Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!


Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11283 reacties
Ik heb mijn voucher niet ontvangen in mijn mailbox. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door DavidK 20 april 2015, 12:18

Vouchers van T-Mobile Extra komen helaas soms niet aan. Als dit het geval is dan kun je in dit topic een reactie achterlaten zodat wij voor je kunnen achterhalen waar het mis is gelopen! 🙂

Controleer eerst even je spambox, omdat de vouchers daar soms nog wel eens terecht in willen komen en we je dit ook als eerste vragen te checken!

Zit je bij Hotmail / Live / Outlook / MSN?

Zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Zitten de vouchers niet in je (spam)inbox en zijn er al meer dan 5 werkdagen voorbij sinds je aanvraag? Jammer! Laat dan in een reactie je bestelling achter en wanneer je deze hebt geplaatst. We gaan dan hiermee aan de haal en gaan er vanuit dat het dan snel opgelost is en jij je vouchers alsnog ontvangt! :D

NB: T-Mobile Extra wordt sinds januari 2018 uitgefaseerd. Meer info lees je in dit topic.
Bekijk origineel

401 reacties

Zou zeer welkom zijn. Haha
Bedankt!
David, bedankt voor de snelle reactie. Wachten gewoonnog even af.
Hoi Thalina, ik heb geen voucher ontvangen op 11 mei jl ook niet in de spambox. Ik heb gisteren het email adres verandert omdat deze meer gebruikt wordt maar ik heb het andere emailadres nog steeds. Ik vind t erg coulant van jullie dat ik mijn punten heb terug mogen ontvangen. Heel erg bedankt.

Gr Diane
Reputatie 4
Hoi Daan,

Natuurlijk kan dat! :D

Ik ben meteen voor je in ons systeem gedoken en ik zie dat wij op 11 april de staatsloten naar je toe hebben gestuurd. Heb je al gekeken of de loten niet in jouw spambox zijn terecht gekomen en of jouw e-mail instellingen goed staan?

Dat kan je doen op de volgende manier:
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Kan je dit even controleren? Mocht er niks in jouw spambox zijn terechtgekomen, dan kunnen wij uiteraard altijd de voucher opnieuw naar je toesturen! Dat is geen enkel probleem.

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Daan,

Het is inderdaad wel een flinke tijd geleden, dan is de spambox vaak al automatisch opgeschoond. Ik zorg ervoor dat de vouchers nogmaals verstuurd worden. Houd je mailbox goed in de gaten en let ook op jouw spambox, voor de zekerheid. Mochten de loten daar dan belanden, dan ben je er in ieder geval op tijd bij! :)

Alvast veel geluk met de loten!
Reputatie 4
Hoi Daan,

Ik ga je hiermee helpen!

Het is inderdaad wel heel gek dat je eentje wel krijgt en de ander niet. We gaan dit voor je oplossen. Kan je mij de laatste 3 letter/cijfers geven van de voucher die je wel hebt ontvangen? Want dan weet ik meteen welke je niet hebt gekregen en dan kan ik die weer naar je toesturen. Misschien is dat wel het winnende lot, wie weet! :P

Ik hoor graag van je 🙂
Hoi Muberra,

Ik heb hem idd in mijn inbox ontvangen, super bedankt voor de hulp. Nu nog een miljoen winnen dan 😀

Groetjes Daan
Reputatie 7
Badge +15
Hi Doraemontje,

Super fijn dat je ze eindelijk hebt ontvangen! Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je tips. We hebben dit onderling besproken en gaan er voor zorgen dat het soepeler gaat verlopen.

Heel veel plezier met de tickets en als we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden! 🙂
Oké top bedankt voor de goede surfers!
Ik heb ze ontvangen, bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Croess,

Je kan het beste even je mail afwachten. Controleer ook je spambox, vaak komt de mail daar terecht. Mocht je na 3 dagen nog niks hebben ontvangen, trek dan even aan de bel!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Croess,

Ik zie het inderdaad! Ik heb de mailtjes direct opnieuw naar jouw e-mailadres verzonden. Lukt het nu wel? Mocht het nog steeds niet aangekomen zijn, dan kan ik ze ook even via een privéberichtje naar je toesturen, dus laat het mij gerust even weten! 😃
@Jaimy

ik heb ze nu ontvangen nog bedankt voor de hulp
👍🏾
Reputatie 2
Ik heb vorige week een groot gedeelte van mijn gespaarde punten ingeleverd voor korting in de webshop. Tot op heden heb ik nog niks over deze korting binnen gekregen. Ik zou binnen 3 dagen bericht krijgen. Wat is er fout gegaan? Iemand een idee?

Groet renate
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Renate,

Welkom op het forum!

Allereerst sorry voor mijn late reactie door het Paasweekend. Ik heb je vraag even verplaatst naar het algemene topic over T-Mobile Extra bestellingen. Daarna heb ik gelijk in het systeem gekeken naar de status van jouw bestelling. De voucher voor de korting is op 23/3 verstuurd via de mail. Zou je eens naar de tips in de openingspost van dit topic kunnen kijken? Mocht de voucher niet in je (spam)inbox zitten, laat het dan even weten. Dan vraag ik aan de leverancier om de voucher nogmaals te versturen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 2
Hallo.

Ik heb alles nagezocht en niks gevonden. Ook niet in de spam heb de tips nagekeken op het forum, helaas dit ook zonder resultaat. Gebruik Gmail. Zou het nogmaals verstuurd kunnen worden? Renateheeren81@gmail.com

Groet Renate Heeren
Reputatie 7
Badge +20
Hi Renate,

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Ik heb de status van je bestelling gekeken en zie dat hij op 23 maart is verzonden. Je geeft aan dat je niks hebt ontvangen ook niet in je spambom en dus heb ik dit doorgezet naar onze leverancier. Zij pakken dit binnen 10 werkdagen op en zullen de voucher opnieuw verzenden.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Hoi..ik heb op 21-3-2016 2 jt voucher besteld die zijn afgeschreven van de punten. Nu staat er bij status afgehandeld/Onbekend.. Maar ik heb helemaal niks in mijn mail ontvangen ook niet bij junkmail wat nu????
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mlr75,

Welkom op ons Forum!

Ik heb je reactie naar het grote T-Mobile extra topic verplaatst. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de vouchers op 23 maart zijn verzonden. Staat er niks in je spambox? Staan je e-mail instellingen wel goed? Bekijk de eerste reactie in dit topic om dat te controleren. Mocht je alsnog niks hebben ontvangen dan zet ik dit door naar de leverancier.

Ik hoor graag van je!

PS: weet je al welke film je wilt gaan zien?
Beste hajar
Er stond niks in spambox...heb nu t-mobile.funvocher.nl toegevoegd aan veilige afzenders...ik hoop alsnog de vouchers te ontvangen...groetjes mlr75
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mlr75,

Goed dat je dit laat weten! Ik heb het net direct doorgestuurd naar de leverancier en zij zullen de vouchers zo snel mogelijk nogmaals naar je toezenden. 🙂
Beste Amy
Bedankt voor je antwoord...en dan hoop ik met mijn dochter naar kungfu panda 3 te kunnen...groetjes mlr75
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mlr75,

Graag gedaan natuurlijk, laat je het weten als je ze ontvangen hebt?

Super leuk dat je naar die film gaat.. Ik kijk ook uit naar Kung Fu Panda 3! 😉

Laat je in het movie topic weten wat je van de film vond? Mocht je nog inspiratie voor films nodig hebben dan vind je in dat topic ook genoeg leuke reacties en reviews. 🙂
Beetje jammer...nog steeds geen kaartjes ontvangen...heb toch echt de instellingen veranderd!!!

Reageer