Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!

Toon eerste reactie

401 reacties

Amy, ik heb de toegestuurde Pathe kaartjes gisteren binnengekregen per post.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Doraemontje,

Super fijn dat je ze eindelijk hebt ontvangen! Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je tips. We hebben dit onderling besproken en gaan er voor zorgen dat het soepeler gaat verlopen.

Heel veel plezier met de tickets en als we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden! 🙂
Hoi!

Ik heb zojuist vouchers besteld voor Elly's Choice en Sanadome, maar ik vroeg me af of deze per post of per mail binnen zullen komen. Dit staat er namelijk helemaal niet bij in de catalogus. Ik heb ik ieder geval nog niks op de mail ontvangen (ook niet in de spam 😉 )
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Isabelle!

Leuk dat je vouchers besteld hebt! Lekker hoor een dagje Sanadome 😉.

Je ontvangt ze via e-mail. Het kan 3 dagen duren voor je ze ontvangt. Heb je ze toevallig al gehad? Zo niet, geef je ons dan na het weekend even een seintje? Dan lossen we het voor je op! :8
Ik heb mijn bestelling rond 7 september gedaan, weet niet precies de datum meer. Heb nog niets ontvangen, spam gechecked maar nee..
Graag zou ik alsnog mijn Pathé voucher willen ontvangen,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bremer007,

Ik heb het voor je nagevraagd bij de leverancier! :)

Heb je de instellingen van je e-mailprovider al aangepast, aan de hand van het eerste bericht?
Wanneer kan ik mijn voucher voor Elly's Choice verwachten. Deze is tot eind december geldig. Omdat de website niet reageerde per ongeluk 4 vouchers besteld. Zit dus haast achter om deze in te wisselen. Anders haal ik het niet om ze voor de 4 maanden allemaal in te wisselen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi AnneD,

Wat leuk dat je voor Elly's choice hebt gekozen!

Je kunt de vouchers in je e-mailbox verwachten binnen 3 werkdagen dus neem aan dat je ze heel snel ontvangt. Controleer je wel even je spambox en of je e-mail instellingen goed staan zoals in dit topic staat aangegeven?

Alvast heel veel leesplezier toegewenst! 😃
Goedemiddag Hajar, ik heb een Gmail account dus neem ik aan dat ik niets hoef te wijzigen. Maar ik heb nog steeds geen voucher binnen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey AnneD,

Gek dat je ze nog niet hebt gehad, ze zijn namelijk op 21 september al naar je verzonden! :S Ik heb dit zojuist aan de leverancier doorgegeven en zij versturen ze zo snel mogelijk nog een keer. Hou ook je spam-inbox goed in de gaten! 🙂

Laat je het weten als je ze ontvangen hebt?
Goedemorgen !
Ik heb dierentuin vouchers nog niet gehad. Ik hoopte ze deze week nog te kunnen gebruiken.
Erik ( ps: het zit niet in spambox haha)
Reputatie 7
Badge +20
Hi EriQ,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk hoor dat je naar de dierentuin gaat! Neem je nog iemand speciaals mee? :D

Ik zie dat je ze op 18 oktober hebt besteld. In principe zou je ze wel binnen moeten hebben gehad. Staan je e-mailinstellingen goed zoals in dit topic wordt aangegeven?

Ik geef dit voor de zekerheid even door aan de afdeling die hierover gaat! 🙂
M'n kinderen leek mij een goed idee haha.
heb de vouchers al wel,
Groeten van complete digibeet
Dank en goed weekend:8
Reputatie 7
Badge +20
M'n kinderen leek mij een goed idee haha.
heb de vouchers al wel,
Groeten van complete digibeet
Dank en goed weekend:8
'

Hi EriQ,

Goed om te lezen dat je de vouchers hebt ontvangen! Heb je al de kans gehad om gezellig met je kinderen naar de dierentuin te gaan? Zo ja, hebben jullie het leuk gehad? :8
Ik wacht al 2 weken op mijn 2 bestelde tijdschrift vouchers. Ik krijg elke keer een ander antwoord van jullie. Ik heb ze helaas nog niet ontvangen.
Reputatie 7
Badge +20
Ik wacht al 2 weken op mijn 2 bestelde tijdschrift vouchers. Ik krijg elke keer een ander antwoord van jullie. Ik heb ze helaas nog niet ontvangen.

Hi Vossie63,

Wat balen dat je zo nog niet hebt ontvangen. Je zou ze wel uiterst eind deze week moeten ontvangen.

Mocht je ze morgen nog niet hebben ontvangen, dan zetten wij dit door en zorgen wij dat ze opnieuw worden verzonden.

Excuses voor het ongemak!
Hoi ik heb nou alles geprobeerd bij me Hotmail bij het tandwieltje enz..... maar me Pathé film e-voucher nog niet gekregen deze ik bestelt heb op 10-09-2015 bij status staat afgehandeld onbekend. Ik ben nu wel mooi me punten kwijt, wat gaan we hier aan doen? Stuur nogmaals me E-Ticket graag dat zou nou service zijn. Gr L van Spronsen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi L van Spronsen,

Goed dat je dit aangeeft!

Het aanpassen met het tandwieltje helpt vooral om te zorgen dat het de volgende keer beter gaat. Ik heb bij de leverancier de aanvraag ingediend om de voucher nogmaals te versturen. Ik ga er vanuit dat het deze keer goed gaat. :)

Ik raad je overigens af om privégegevens openbaar te zetten, zoals je e-mailadres, aangezien het een openbaar forum is.

Als we in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
In september heb ik 210 punten ingewisseld voor een Elly's choice voucher. Ik heb deze echter niet ontvangen niet per mail niet in de spam en niet oer post. Zouden jullie hem per post kunnen opsturen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marjolein,

Allereerst welkom op het forum! :)

Goed dat je dit navraagt, want dat duurt inderdaad wel erg lang! Ik zie dat je op 27/9 de Elly's Choice voucher hebt besteld en dat deze bestelling is verstuurd op 28/9. In principe zou je deze voucher dus al ontvangen moeten hebben. Kun je eens je e-mailinstellingen controleren zoals in het openingsbericht van dit topic wordt aangegeven?

Ik heb aan de leverancier gevraagd of ze de voucher zo snel mogelijk nog een keer naar je willen sturen. Helaas kan dit alleen via de mail. Houd je spam-inbox voor alle zekerheid ook goed in de gaten!

Laat je het weten als je de voucher ontvangen hebt?
Ik kan het helpling mailtje ook niet terugvinden.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sanne,

Wat balen dat je het mailtje ook niet terug kunt vinden! 😞

Omdat het al even geleden is dat je dit besteld hebt wil ik je de keuze geven om ook de punten terug te krijgen. Waar gaat je voorkeur naar uit? We kunnen uiteraard ook aan de leverancier vragen of ze de voucher nogmaals naar je willen verzenden.

Let us know! 😉
Ja, het is inderdaad lang geleden. Toch zou ik graag de voucher alsnog ontvangen. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sanne,

Bedankt voor je snelle reactie. We hebben dit gelijk voor je doorgezet naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Onze collega's nemen de aanvraag binnen 5 werkdagen in behandeling. Zodra de leverancier geïnformeerd is zullen zij de voucher nogmaals opsturen.

Heb je de stappen in de openingspost toevallig al gevolgd? Als je de stappen volgt dan zijn we er zeker van dat je de voucher deze keer wel ontvangt.

Laat ons weten als je nog aanvullende vragen of verzoeken hebt. We helpen je graag verder.
Ook ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, gaat om de e-book voucher van elly's choise. 4 January bestelt. Ook ik hoop het snel binnen te krijgen aub

Reageer