Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!

Toon eerste reactie

403 reacties

Zelfde probleem bij mij. Al twee keer een bestelling gedaan en geen vouchers ontvangen. Kunnen jullie dit fixen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Liekliek,

Ik heb de uurbundel (12-02) en de weekendbundel (03-03) opnieuw naar je verstuurd. Deze zou je straks in jouw inbox moeten krijgen! Mocht dat niet het geval zijn, laat het mij dan weten, dan zorg ik dat ze op een andere manier bij je terechtkomen!
Ik heb een voucher voor een bundel van 500 mb besteld blijkt mijn mailbox vol te zijn. Helaas geen mail en kan de vouchercode ook niet achterhalen. Hebben jullie daar een oplossing voor?
Reputatie 7
Badge +20
Hi HarmenDenise,

Geen zorgen! Ik heb de voucher opnieuw verstuurd per e-mail. Kun je nu even checken of je hem wel hebt ontvangen? Controleer ook je spambox! Ik wens je veel plezier met je bestelling. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Zou je voor mij ook opnieuw kunnen doorsturen?
Want ik heb al een aantal maanden geleden punten ingewisseld voor happy socks maar niks ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sliekie,

Dit heb ik gelijk nagevraagd bij de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Aangezien T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd, en dit bij jouw verlenging ook al is gebeurd, kan ik niet meer zelf in de benodigde systemen. Daarom loopt het nu wat anders dan voorheen, bijvoorbeeld zoals Hajar het oppakte op 13 juli. Mijn collega's gaan hier zo spoedig mee aan de slag voor je!

Als wij je in de tussentijd ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag! 🙂
Ik heb 2 vouchers besteld en heb niks ontvangen. Er stond wel bij max 3 werkdagen moet ik dan nog even wachten of is er iets fout gegaan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Croess,

Je kan het beste even je mail afwachten. Controleer ook je spambox, vaak komt de mail daar terecht. Mocht je na 3 dagen nog niks hebben ontvangen, trek dan even aan de bel!
Heb gewacht en net weer gekeken maar nog steeds niks ontvangen.
Reputatie 7
Badge +20
HI Croess,

Welke vouchers heb je precies besteld? Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie geen bestelling terug staan in ons systeem. Heb je wel een bevestiging ontvangen?
Ik heb de T-Mobile Data for a Day bundel besteld en dan 2 keer. Staat bij dat die is afgehandeld
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Croess,

Ik zie het inderdaad! Ik heb de mailtjes direct opnieuw naar jouw e-mailadres verzonden. Lukt het nu wel? Mocht het nog steeds niet aangekomen zijn, dan kan ik ze ook even via een privéberichtje naar je toesturen, dus laat het mij gerust even weten! 😃
@Jaimy

ik heb ze nu ontvangen nog bedankt voor de hulp
👍🏾
Hoi! Ik zit in zwitserland en heb een travel en surf abbo voor 1week van 15euro besteld zodat ik hier kan internetten. Ik moet alleen nog een vouchercode invullen maar heb nooit een vouchercode gekregen helaas.. hoop dat ieland me kan helpen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mv10Shark

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een Travel & Surf pas hebt aangeschaft voor zone Zwitserland. Je pas is direct actief en ik zie ook dat er wat MB's zijn verbruikt. Werkt alles weer naar behoren? Probeer anders even je toestel opnieuw te starten en handmatig een verbinding te maken met een netwerk daar. Met Salt, Sunrise of Swisscom zou je het beste bereik moeten hebben.

Laat je even weten of het lukt?
Ik heb net 3 keer T-Mobile Data for a Day bundel besteld maar ben vergeten op bevestigen te drukken.

Heb nu geen bevestiging gehad maar mijn punten zijn wel afgeschreven hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Croess,

Tijdens het bestellen worden de punten alvast gereserveerd, waardoor het lijkt of je ze kwijt bent wanneer je niet doorgaat met de bestelling. Die worden echter binnen een aantal uur weer teruggeboekt, dus jouw punten zullen nu alweer terugstaan in jouw puntensaldo!
Reputatie 2
Ik heb op 2 augustus 2 1/5 staatsloten besteld. Helaas niet ontvangen, ook niet in de spamfolder.
Reputatie 7
Badge +20
Hi goofyboy,

Ik heb de vouchers opnieuw verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Kun je het nogmaals controleren en ook je spambox? Ik hoor graag van je!
Goedenavond,

Ik heb ook een bestelling geplaatst en helaas geen mail gehad met de 2 staatsloten. Besteldatum 2 augustus 2019. Spamfolder gecontroleerd maar geen succes.

Zou u de mail nog eens willen sturen?

Bij voorbaat dank.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Checa,

Ik heb de vouchers zojuist nogmaals verstuurd! Laat je even weten of je deze hebt ontvangen?
Hoi @Checa,

Ik heb de vouchers zojuist nogmaals verstuurd! Laat je even weten of je deze hebt ontvangen?

Beste Mitch,

Ik heb ze ontvangen nu. Hartelijk dank vor je hulp!

Goed weekend 😉
Reputatie 4
Badge +3
@Checa

You're welcome!
Het is gelukt!

Hallo

help ik heb mijn punten ingewisseld ,

pen geen vouchers in mijn mailbox .

mijn punten zijn wel weg .

mvg Elisabeth 

Reageer