Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!



Toon eerste reactie

381 reacties

Zelfde probleem bij mij. Al twee keer een bestelling gedaan en geen vouchers ontvangen. Kunnen jullie dit fixen?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Liekliek,

Ik heb de uurbundel (12-02) en de weekendbundel (03-03) opnieuw naar je verstuurd. Deze zou je straks in jouw inbox moeten krijgen! Mocht dat niet het geval zijn, laat het mij dan weten, dan zorg ik dat ze op een andere manier bij je terechtkomen!
Ik heb een voucher voor een bundel van 500 mb besteld blijkt mijn mailbox vol te zijn. Helaas geen mail en kan de vouchercode ook niet achterhalen. Hebben jullie daar een oplossing voor?
Reputatie 7
Badge +17
Hi HarmenDenise,

Geen zorgen! Ik heb de voucher opnieuw verstuurd per e-mail. Kun je nu even checken of je hem wel hebt ontvangen? Controleer ook je spambox! Ik wens je veel plezier met je bestelling. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Zou je voor mij ook opnieuw kunnen doorsturen?
Want ik heb al een aantal maanden geleden punten ingewisseld voor happy socks maar niks ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sliekie,

Dit heb ik gelijk nagevraagd bij de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Aangezien T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd, en dit bij jouw verlenging ook al is gebeurd, kan ik niet meer zelf in de benodigde systemen. Daarom loopt het nu wat anders dan voorheen, bijvoorbeeld zoals Hajar het oppakte op 13 juli. Mijn collega's gaan hier zo spoedig mee aan de slag voor je!

Als wij je in de tussentijd ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag! 🙂

Reageer