Het nieuwe punten sparen / Voortaan nóg sneller punten sparen

Toon eerste reactie

135 reacties

Reputatie 4
Met het toevoegen van "Friends en Family" krijg je 50 punten.
Maar ik heb het helaas al, ik zat erover na te denken om het te stoppen en dan later weer toevoegen.
Maar bij mijn laatste abonnement verlening ging er wat mis met mijn "Friends en Family" en ook toen een familielid van prepaid veranderde naar abonnement dus ik laat het maar voor wat het is.
Reputatie 4
Ook_Joyce schreef:

Als ik vanuit mijzelf spreek loop ik door het nieuwe sparen gemiddeld 60 punten per maand mis waar ik eerder niets voor hoefde te doen.

Hoi Joyce,
Ik heb het precies hetzelfde maar dan met minder "extra" punten.
Helaas heb ik alleen de eenmalige compensatie aan extra punten bij gekregen.
Heb je wat leuke acties gevonden?
Reputatie 1
Nu nog de catalogus voorzien van leuke aanbiedingen...
Slaat natuurlijk nergens op als je artikelen hebt waar je moet bijbetalen...
En beetje kwaliteit is ook niet weg... dat kitsound is de sharp van vroeger....
Het zou inderdaad fijn zijn dat klanten die 2 jaar of langer lid zijn hiervoor worden beloont door middel van dubbele punten, elke maand 5 punten extra of meer.
Reputatie 6
Badge +17
@Michel38,

Bedankt voor je feedback! Ik zie dat je hierover een week geleden contact hebt gehad met een collega van mij. We proberen ongeveer iedere zes weken iets nieuws toe te voegen aan onze catalogus. We hebben wel sinds kort de mogelijkheid om bepaalde producten gesplitst te betalen: een deel via je factuur en een deel met T-Mobile punten. Voor klanten die te weinig punten hebben, maar wel het product graag willen bestellen. Bedoel je deze mogelijkheid toevallig?

Ik zie nu trouwens diverse producten staan waar je niets voor hoeft bij te betalen. En anders kun je natuurlijk altijd kiezen voor 5 euro factuurkorting. Dat is altijd mooi meegenomen toch? 🙂

Als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!

@Cathy_NL
Leuk dat je langskomt op het forum! 🙂 Bedankt voor het meedenken! We hebben begin dit jaar klanten die al een lange tijd sparen een extraatje gegeven. Ik zie dat jij deze sms ook ontvangen hebt, dus dat is in ieder geval mooi meegenomen!

En natuurlijk kun je nog steeds punten sparen, maar het klopt dat we dit iets hebben aangepast. We hebben een topic waarin staat hoe je nu T-Mobile Extra punten kunt sparen!

Laat het me weten als je nog vragen hebt!
Reputatie 1
Nou ik vind het maar tegen vallen...
Idd heb ik contact gehad en gehoord dat je de punten kunt verzilveren bij een t-mobile shop...
Dit zal hem ook wel gaan worden want die catalogus was al nie zo gek bijzonder maar nu word het steeds minder... Wat heb ik er aan als je iets kunt bestellen maar vervolgens moet bijbetalen als ik in mijn geval veel punten heb...
Nee ik vind het er niet op vooruitgaan en wat betreft de nieuwe producten.. dat werd mij de vorige keer ook verteld en geloof dat daar een ruim een jaar niets van terecht is gekomen.. soms heeel soms stond er weer eens wat nieuws bij maar die 6 weken... dat was het zeker niet
Reputatie 5
Ha michel38,

De punten in de T-Shop besteden is ook een prima optie.
Je hoeft niet bij alle producten een bijbetaling te doen, zeker niet wanneer je veel punten bezit.
De Weber Smokey Joe BBQ is bijvoorbeeld een geliefd product onder de grootspaarders. 🙂
Reputatie 1
Tom T-Mobile schreef:

Ha michel38,

De punten in de T-Shop besteden is ook een prima optie.
Je hoeft niet bij alle producten een bijbetaling te doen, zeker niet wanneer je veel punten bezit.
De Weber Smokey Joe BBQ is bijvoorbeeld een geliefd product onder de grootspaarders. :)

Maar een optie er bij dat de artikelen die vermeld staan met bijbetaling ook een optie krijgen om volledig met punten is te bestellen was wel op zij plaats geweest...

Wat mij trouwens ook elke keer verbaast is het aanbod hoesje voor telefoons..
Dat mag ook best meer... tis alleen die samsung en iphone... er bestaan meer foons...
Precies, ik ga het ook voorstellen
Super goed idee! Ik ben ook al jaren fanatiek aan het sparen.

Reageer