Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!


Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11492 reacties
Ik heb mijn voucher niet ontvangen in mijn mailbox. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door David 20 april 2015, 12:18

Vouchers van T-Mobile Extra komen helaas soms niet aan. Als dit het geval is dan kun je in dit topic een reactie achterlaten zodat wij voor je kunnen achterhalen waar het mis is gelopen! 🙂

Controleer eerst even je spambox, omdat de vouchers daar soms nog wel eens terecht in willen komen en we je dit ook als eerste vragen te checken!

Zit je bij Hotmail / Live / Outlook / MSN?

Zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Zitten de vouchers niet in je (spam)inbox en zijn er al meer dan 5 werkdagen voorbij sinds je aanvraag? Jammer! Laat dan in een reactie je bestelling achter en wanneer je deze hebt geplaatst. We gaan dan hiermee aan de haal en gaan er vanuit dat het dan snel opgelost is en jij je vouchers alsnog ontvangt! :D

NB: T-Mobile Extra wordt sinds januari 2018 uitgefaseerd. Meer info lees je in dit topic.
Bekijk origineel

406 reacties

 Wel degelijk bevestigd . Punten zijn ook afgeschreven 60 punten kwijt .Ik ga pas proberen als ik mijn punten terug heb gekregen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ZaferB 

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je bestelling van 1 januari en 24 december niet compleet is afgerond. Daardoor heb je geen voucher ontvangen. Zou je de bestelling nogmaals kunnen doen en klikken op bevestigen? Dan zie je op My T-Mobile bij T-Mobile Extra> bestelhistorie je bestelling ook terug is als het is afgerond. Laat je even weten of het lukt?

 Tot tweemaal aan toe wellness voucher besteld punten worden wel afgesreven maar niks ontvangen .laatste bestelling was op 1 januari eerdere bestelling weet ik niet meer welke datum omdat dit nergens gedocumenteerd wordt .

Ja ik kijk dagelijks in mijn spam mail .

Reputatie 5
Badge +4

Hi @steffj 

Ohje! Dit heb ik gelijk voor je rechtgezet. Ik heb de voucher opnieuw naar jouw e-mailadres verstuurd! Check je voor de zekerheid ook je spambox? Het zou kunnen zijn dat je de reclame mail hebt uitstaan, dan komt die in je spambox terecht.

Laat je even weten als het gelukt is? :grinning:

Hallo,

Ik heb 20 november een staatslot gekocht, maar nooit iets ontvangen. Mijn punten zijn er wel af. Wat nu??

 

Groet,

Stefanie.

Reputatie 7
Badge +20

Hi Elisabeth,

Heb je ook je spambox gecontroleerd? Vaak komen de vouchers daar terecht. Mocht dat niet het geval zijn kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik naar de status van je bestelling.

Hallo

help ik heb mijn punten ingewisseld ,

pen geen vouchers in mijn mailbox .

mijn punten zijn wel weg .

mvg Elisabeth 

Het is gelukt!
Reputatie 4
Badge +3
@Checa

You're welcome!
Hoi @Checa,

Ik heb de vouchers zojuist nogmaals verstuurd! Laat je even weten of je deze hebt ontvangen?


Beste Mitch,

Ik heb ze ontvangen nu. Hartelijk dank vor je hulp!

Goed weekend 😉
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Checa,

Ik heb de vouchers zojuist nogmaals verstuurd! Laat je even weten of je deze hebt ontvangen?
Goedenavond,

Ik heb ook een bestelling geplaatst en helaas geen mail gehad met de 2 staatsloten. Besteldatum 2 augustus 2019. Spamfolder gecontroleerd maar geen succes.

Zou u de mail nog eens willen sturen?

Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +20
Hi goofyboy,

Ik heb de vouchers opnieuw verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Kun je het nogmaals controleren en ook je spambox? Ik hoor graag van je!
Reputatie 2
Ik heb op 2 augustus 2 1/5 staatsloten besteld. Helaas niet ontvangen, ook niet in de spamfolder.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Croess,

Tijdens het bestellen worden de punten alvast gereserveerd, waardoor het lijkt of je ze kwijt bent wanneer je niet doorgaat met de bestelling. Die worden echter binnen een aantal uur weer teruggeboekt, dus jouw punten zullen nu alweer terugstaan in jouw puntensaldo!
Ik heb net 3 keer T-Mobile Data for a Day bundel besteld maar ben vergeten op bevestigen te drukken.

Heb nu geen bevestiging gehad maar mijn punten zijn wel afgeschreven hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mv10Shark

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een Travel & Surf pas hebt aangeschaft voor zone Zwitserland. Je pas is direct actief en ik zie ook dat er wat MB's zijn verbruikt. Werkt alles weer naar behoren? Probeer anders even je toestel opnieuw te starten en handmatig een verbinding te maken met een netwerk daar. Met Salt, Sunrise of Swisscom zou je het beste bereik moeten hebben.

Laat je even weten of het lukt?
Hoi! Ik zit in zwitserland en heb een travel en surf abbo voor 1week van 15euro besteld zodat ik hier kan internetten. Ik moet alleen nog een vouchercode invullen maar heb nooit een vouchercode gekregen helaas.. hoop dat ieland me kan helpen!
@Jaimy

ik heb ze nu ontvangen nog bedankt voor de hulp
👍🏾
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Croess,

Ik zie het inderdaad! Ik heb de mailtjes direct opnieuw naar jouw e-mailadres verzonden. Lukt het nu wel? Mocht het nog steeds niet aangekomen zijn, dan kan ik ze ook even via een privéberichtje naar je toesturen, dus laat het mij gerust even weten! 😃
Ik heb de T-Mobile Data for a Day bundel besteld en dan 2 keer. Staat bij dat die is afgehandeld
Reputatie 7
Badge +20
HI Croess,

Welke vouchers heb je precies besteld? Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie geen bestelling terug staan in ons systeem. Heb je wel een bevestiging ontvangen?
Heb gewacht en net weer gekeken maar nog steeds niks ontvangen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Croess,

Je kan het beste even je mail afwachten. Controleer ook je spambox, vaak komt de mail daar terecht. Mocht je na 3 dagen nog niks hebben ontvangen, trek dan even aan de bel!
Ik heb 2 vouchers besteld en heb niks ontvangen. Er stond wel bij max 3 werkdagen moet ik dan nog even wachten of is er iets fout gegaan?

Reageer