Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!

Toon eerste reactie

406 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi lovelyjen,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je voor een e-book voucher hebt gekozen! :8 Ik heb de status van je bestelling bekeken en de voucher is op 4 januari verzonden. Heb je jouw spambox al gecontroleerd? Staan je e-mail instellingen goed? Bekijk de eerste pagina van dit topic daar legt David uit hoe je jouw e-mail instellingen goed kunt zetten.

Mocht je de voucher alsnog niet hebben ontvangen, laat het mij dan weten! 🙂
Ik had 2 voucher voor de bioscoop maar Door een update van Outlook ben ik al mijn mails kwijt is het mogelijk dat jullie die zelfde mail opnieuw kunnen sturen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Helena,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je jouw Pathé vouchers kwijt bent. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die hier over gaat en zij zullen de vouchers opnieuw e-mailen.

Weet je al welke film je gaat kijken? :8
Oké top bedankt voor de goede surfers!
Ik wacht nog op een voucher van Videoland via mijn Gmail-account en check altijd de spam box, daar zit'ie niet in...;-)
Reputatie 7
Badge +20
Hey Karinsky,

Welkom op ons Forum! :)

Goed dat je dit even aangeeft! Heb je de instellingen uit mijn allereerste bericht al overgenomen? Ik heb de leverancier in ieder geval verzocht de voucher nogmaals op te sturen, zodat jij eindelijk lekker vanaf je bank films kunt kijken! ;)

Houd je ons op de hoogte of je voucher binnen is?
Bedankt David, ik wacht het even af. Ik heb Gmail en de tips die je gaf voor aanpassingen/instellingen in hotmail e.d. kon ik in Gmail niet terugvinden. :?

Het schijnt dat vouchers daar wél aankomen, las ik in andere berichten. Zodra ik wat heb ontvangen, geef ik het zeker even door! 🙂

Mocht iemand weten 'hoe en waar' ik voor alle zekerheid in Gmail "@t-mobile.funvoucher.nl" kan toevoegen, hoor ik dat graag!
YESSS, ik heb mijn voucher van Videoland via Gmail ontvangen - zonder aangepaste instellingen in de mailbox. Dat wordt films kijken dit regenachtige weekend! 😳
Reputatie 7
Badge +20
Hey Karinsky,

Dat is goed nieuws! :D

Als je nog goede tips voor ons hebt, dan zien we die graag in ons movie-topic verschijnen natuurlijk! Fijn weekend!
Ik heb ook een bestelling gedaan
Ik heb 2 jt vougers besteld maar heb nog niks ontvangen en de punten zijn er wel afgehaald
Ik heb het zelfde probleem ik heb heb de kaartjes ook nog niet binnen en heb mijn spambox in de gaten gehouden. Ik zou graag mijn bioscoop kaartjes willen
Hallo,

ik heb de bioscoopkaartjes nog steeds niet ontvangen. Had hierover een topic geopend die nu gesloten is en er zou een melding van gemaakt zijn. Hoelang moet ik nog wachten voor ontvangst? Ik had vorige wk dinsdag al besteld en kon helaas van het week niet naar de film omdat ik niks had ontvangen. Nu wil ik dit weekend graag gaan maar wanneer kan ik ze verwachten?

gr,
Reputatie 7
Badge +20
@Verburgh

Ik heb je bericht even in dit topic geplaatst, om dit probleem op één plek te houden.

In ons systeem zie ik dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega en dat je jouw tickets uiteindelijk toch hebt weten te vinden. Goed nieuws dus! :)

@Saskia

Goed dat je het nog even aangeeft!

Heb je de instellingen uit het eerste bericht al overgenomen? Ik heb in ieder geval navraag gedaan bij de leverancier, zij zullen dan de voucher binnenkort opnieuw versturen, dus zorg ervoor dat de instellingen goed staan, dan voorkom je dat het weer verkeerd gaat.

@Naoel

Dat klopt inderdaad, omdat dit topic de instructies heeft en al over het onderwerp gaat, sluiten we losse topics om het Forum zo overzichtelijk te houden.

Ik zie dat mijn collega Amy dit gisteren voor je heeft gedaan, maar het kan een paar dagen duren. Ik hoop dan ook dat de vouchers er voor het weekend zijn. Wij kunnen daar helaas niets aan doen om dit proces te versnellen.
Beste Tmobile,

Ik heb via de Tmobile punten een 1/5 staatslot gekocht.
De punten zijn al wel afgeschreven, maar ik heb nog niks ontvangen.
Ook niet in mijn spammailbox.
Wanneer kan ik deze ontvangen?
Reputatie 6
Badge +17
@PaulienCra

Welkom op het forum!

In spanning zit je te wachten, in de hoop om misschien wel miljonair te worden... En dan ontvang je je staatslot niet, dat is natuurlijk niet fijn! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat hij het laat navragen bij de afdeling die hierover gaat. Binnen een week zul je de voucher via de mail ontvangen. Om te voorkomen dat je 'm weer niet ontvangt: kun je eens kijken naar de instellingen uit het eerste bericht?

Veel plezier met je staatslot alvast en ik duim natuurlijk met je mee! 🙂
Ik heb al eens hier een keer gevraagd of nogmaals de email kon verstuurd worden voor de bioscoop kaartjes en een keer een mail gedaan , maar nog steeds niks ontvangen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Helena,

Wat jammer dat je de kaartjes weer niet ontvangen hebt! Je wilt natuurlijk gewoon lekker een avondje naar de film! Blijkbaar gaat er iets mis met het mailen. Excuus voor het ongemak.

Ik heb gelijk aan de leverancier gevraagd of ze de kaartjes deze keer via de post willen sturen. Dit kan een paar werkdagen duren. Laat je weten of je ze nu wel ontvangen hebt?
Hoi Thalita,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb het 1 en ander doorgelezen en waarschijnlijk is de voucher in de spambox terecht gekomen.
Aangezien dat ik die regelmatig leegmaak is mijn vraag of jullie nog een keertje willen opsturen?
Dan moet het goed komen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Beertje,

Iets te goed opgeruimd deze keer! 😉 Ik ga de leverancier vragen om de voucher nog een keer te mailen. Heb je de instellingen zoals aangegeven in de openingspost al gecontroleerd? Dan voorkomen we in ieder geval dat het misschien nog een keer misgaat.

Veel plezier alvast met het staatslot! Laat je even weten als je 'm ontvangen hebt?
Ik heb 28-1-2016 een 1/5 Staatslot besteld en heb nog niets ontvangen. Ik heb de spambox gecheckt in mijn hotmail account, maar daar was geen e-mail te vinden. Ik heb het e-mailadres toegevoegd aan de lijst, zodat de mails niet in de spambox terecht komen.

Graag zou ik een oplossing krijgen voor dit probleem.

Groetjes
Tessa.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Tessa,

Goed dat je dit aangeeft Tessa! Ik heb dit voor je doorgezet naar onze leverancier en zij zullen het staatslot zo snel mogelijk nog een keer naar je opsturen!

Zullen we afspreken dat ik nu 20% van je winst krijg? 😉
Hallo,hallo Thalita,

Voucher is binnen hoor 😉
Bedankt voor het reageren en goede service.
Mocht dit winnende lot zijn dan nodig ik je graag uit op het feestje.

P.s. Ook jij mag dan komen hoor Amy haha
Reputatie 6
Badge +15
Haha leuk! 😃 We kijken er naar uit! 😉
Op 27-1 ook een staatslot besteld. Nooit ontvangen. Hierover ook contact gehad via de chat met de klantenservice en er zou contact met me opgenomen worden. Helaas tot de dag van vandaag niks gehoord. Hoe kan ik alsnog mijn staat lot ontvangen. ??
Inmiddels wel mijn mail anders ingesteld.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Aimée,

Welkom op ons forum!

Ik zie dat je ongeveer een uur geleden contact met ons hebt gehad via de chat. Dank je wel voor je geduld. 🙂 Ik zocht naar een manier om het wachten wat leuker te maken. Ik dacht in de richting van 500 MB extra, maar je hebt nog genoeg data over en je nieuwe bundel gaat morgen in. Het viel mij wel op dat er extra kosten zijn gemaakt door het gebruik van sms-diensten. Ben je hiervan op de hoogte? Als dat niet zo is dan heb je je waarschijnlijk onbewust aangemeld voor zo'n dienst.

Laat je even weten of je je bewust bent van de extra kosten via een sms-dienst? Zo niet, dan help ik je graag hoe je je hiervoor kunt afmelden. Ondertussen heb ik alsnog even gedacht aan een kleinigheidje. Ik heb via de CEO app een aanvraag voor je ingediend; 3 maanden gratis Deezer. Je zult hier een e-mail en sms over krijgen. In de e-mail staat de instructie hoe je je aanmeldt. Je kunt je aanmelden zodra je een sms hebt ontvangen. Geen zorgen, het is drie maanden uitproberen. Het is geheel kosteloos en na drie maanden kun je geen gebruik meer maken van de premiumdiensten. Je hoeft dus helemaal niets te doen, gewoon genieten van muziek. 🙂

Als je nog andere vragen hebt in de tussentijd, stel ze gerust!

Reageer