Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!

Toon eerste reactie

401 reacties

Hallo.

Op 9 Julie een bestelling geplaatst voor 2 paté vouchers. Deze tot op heden nog niet ontvangen.

Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is.
Hoi David en/of Chantal,

De voucher voor Videoland inmiddels ontvangen, maar de Pathe vouchers nog steeds niet. Wat gaat hier steeds fout, zit er een verkeerde postbezorger tussen? Merk/lees dat die Pathe vouchers vaak niet aankomen... is het geen idee om ze per mail te versturen?
Hey Ascalyg en doraemontje,

De Pathévouchers worden altijd per mail verzonden. Pas wanneer deze na 2 keer niet via mail binnen zijn gekomen sturen wij deze met de post. Kunnen jullie alsjeblieft de spamfolder nakijken? Daar komt deze vaak terecht.
En nog steeds heb ik niks ontvangen...
Jammer dat dit zo moeilijk moet zijn.
Hoi David, vandaag de mail binnengehaald en niets ontvangen. Ook niet terechtgekomen in de spamfolder.
niets ontvangen
Hoi niets binnen gekregen ook niet in spam
Reputatie 2
Hoi ook ik heb m'n bestelling can 7-7 (e voucher Pathé ) niet ontvangen..
Hoi GlennRomme,

De verwerkingstijd is langer dan 10 werkdagen op het moment dus dat zou kunnen kloppen. Wanneer de vouchers opnieuw zijn verzonden krijgen onze medewerkers een melding en sturen zij een sms.

@AML

Goed dat je dit navraagt. Ik heb gekeken en ik zie de bestelling niet bij het externe bedrijf in het systeem staan. Daarbij zijn de punten ook niet afgeschreven. Gaat het om dit nummer waarmee je nu bent ingelogd?

@doraemontje

Ik zie dat jouw nummer waarmee je nu bent ingelogd pas T-Mobile Extra lid is sinds vandaag 20 juli. Op welk nummer heb je de bestelling gedaan?

@waffie

Ik zie dat hij inderdaad op 7 juli verzonden moest zijn. Heb je onderstaande van het eerste bericht ook ingevoerd? Laat dit even weten dan zal ik de bestelling opnieuw aanvragen als je hem dan nog niet binnen hebt. :)

Zit je bij Hotmail / Live / Outlook / MSN?

Zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl
Nog steeds niets ontvangen of is er niets meer gestuurd?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Doraemontje

Mijn collega Bram heeft je in bovenstaande reactie van een antwoord voorzien. Had je dit al gelezen? Je bent namelijk pas T-Mobile Extra lid sinds 20 juli. Kun je aan een van ons in een privebericht laten weten met welk nummer je de bestelling hebt geplaatst? Dan kunnen we je verder helpen! 🙂
Hoi Amy, ik heb meerdere priveberichten naar Bram toegestuurd maar niets meer gehoord. Het gaat om een wijziging van contract en nummerbehoud waardoor het lijkt alsof ik pas sinds 20/7 lid ben. Het gaat om de gebruikte punten vanuit het oude contract. Webcare heb ik ook al contact mee.
Alleen nog niets toegestuurd gezien....
Reputatie 7
Badge +15
Hi Doraemontje,

Goed dat je dit even aangeeft. :)

Bram is er vanmiddag weer en ik zal hem vragen of hij zijn inbox wilt checken en jou van een antwoord wilt voorzien! Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?
Hey doraemontje,

Ik heb je via een privébericht een reactie gegeven. 🙂 Excuses voor de late reactie.
Reputatie 2
Hallo,duinrell kaartjes nog steeds niet ontvangen
@linny
Het is niet de bedoeling dat je hetzelfde probleem hier ook aangeeft, je hebt hier namelijk al een topic over geopend: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-extra-402/duinrell-tickets-niet-binnen-257321/index1.html
Ik zou je willen vragen om antwoord af te wachten in dat topic, dit soort vragen kunnen de klanten niet beantwoorden. T-Mobile moderators pakken topics gemiddeld 24/48 uur na de laatste reactie op. Het kan dus even duren (een klantenforum is niet de snelste manier voor dit soort vragen), maar je zal vanzelf een antwoord krijgen. Even geduld nog alsjeblieft.

Als het echt niet kan wachten, kun je wellicht beter even bellen met de klantenservice op (06 2400) 1200.
Beste t mobile, ik heb nog steeds niks ontvangen?
Hoelang gaat dit nog duren want dit duurt veelste lang en kost veelste veel moeite!!
Zo heb je er natuurlijk niks aan.
Regel dit eens!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi GlennRomme,

Heel vervelend dat dit zo lang duurt, dat is zeker niet de bedoeling! :S

In je spambox is nog altijd niks beland? Had je de instellingen al aangepast in je mailbox?

Heb je anders een alternatief e-mailadres waar we de voucher naartoe kunnen sturen?
Ik heb Bram 8 dagen geleden een prive bericht gestuurd maar geen antwoord ontvangen. Bram gaf aan dat hij de punten terug zou storten maar dat is nig niet gebeurd. Wanneer wordt dit probleem opgelost?

P.S. doraemontje en 01doraemontje is een en dezelfde persoon.
NEE ik heb nog steeds niks gehad ook niet in mn spambox, regel dit is stelletje lamzakken.
Ik heb geen eens zin om er nog op te reageren eigenlijk.
Reputatie 7
Badge +15
@Doraemontje en @Glennromme

Ik heb jullie net beiden een privébericht gestuurd. Ik wacht jullie reacties af! :8
Beste Tmobile mensen,

23/04/2015 j.l. heb ik via het puntenspaar systeem 2 dingen gekocht. Nu ben ik dit verder vergeten en zie nu dat ik dit allebei nog steeds niet binnen heb. Vind ik toch een beetje gek. Zouden jullie kunnen checken hoe het zit?

Alvast heel erg bedankt!

Lisa de Bruijn
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lisa,

Heb je ook je e-mail er al op nagekeken? Ik denk dat je spambox al leeg is na 4 maanden, dus daar zul je helaas niets meer in vinden..

Zorg even dat je instellingen goed staan (zoals in het eerste bericht uitgelegd) en of er niets in je mailbox zit. De bestelling staat namelijk wel als afgehandeld in het systeem, maar het kan altijd misgaan.. Om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt is het belangrijk dat die instellingen goed staan! 🙂
Hoi David, fijn dat je iedere keer iedereen erop wijst dat de e-mail ook bij de spam terecht kan zijn gekomen. Misschien handig deze informatie dan ook bij de bestelprocedure op te nemen.

Bij mij kwamen bestellingen altijd netjes binnen. De laatste keer alleen niet. Nu ben ik al een tijd bezig via dit forum - 2 maanden -, eerst via jou en daarna nog via twee andere moderators en vele privé berichten, om het probleem te verhelpen maar nog steeds ben ik niet geholpen.

Mijn mening is dat het oplossen van dit soort problemen niet efficiënt verloopt via het forum. Vaak krijg je met een ander te maken of moet je iets in een privé bericht plaatsen maar of het wordt opgelost of hoe lang het gaat duren daar heb je dan geen idee van. Kunnen er niet beter ticketnummers worden aangemaakt zodat jullie als moderators alle informatie in een oogopslag kunnen zien zonder weer hetzelfde te moeten vertellen of vragen?

Reageer