Het nieuwe punten sparen / Voortaan nóg sneller punten sparen

Reputatie 4
  • is Prince of Content
  • 180 reacties
JOUW MENING IS 50 EXTRA PUNTEN WAARD

Op zich een leuke actie, alleen jammer dat dit de eerder trouwe klanten benadeelt, vooral zij die hoge abonnementen hebben met allerlei extra's.

Ik heb daarom gekozen voor optie 4. "Voor iets anders, namelijk:"
Het belonen van trouwe klanten die langer dan 2 jaar klant zijn met 2 punten per euro op je factuur.
En aanvullend voor de "vaste kern" die al langer dan 4 jaar klant zijn 3 punten per euro op je factuur.

Ik neem aan als er genoeg zijn die deze idee steunen het wellicht ook gebeurd.

135 reacties

Reputatie 2
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Vaste klanten spaarden sneller en het is jammer dat dat nu verdwijnt met het nieuwe sparen. Ik kan me niet herinneren hoe lang ik klant ben, maar ik zou het wel waarderen als dat gewaardeerd blijft.
Inderdaad helemaal mee eens!
Reputatie 1
Dit is gewoon zware klote op z'n zachtst uitgedrukt. Ik verlies inderdaad hiermee mijn super spaarsnelheid. Ik wordt gewoon woedend door het feit dat zulk slecht nieuws verdoezeld wordt door het in een sluier van 'het nieuwe sparen' te wikkelen. Ik wil helemaal geen extra handelingen verrichten, en gewoonweg op de oude manier verder. MET ANDERE WOORDEN TMOBILE: Ik wil geen anjovis op mijn pizza...doe maar gewoon tomaat en kaas basic met een vleugje extra wat ik voorheen had.
Vaste klant zijn wordt niet beloond = niet gewaardeerd. Na ieder contract naar een andere provider overstappen is het meest lucratief. Je kunt dan steeds de binnenhaalbonus opstrijken
Heb persoonlijk gekozen voor optie 4. nl; trouwe klanten zeker als ze als jaren bij T mobile trouw zijn extra beloningen geven, ipv te straffen! Het zou bijv. ieder jaar dat je klant bent iets extra's o.i.d zo beloon je ook je trouwe klanten en waarderen de klanten ook T mobile meer
Hoe werkt het nieuwe systeem dan? Behouden vaste klanten wel hun gespaarde punten?
Hoe werkt het nieuwe systeem dan? Behouden vaste klanten wel hun gespaarde punten?
Reputatie 2
Ja je behoudt gewoon je oude punten.
Ik vind ook dat trouwe klanten beloond zouden moeten worden.
Ik ga m ook voorstellen, goed punt!
Ik heb ook de optie 4 gekozen met dezelfde opmerking. Of ze moeten klanten een soort status geven en ieder jaar dat je abonnee bent krijg je een kleur, iedere kleur heeft een eigen punten aantal voor een product of dienst?
trouwe klanten bonus lijkt me een goede inderdaad
Dit vind ik inderdaad wel een heel goed punt... Trouwe klanten moeten ieder jaar extra punten kunnen verdienen voordat ze langer lid blijven. Ik zal deze er ook bij gaan vermelden.
Reputatie 2
Dit vind ik een supergoed idee , hoe langer je klant bent hoe meer punten sparen.
Jullie hebben idd een goed punt, als je nou geen trouwe forum bezoeker bent krijg je dus de helft minder punten?
Dit heb ik ook aangegeven. Het is erg te betreuren dat betrouwbare klanten die al lange tijd klant zijn benadeeld worden.
Het snelle sparen gaat er zo wel vanaf. Hopelijk komt t-mobile met een passende oplossing en niet net als nu het geval is door acties. Acties waarbij de klant iets moet ondernemen om extra punten te krijgen. Het makkelijke aan de T-mobile extra sparen was dat je er geen omkijken naar had en toch ieder jaar een aantal leuke dingen kon verdienen.
Past mooi bij het niet meer meenemen van belminuten naar de volgende maand ik had 2 abonnementen bij t-mobile al ruim 14 jaar alle wijzigingen meegemaakt het gaat hard achteruit een heb ik al opgezegd, zo gauw de andere verloopt ben ik weg.
Ik zit al meer dan 10 jaar bij T-mobile.
Van 3 punten per euro naar 1 punt per euro op je factuur. Het wordt inderdaad steeds minder.

Ik heb nu een Abbonnement van 45 euro per maand. Dat zou dus 450 punten zijn per jaar. Wat neerkomt op 5 euro korting per jaar.
(ik kies meestal voor kortingscoupons in de catalogus).
Voorheen kon je kiezen uit 7,50 en daarvoor was het nog 10 euro.

In de tijden dat ik 90 euro betaalde per maand, en ik daar 3 punten voor kreeg, had ik sneller eens een tientje korting.

Maar nu met het nieuwe sparen, erg jammer!
ik vind het jammer dat t mobiel nu gaat veranderen met het punten systeem het betekent gewoon dat je nu veel minder kunt sparen .
Reputatie 2
luucky schreef:

ik vind het jammer dat t mobiel nu gaat veranderen met het punten systeem het betekent gewoon dat je nu veel minder kunt sparen .

Helemaal mee eens. Dit is de zoveelste devaluatie van het spaarprogramma. T mobile verandert de voorwaarden van het programma steeds waarbij steeds minder met trouwe klanten wordt rekening gehouden.
Ik vind het ook heel spijtig dat jarenlang trouw lid zijn niet beloond wordt, maar eerder afgestraft door het missen van een eventuele welkom bonus bij overstappen.
Reputatie 4
fishbone schreef:

Op deze link staat nog de oude voorwaarde.
Ik neem aan dat hier binnenkort de nieuwe voorwaarden komen te staan.
http://www.t-mobile.nl/Global/media/pdf/voorwaarden/0387_vw_Extra.pdf

Een gedeelte daarvan voor het vergelijken met de nieuwe.

Artikel 5. Toekenning van Punten
5.1
T-Mobile kent de T-Mobile Extra Klant Punten toe op basis van zijn gefactureerde abonnements- en verbruikskosten.
5.2
De T-Mobile Extra Klant ontvangt per gefactureerde euro ingevolge artikel
5.1:
- 1 Punt gedurende het eerste jaar van ononderbroken deelname;
- 2 Punten gedurende het tweede jaar en daarop volgende jaren van ononderbroken deelname.
5.3
Bij toepassing van artikel 5.2 wordt een bedrag vanaf € 0,50 naar boven afgerond en een bedrag tot en met € 0,49 naar beneden afgerond.
5.4
T-Mobile kan aan de T-Mobile Extra Klant extra Punten toekennen in geval van specifieke acties. Voor deze acties gelden specifieke actievoorwaarden die T-Mobile per actie zal vaststellen en meedelen.
5.5
Punten worden per factuurperiode berekend en toegekend. T-Mobile is niet aansprakelijk voor onjuistheden of vertragingen bij de berekening en toekenning van Punten. De T-Mobile Extra
Klant kan zijn spaarsaldo en ingewisselde Punten raadplegen op My T-Mobile.
5.6
Punten worden uitsluitend aan de individuele T-Mobile Extra Klant toegekend. Indien op basis van een Overeenkomst meerdere T-Mobile Extra Klanten een Aansluiting hebben en deelnemen aan T-Mobile Extra, kunnen hun Punten op geen enkele wijze gecombineerd worden. Evenmin kunnen de Punten worden overgedragen aan enige andere T-Mobile Extra Klant.
5.7
Punten zijn onbeperkt geldig, zulks met inachtneming van het bepaalde in artikel 9 en mits tenminste 1 Punt gedurende drie jaar deelname aan T-Mobile Extra door de T-Mobile Extra Klant wordt ingewisseld.
5.8
T-Mobile behoudt zich het recht voor deelnemers aan T-Mobile Extra geen Puntenoverzicht toe te sturen, hetzij op papier, hetzij via e-mail, indien de gemiddelde factuur over de 3 maanden voorafgaand aan de betreffende periode minder dan € 18 per maand bedraagt.
Helemaal eens. trouw mag ook beloond worden.

Reageer