Beantwoord

Ik kan mijn Extra puntentegoed niet meer opvragen

Ik weet dat het 'Extra' spaarsysteem van Tmobile verdwijnt, maar ik heb begrepen dat je tegoed nog zou blijven staan totdat je nieuwe abonnementstermijn zou ingaan (mijn huidige termijn is maart 2017 ingegaan). Wie weet hoe dit zit?
icon

Beste antwoord door Folkert 15 oktober 2018, 16:28

Hoi,

Ik heb afgelopen juli mijn sim only verlengd en mijn punten saldo is nog steeds zichtbaar in Mijn T-Mobile.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +14
Hoi,

Ik heb afgelopen juli mijn sim only verlengd en mijn punten saldo is nog steeds zichtbaar in Mijn T-Mobile.

Groet, Folkert
Ja ik ben er inmiddels achter hoe het zit. Ik heb feb 2018 weer voor een jaar verlengd (ik dacht 2017 voor 2 jaar), dus mijn punten waren beschikbaar tot juni. Helaas. De jouwe zijn geldig tot november, dus kijk er op tijd naar!
Wel vind ik het héél slecht van T-Mobile dat ik nooit 'actief' bericht heb gehad van het vervallen van het spaarsysteem, dus dat mijn punten gewoon verloren zijn gegaan. Heel flauw ...
Hoi,

Ik heb onlangs een e-mail gehad met daarin het bericht dat ik mijn abonnement kan verlengen. Verder stond er in de mail dat T-mobile extra stopt. Ik wil nu dus mijn punten inwisselen (bijna 1500), alleen is bijna alles weg in de shop. Komen er nog andere producten bij? Want anders heb ik 3,5 jaar voor niks gespaard.

Groet,

David

Reageer