met mijn punten gekocht. Ik heb vooralsnog geen bevestigingsmail gekregen en de vouchers ook niet. Ik heb de codes wel geactiveerd. Ik heb in al mijn postvakken gekeken gezocht.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi KlantJ,

Leuk om je hier weer te zien. Welcome back!

Gek dat ook jij de vouchers niet hebt ontvangen. Zou je de instructies op de eerste pagina van dit topic willen volgen? Zo weet je zeker dat de mailtjes goed bij jou aankomen.

Voor de zekerheid heb ik je de vouchers nogmaals per e-mail toegestuurd. Deze krijg je binnen 24 uur binnen, zou je ons willen laten weten of ze nu wel binnen zijn gekomen?

Is dit niet het geval, dan wil ik je vragen om ons een seintje te geven wanneer je de instructies op de eerste pagina van dit topic hebt gevolgd. Dan versturen we de e-mail nog een keer toe in de hoop dat die dan wel aankomt. Lukt het daarna nog steeds niet.. Dan gaan we een ander e-mail adres proberen!

Ik ben erg benieuwd naar je reactie KlantJ.
Reputatie 2
De vouchers kon ik wel ontvangen en ook activeren, maar de loten zelf niet en ook geen bevestigingsmail. Als ik op de staatsloterij pagina aan kom tref ik "Je hebt voor deze trekking geen loten gekocht".
In dat geval moet je contact opnemen met de klantenservice van de Staatsloterij. T-Mobile kan alleen de vouchers opnieuw versturen, zij kunnen niet in het systeem van de Staatsloterij om eventuele problemen daar op te lossen.
Beste David, Dank dat je hernieuwd mijn Pathé vouchers hebt gestuurd, maar helaas is ook deze tweede e-mail niet aangekomen. Ik kan je eventueel een ander e-mailadres doorgeven om op te sturen (via privébericht). Groet, Mark Justus
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mark,

Zonde dat de mail niet in jouw mailbox beland is. Ook niet in de spambox? Had je bij jouw andere e-mailadres wel de instellingen al aangepast, zoals in dit topic is vermeld? Dan kunnen we het met een ander e-mailadres proberen. Je kunt me een privébericht sturen met dit e-mailadres.
Beste David, inmiddels heb ik de voucher ontvangen. Dank je wel voor je hulp! We gaan lekker film kijken. Weet jij toevallig hoe lang de voucher geldig is? De geldigheidsduur staat er niet op. Groet, Mark!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mark,

Graag gedaan, mooi dat het uiteindelijk is gelukt! 🙂 De voucher voor Pathé Thuis is 1 jaar na uitgifte geldig, dus je hebt nog even de tijd! Geniet van de film!
Net een bestelling gedaan van 2 Pathé voucher. Helaas niks in de mail gehad. Kan dit nogmaals worden verstuurd? Met vriendelijke groet, Mohammed
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Mohammed,

Gaaf dat je ook gebruik maakt van T-Mobile Extra. Heb je al een film op het oog die je wil kijken?

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de status van je bestellingen. In het systeem zie ik dat er op 19 januari een bestelling is gedaan in de T-Mobile Extra catalogus, maar hier zie ik geen Pathé vouchers tussen staan. Klopt het dat je deze hebt besteld met het nummer waarmee je op het forum bent geregistreerd? Mocht dit niet het geval zijn, dan kan je mij in een privébericht het 06-nummer sturen waar het om gaat.

Mocht het wel om het nummer gaan waarmee je op het forum bent geregistreerd, dan is de bestelling niet bij ons aangekomen. Er zijn ook geen punten voor in mindering gebracht, dus kan je de bestelling nogmaals plaatsen!

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Mohammed. 🙂
Hallo,

Ik heb op 24-11 twee 1/5 Staatsloten besteld, maar buiten bestelbevestiging per sms niks meer gehoord.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Elbrava,

Wat leuk dat je gebruik maakt van T-Mobile Extra! Je hebt ook 2 leuke uitjes gekozen! Ik zie dat de vouchers op 5/02 zijn verstuurd dus zou je even je mail en spambox kunnen controleren? Ik heb voor de zekerheid de vouchers opnieuw verstuurd.

Ik hoor graag of je ze hebt ontvangen en wens je alvast plezier op je uitjes! 🙂
Hoi Hajar, ja die heb ik ontvangen, maar mijn bestelling van november nog niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Elbrava,

Ik denk dat Hajar even een kopje koffie nodig had! 😉

De Staatsloten heb ik ook opnieuw verstuurd, dus deze zou je spoedig moeten ontvangen! Controleer voor de zekerheid ook even de spambox, voor het geval ze daar belanden. Ik hoor graag of je ze hebt ontvangen en wens je alvast veel geluk!
Ik heb ze ontvangen, bedankt!

Reageer