Beantwoord

Hoe spaar je punten via Forum?

• 30 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 346 Bekeken

Hallo Allemaal,

Even een vraagje 🙂
Hoe kun je punten sparen via Forum? Ik zie namelijk nooit wat terug van mijn verdiende punten.
:?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 30 augustus 2017, 19:45

Hoi Ruya75.

Als aanvulling op Jan: op deze pagina vind je de huidige acties. Als de acties veranderen, wordt die pagina ook aangepast, misschien is het een idee om 'm te bookmarken, zodat je van tijd tot tijd kunt checken of er nieuwe acties zijn waaraan je zou willen meedoen? 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat is helaas niet meer .
Hoi Ruya75.

Als aanvulling op Jan: op deze pagina vind je de huidige acties. Als de acties veranderen, wordt die pagina ook aangepast, misschien is het een idee om 'm te bookmarken, zodat je van tijd tot tijd kunt checken of er nieuwe acties zijn waaraan je zou willen meedoen? 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Je moet minimaal 1 punt per drie jaar besteden om je punten niet kwijt te raken 😲

'Je T-Mobile Extra punten blijven geldig zolang je lid bent van T-Mobile Extra en per drie jaar tenminste 1 T-Mobile Extra punt gebruikt voor een bestelling'

Hoe doe je dat als er niets staat voor 1 punt?
En volgens mij (kan het nergens vinden) staat er niet bij hoelang ik al spaar.
Beetje lastig. Iemand een idee hoe ik dat kan zien en oplossen?
Hoi Cristien.

Je zou door de historie van T-Mobile Extra heen kunnen klikken, die gaat als het goed is terug tot je eerste spaarmoment.

Er zijn wel eens aanbiedingen voor 1 punt geweest, momenteel zijn de goedkoopste aanbiedingen in de catalogus 25 punten.
Reputatie 7
Badge +20
Dank je. Mijn laatste aankoop was 10-06-2016 ik kan dus nog twee jaar wachten met uitgeven van mijn punten toch? Die dingen voor 25 punten heb ik niets aan.
Ik wil graag doorsparen.

Het zou handig zijn als de regels iets worden aangepast want 1 punt uitgeven kan niet en mensen die niets aan die kortingsbonnen hebben van 25 punten raken zo veel punten kwijt voor niets.??
Reputatie 7
Badge +19
Dat klopt inderdaad, ChrisTien! Je hebt dus nog genoeg tijd om flink door te sparen. :D

Het sparen van T-Mobile Extra punten gaat over het algemeen vrij snel. Binnen drie jaar kunnen de meeste klanten dus makkelijk een leuk cadeau uitzoeken! Ik zie dat je zelf ook al aardig wat punten hebt verzameld, dus hou de catalogus goed in de gaten. Er zit vast een keer iets tussen waar jij blij van wordt!
Reputatie 7
Badge +20
19-07-2014 heeft mijn partner voor het laatst iets besteld met zijn punten.
Zijn punten staan er nu nog maar eigenlijk zouden die dan moeten vervallen?
Moet hij nu snel iets bestellen om ze te houden of gelden die drie jaar tegenwoordig niet meer?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cristien,

Je dient eigenlijk minimaal 1 punt gedurende drie jaar in te wisselen om je punten te behouden. Het lijkt erop dat je partner gelukt heeft gehad. 🙂 Is je partner niks leuks tegengekomen in onze catalogus? 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Helaas niet. Wij hebben niets aan die kortingbonnen. En een punt inwisselen gaat niet.
Hij heeft ook niet genoeg punten om echt iets leuks te bestellen.😲 Nu bang dat hij zijn punten kwijt raak dus moet lukraak iets bestellen.
Echt jammer dit.
Reputatie 1
Die 3 jaar regel was mij nog onbekend. Zo te zien kan ik gelukkig nog wel even door sparen 🆒
Reputatie 7
Badge +20
Die 3 jaar regel was mij nog onbekend. Zo te zien kan ik gelukkig nog wel even door sparen 🆒 het lijkt mij ook moeilijk om binnen 3 jaar zoveel punten te sparen voor de betere cadeaus.

Reageer