Beantwoord

ik kan wederom een besteld product niet verzilveren

  • 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Jaren terug staatsloten besteld met de punten en die nooit gehad, ondanks het heen en weer gebeld/mail/forum. Nu kan ik mijn aangevraagde extra 500 mb data niet verzilveren (bundel op omdat notabene t-mobile thuis heel traag is waardoor mijn telefoon op 4g gaat). Ik ben er wel een 'beetje' klaar mee
icon

Beste antwoord door David 21 maart 2017, 15:33

Hey Pulitore,

Erg jammer te lezen dat je weer problemen ervaart met de bestelling van T-Mobile Extra, dat loopt niet erg soepel!

Ik weet dat dit zo'n 2,5 jaar geleden ook al is nagevraagd, maar ik zie hier niet zo snel een bevestiging op, dus zou je de instellingen van jouw mailprovider eens kunnen controleren? Ik zou normaliter ook willen aanraden om je spambox te checken, maar aangezien dit ook alweer een maand geleden verstuurd is, ga ik er vanuit dat jouw spambox ondertussen al geleegd is. In dit topic vind je terug hoe je deze instellingen aan kunt passen. Op deze manier worden wij als een veilige afzender gemarkeerd en dan kunnen wij de voucher nogmaals versturen.

Als je de instellingen aangepast hebt, dan kun je via bovenstaande link een bericht achterlaten. Wij pakken dit dan zo snel mogelijk voor je op! Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is en we het forum overzichtelijk willen houden, gaat dit topic nu op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je naar het algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pulitore,

Erg jammer te lezen dat je weer problemen ervaart met de bestelling van T-Mobile Extra, dat loopt niet erg soepel!

Ik weet dat dit zo'n 2,5 jaar geleden ook al is nagevraagd, maar ik zie hier niet zo snel een bevestiging op, dus zou je de instellingen van jouw mailprovider eens kunnen controleren? Ik zou normaliter ook willen aanraden om je spambox te checken, maar aangezien dit ook alweer een maand geleden verstuurd is, ga ik er vanuit dat jouw spambox ondertussen al geleegd is. In dit topic vind je terug hoe je deze instellingen aan kunt passen. Op deze manier worden wij als een veilige afzender gemarkeerd en dan kunnen wij de voucher nogmaals versturen.

Als je de instellingen aangepast hebt, dan kun je via bovenstaande link een bericht achterlaten. Wij pakken dit dan zo snel mogelijk voor je op! Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is en we het forum overzichtelijk willen houden, gaat dit topic nu op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je naar het algemene topic.