Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!

Toon eerste reactie

401 reacties

Kan je nog staatsloten bestellen?
Ik kan ze in eens niet meer vinden in giftshop.
Ik had ze ingesteld als mijn spaardoel en heb nu ik voldoende punten
Reputatie 7
Badge +20
@Enjoy1986

Heel vervelend dat dit zo lang moet duren allemaal natuurlijk! :S

Ik zie in ons systeem dat mijn collega een case voor je heeft aangemaakt, dus ik vertrouw erop dat dit spoedig wordt opgepakt en dat je alsnog van je chocoladereep kunt gaan genieten ( 😉 )!

@Jolind

Ik heb een onderzoek voor je ingesteld om dit snel op te lossen! Zorg ervoor dat je de e-mailinstellingen aangepast hebt, zoals in het beginbericht staat. :)

@Ralph Peters

Heel vreemd! Ik zie ze inderdaad ook niet meer staan. Ik ga dit gelijk navragen en hoop snel een antwoord voor je te hebben!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ralph,

Helaas heb ik geen goed nieuws voor je: de staatsloten zijn inderdaad uit het assortiment gehaald. Deze worden van tijd en tijd nog wel in de catalogus gezet, maar dan alleen voor korte periodes.

Hopelijk vind je gauw een nieuw product om voor te sparen!
Vandaag een brief gekregen van T-Mobile met volgens mij dezelfde codes als de vorige keer... Deze code is niet geldig (2x). In mijn Staatloterij zie ik de loten ook niet staan. " u speelde deze maand helaas niet mee" staat er terwijl ik wel ingelogd stond voordat ik de codes activeerde. Ik snap er niets van.
Never mind. Zie ze bij de trekking van juni staan. Er stond dat ik in mei mee zou doen vandaar. Thnx voor het meedenken!
Reputatie 2
Graag gedaan Jolind.

Hopelijk komt het nu goed! 🙂
ik heb 11 mei 20,- shoptegoed besteld om bij de t-mobile shop te kunnen besteden. ik heb helaas nog niets ontvangen. ik heb ook niets in de spambox ontvangen.

met vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Allardvd,

Bedankt voor je bericht! :)

Ik heb dit gelijk voor je nagevraagd bij de leverancier en hier zul je snel bericht over ontvangen!
ik heb nog steeds geen mail of iets dergelijks gehad....
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Allardvd,

Goed dat je het even vraagt! De verwerkingstijd is ongeveer een week, dus ik zou je willen vragen om nog even af te wachten. Heb je maandag nog niets ontvangen, laat het me dan even weten. Dan ga ik ervoor zorgen dat het alsnog opgelost wordt!
Goedendag,
Ik heb op 29-05-2015 een 1 punt deal besteld voor het tikibad,deze is nooit aangekomen. Gisteren heb ik het weer besteld (15-05-2015) en een tijdschriftenbon van 10 euro die ook nog niet zijn aangekomen. Kunnen jullie mij hierbij helpen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Daniel,

Goed dat je het even navraagt! Balen dat je ze nog niet ontvangen hebt! Ik ga het gelijk voor je navragen bij de leverancier en hier zul je snel bericht over ontvangen!

Heb je al gekeken naar de instellingen voor je mailbox die in het eerste bericht van dit topic staan? Om te voorkomen dat het nog een keer misgaat. :)

Als je nog andere vragen hebt, laat het me gerust weten!
Voucher voor elly's choice niet ontvangen. Ook niet in spambox. Wel punten eraf. Graag ontvang ik de code zsm.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi jdekoning,

Balen dat je de voucher niet ontvangen hebt! Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar de leverancier en hier zul je snel bericht over ontvangen!

Heb je al gekeken naar de instellingen voor je mailbox uit de openingspost in dit topic? Als je deze instellingen overneemt, dan weten we zeker dat het niet weer misgaat! :)

Als ik je nog ergens bij kan helpen, trek dan even aan de bel!
Ik heb op 12 juni een Bloomon voucher besteld maar niet ontvangen op mijn Hotmailadres. Al twee keer klantenservice over gebeld. Nu net is er een formulier ingevuld wat is doorgezet naar een andere afdeling. Over de termijn van afhandeling daarvan konden geen uitspraken worden gedaan. Omdat de voucher voor volgende week woensdag ingewisseld moet worden stuur ik hier ook een bericht. Ik hoop dat het voor die tijd wordt opgelost! Ik zal de instellingen aanpassen en verzoek mij de voucher opnieuw toe te sturen (of op een alternatief Gmail adres). Ik hoor graag, bedankt alvast!
Hoi Daalielaa,

jammer dat je de voucher nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice er voor je achteraan is gegaan. Je ontvangt de voucher alsnog zo snel mogelijk. Ik kan jammer genoeg niet zien wanneer je deze precies kan verwachten. Mocht het niet lukken om de bon in te wisselen zodra je hem hebt, laat het dan even weten.
Op 14 juni bestelling gedaan voor 4 pathe kaartjes, videoland tegoed en een donatie. Wel sms-jes ontvangen maar niets per mail ontvangen terwijl dat normaal gesproken wel goed gaat. Zit niets in de spam folder.
Ik had een tijdschriftenbon van 10 euro besteld, maar heb niks ontvangen ookniet in mijn spam of ongewenst.
Groetjes Glenn
Nog steeds niks ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
@Doraemontje & Glenn

Ik heb dit nagevraagd bij de leverancier, dus hier zullen jullie spoedig bericht van ontvangen! Zorg er wel voor dat je de instellingen uit de inleiding hebt overgenomen, zodat het niet nog een keer gebeurt!

Mochten er in de tussentijd nog vragen zijn, laat het weten! 🙂
Beste david,
Ik heb 6 dagen later nog steeds niks ontvangen?
Zou graag zien dat dit geregeld word.
Groetjes Glenn
Hoi Glenn,

Jammer dat je nog niets hebt ontvangen. Kun je de post en je mail nakijken? Laat me even weten of je ze inmiddels hebt. Zo niet, ga ik de status bij David navragen.
Hoi Chantal, mail nagekeken zit ie niet tussen en post niks ontvangen.
Dus als je dat zou willen doen, graag!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Glenn,

Ik heb het gelijk weer voor je nagevraagd!

Hopelijk lukt het deze keer wel! De instellingen staan al helemaal goed ingesteld toch? 🙂
Hoi, net dippie doe vouchers besteld, per ongeluk 2X, dus ik kan er één aan de buren geven dacht ik,maar niets ontvangen, na het lezen dan dit vastgestelde bericht mijn hotmail aangepast, ik wilde opnieuw de dippie doe voucher bestellen, maar kennelijk heb ik het maximum te bestellen vouchers besteld, ik weet dat ik alsnog 5 werkdagen moet wachten, maar we hadden de planning om a.s. weekend te gaan, dus hopelijk kunnen jullie me nog op tijd helpen..alvast bedankt...

Reageer