Beantwoord

Hoeveel punten kost een prepaid sim only 3-in1 simkaart?

• 25 januari 2018
  • 6 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 4
Op internet zie ik staan dat dit 600 punten kost. Ik heb dit vanavond in een T-shop gekocht en nu zie ik op mijn T-Mobile staan dat er 781 punten is afgeschreven. Wat mis ik?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2018, 16:24

Hi Onra,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb nu de gegevens van je nieuwe abonnement voor me en ik zie inderdaad dat je in de T-Shop een aankoop hebt gedaan met je spaarpunten. Ik kan niet inzien om welke producten het gaat, maar alleen dat er 781 punten zijn afgeschreven. Aangezien jij aangeeft dat het om een PrePaid simkaart gaat, heb ik besloten de 181 punten die teveel zijn afgeschreven weer terug te boeken. De punten zullen binnen 24 uur zichtbaar zijn op My T-Mobile. Ik hoop dat je hier tevreden mee bent! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Onra,

Ik heb gelijk onze catalogus erbij gepakt en zie dat de PrePaid simkaart voor 600 punten verkrijgbaar is. Precies zoals jij ook aangeeft! Je geeft aan dat er 781 punten zijn afgeschreven, maar dit zie ik niet terug in ons systeem. Waar zie jij dit precies staan en om welke bestelling zou het moeten gaan? Als je het mij laat weten, dan ga ik dit voor je uitzoeken!
Reputatie 4
Cool, bedankt Hajar.

Ik heb 2 abonnementen, het is dus op de andere en niet die die bij deze account hoort. Die andere abonnement heb ik gister nog verlengd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onra,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb nu de gegevens van je nieuwe abonnement voor me en ik zie inderdaad dat je in de T-Shop een aankoop hebt gedaan met je spaarpunten. Ik kan niet inzien om welke producten het gaat, maar alleen dat er 781 punten zijn afgeschreven. Aangezien jij aangeeft dat het om een PrePaid simkaart gaat, heb ik besloten de 181 punten die teveel zijn afgeschreven weer terug te boeken. De punten zullen binnen 24 uur zichtbaar zijn op My T-Mobile. Ik hoop dat je hier tevreden mee bent! 🙂
Reputatie 4
Nee, jij bedankt voor het verreken van de spaarpunten en vertrouwen.
Ik ben zeer tevreden hiermee. 😃
Reputatie 4
Cool, het is al zichtbaar/bijgeschreven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onra,

Graag gedaan hoor! Ik help graag! :8

Reageer