Beantwoord

[Info] Op verschillende manieren T-Mobile Extra Punten verdienen!

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Extra spaarmogelijkheden? Dat klinkt leuk!

Je kunt nu extra punten sparen naast de punten op je factuur. Zo kun je extra snel iets uit de T-Mobile Catalogus bestellen. Super leuk, toch?! Om het overzichtelijk te houden kun je op My T-Mobile in je puntenoverzicht precies zien waarmee jij punten hebt gespaard. Je kunt dus zelf je puntensaldo beïnvloeden!

Iedere maand zijn er nieuwe acties waarmee je punten kunt sparen. In dit topic houden we je op de hoogte van deze nieuwe maandelijkse acties waarmee je dus extra T-Mobile Extra punten kunt sparen! Punten worden uiterlijk 4 weken na de actie bijgeschreven.

Alle informatie over T-Mobile Extra vind je op deze pagina. Vragen hierover? Bekijk de veelgestelde vragen of stel ze in dit topic!
icon

Beste antwoord door David 17 april 2018, 16:04

Let op! Dit is een verouderd topic. Sinds 29 januari wordt T-Mobile Extra bij nieuwe abonnementen en verlengingen niet meer aangeboden. Benieuwd naar informatie hierover? Ga naar ons algemene topic over dit onderwerp!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

71 reacties

Beetje raar weer natuurlijk. Ben al een tijdje klant van T-mobile en veranderde niet van provider onder andere omdat ik al lang klant ben en dus dubbele punten spaar.
Reputatie 7
Badge +15
Extra punten verdien je tot en met december 2015 door:
- Lid te worden van het T-Mobile Forum: 25 punten
- Anderen te helpen op het T-Mobile Forum: 10 punten per antwoord

Let op: Alleen een antwoord dat door een moderator of topic-starter gemarkeerd is als 'Answer' verdient punten.

Het kan tot 4 weken duren voordat je punten bij je saldo zijn opgeteld. De voorwaarden vind je op deze pagina.

Veel spaarplezier! 😃
beste amy,

worden de dubbele punten dan afgeschaft per de maart factuur?
dus nog wel dubbele punten voor de februari factuur (zelfs als ik deze punten pas in maart krijg?
Wordt er wel gecontroleerd of je een nuttige antwoorden op vragen van anderen geeft?
En bijvoorbeeld een actief lid bent op het forum?

Anders is het wel heel makkelijk punten pakken, en daalt uiteindelijk de waarde van de punten lijkt me.
Dat vraag ik me inderdaad ook af. Of is deze reactie al 10 punten waard?
Reputatie 7
Badge +15
@juanj

Dubbele punten worden inderdaad afgeschaft per 1 maart. Je krijgt voor de factuur in februari gewoon je dubbele punten! :)

@mxst & @slagers

Niet alle posts zijn punten waard. Alleen wanneer jouw antwoord door een moderator of topic-owner gemarkeerd is als antwoord krijg je daar punten voor. 🙂
Reputatie 1
Misschien toch even onthouden voor het moment dat ik mijn contract ga verlengen. Het maakt de onderhandelingspositie van t-mobile er niet beter op als ze gedurende een contractperiode de voorwaarden gaan veranderen.
Reputatie 1
Ben van mening dat op deze manier de vaste klant benadeeld wordt! Erg jammer T-Mobile
Vind het eigenlijk wel een leuk idee. Mensen die heel veel nutteloze reacties zullen plaatsen worden waarschijnlijk dan door de beheerders toch wel verwijderd. Denk dat daar wel controle op zit.
Reputatie 4
Ik ben niet echt een voorstander van deze nieuwe wijze.

Maar er wordt wel in ieder geval om je mening gevraagd wat ik wel zeer waardeer.
zie
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuwe-punten-sparen-voortaan-sneller-punten-sparen-252039/index1.html
Reputatie 1
Het bonuspuntensysteem is helaas al jaren onderhavig aan hevige inflatie. Zoals eerder vermeld kreeg je inderdaad eerst 3 punten per betaalde euro, maar daarnaast is de waarde die je voor ingewisselde punten terugkrijgt ook flink gekelderd.

Bovendien willen ze hiermee bereiken dat meer klanten gaan reageren in het forum, kunnen ze weer besparen op werknemers.
Reputatie 2
Yesss! helaas heb ik er net 5000 uitgegeven 😞 maarja, we moeten weer bouwen natuurlijk 🙂
@marcellus, Geeft verder toch niet? je bent tot niets verplicht, ik vind het geen probleem om mensen te helpen.. daar zijn fora's voor 😃
inderdaad al heeeel erg lang klant en ik vind dat ze juist trouwe klanten moeten belonen,nu moet je dus actiever zijn zelf,terwijl je gewoon al heel lang een trouwe klant bent....

Pfff alles veranderd steeds ten nadele,ik ga eens bekijken wat anderen bieden.......
ik ben over de service wel goed te spreken hoor,maar iedere keer prijsverhoging in januari was vroeger ook niet........etc etc..
Reputatie 4
marsellus schreef:

Het bonuspuntensysteem is helaas al jaren onderhavig aan hevige inflatie. Zoals eerder vermeld kreeg je inderdaad eerst 3 punten per betaalde euro, maar daarnaast is de waarde die je voor ingewisselde punten terugkrijgt ook flink gekelderd.

Bovendien willen ze hiermee bereiken dat meer klanten gaan reageren in het forum, kunnen ze weer besparen op werknemers.

Wanneer was dat?
Ik ben zeker 5 jaar klant van T-Mobile maar van die 3 punten had ik niet eerder gehoord.
Ik vind dit echt jammer. Bleef juist onder andere klant hierdoor. Ik heb echt geen tijd om te reageren. Overstappen wordt wel een makkelijkere keus nu. Ook omdat mijn bereik thuis nog steeds niet altijd goed is.
Ben denk al 10 jaar klant van T-mobile mede door het punten systeem. Nu het spaarprogramma wordt aangepast is dit alleen maar een stimulans om over te stappen naar de concurrent.

Ik zie geen extra voordeel om toch te blijven.
Hoelang blijven de punten nu geldig?
Is gewoon bezuinigingsmaatregel. Sommige klanten zullen actiever worden en meer punten verdienen. Het merendeel van de klanten doet niets behalve factuur punten sparen. Per saldo hoeft T Mobile minder punten toe te kennen. Aan loyaliteits programma verdient vooral het bedrijf. Zul je op elke marketing cursus leren. Zal wel geen 10 punten verdienen met dit antwoord. Of juist wel 😉
3 punten per euro ook nooit gehad.. altijd 2 punten per euro.

klopt dit echt?

ik ben al bij T-mobile vanaf 1999, en toen was het nog Ben
en het originele programma was 'Ben Speciaal' beltegoed bonnen opsturen, en per 10 stuks kreeg je 10 euro (volgens mij toen nog 25 gulden) terug. Later is dit allemaal veranderd.
Reputatie 5
@D71 het lijkt mij geen geheim dat ieder bedrijf probeert om haar toko zo goed mogelijk draaiende te houden, niks mis met je antwoord dus al betreft het geen bezuinigingsmaatregel maar een wijziging van opzet. De keuze voor deze opzet komt niet enkel vanuit het bedrijf, er is naar de klant geluisterd. Er is voor deze opzet namelijk gekozen naar aanleiding van het onderzoek dat wij onder klanten hebben gedaan naar hun voorkeuren voor een nieuwe invulling van ons spaarprogramma. Daaruit kwam dat men graag meer invloed heeft op het sparen van punten, buiten enkel afhankelijk te zijn van de hoogte van het factuurbedrag.
Reputatie 2
Hoe kan je zien of een antwoord als "antwoord" door een moderator wordt beschouwd?
Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.
Reputatie 4
Tom schreef:

@D71 het lijkt mij geen geheim dat ieder bedrijf probeert om haar toko zo goed mogelijk draaiende te houden, niks mis met je antwoord dus al betreft het geen bezuinigingsmaatregel maar een wijziging van opzet. De keuze voor deze opzet komt niet enkel vanuit het bedrijf, er is naar de klant geluisterd. Er is voor deze opzet namelijk gekozen naar aanleiding van het onderzoek dat wij onder klanten hebben gedaan naar hun voorkeuren voor een nieuwe invulling van ons spaarprogramma. Daaruit kwam dat men graag meer invloed heeft op het sparen van punten, buiten enkel afhankelijk te zijn van de hoogte van het factuurbedrag.

Is dat onderzoek ergens op internet terug te vinden?
Reputatie 4
Geertje888 schreef:

Hoe kan je zien of een antwoord als "antwoord" door een moderator wordt beschouwd?
Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.

En in navolging van bovenstaande, moet het ook een antwoord zijn naar aanleiding van een vraag of kan het ook een toevoeging zijn?
Reputatie 4
Tekkie66 schreef:

Hoelang blijven de punten nu geldig?

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-extra-402/hoelang-zijn-de-extra-punten-geldig-252201
Reputatie 2
fonny schreef:

Ben van mening dat op deze manier de vaste klant benadeeld wordt! Erg jammer T-Mobile

Ik ben nu ruim 15 jaar lid van t-mobile maar ga serieus overwegen om over te stappen. Het gaat flink naar beneden met de klantvriendelijkheid. Hotspots ook al meer moeten bij betalen terwijl ik een duur I-abo heb juist daarvoor. Nu de punten ook al naar beneden. Waarom moet je nu op het forum zijn als je geen vragen hebt??? Beetje jammer allemaal!