Beantwoord

[Info] Op verschillende manieren T-Mobile Extra Punten verdienen!

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

71 reacties

Thalina T-Mobile schreef:

@Guardian

Dat zou inderdaad een beetje krom zijn, dus vandaar dat we dat ook niet hebben gedaan! 😉 We hebben de enquête rondgestuurd naar een groep klanten en zij hebben aangegeven dat ze liever enkele punten met diverse andere spaarmogelijkheden krijgen. Dus vandaar dat hiervoor is gekozen.

Begrijpelijk dat je als bestaande klant iets extra's wilt krijgen! Daar doen we ook hard ons best voor. Als je wilt kan ik een collega van sales laten bellen met een mooi aanbod! Mocht je dat willen, kun je dan aangeven op welke dag en tijd je bereikbaar bent?

Ik hoor het graag van je!

Natuurlijk sla ik zo'n aanbod niet af. Ik ben altijd bereikbaar (afhankelijk van t-mobile netwerk natuurlijk:P), dat is het voordeel van een mobiele telefoon:D.

Het is alleen zo vervelend dat je er altijd om moet gaan vragen en dan neem ik aan een aanbod krijgt dat voor de meeste vaste klanten gelijk zal zijn. Waarom dit vissen naar dankbaarheid van je vaste klanten? Als je het ook gewoon standaard kunt aanbieden op de website, waar iedereen het kan zien. Dat vind ik gewoon een beetje jammer.
Reputatie 7
Badge +15
Door een fout in het systeem zijn de punten die afgelopen maand verdiend konden worden nog niet bijgeboekt. Het gaat hierbij om de deelname aan de enquête, forumdeelname en de acties uit de My T-Mobile App. Onze excuses hiervoor!

Zoals het er nu uitziet worden de punten morgen bijgeboekt. :8
Reputatie 7
Badge +15
Hi all,

Nieuw jaar nieuwe acties!
In januari en februari kun je met de volgende acties T-Mobile Extra punten verdienen:

Op het T-Mobile Forum:
- Anderen helpen op het T-Mobile Forum: 10 punten per goed antwoord (maximaal 100 punten per maand)
Let op: Alleen een antwoord dat door een moderator of topic-starter gemarkeerd is als 'Answer' verdient punten.

En verder:
- Aanmelden voor het klantpanel: 25 punten
- Travel & Surf-pas aanschaffen: 25 punten
- Deezer toevoegen aan je abonnement: 50 punten.

Alle informatie over deze acties vind je op deze pagina

Succes all! 😉
Ik heb mij net aangemeld heb ik nu ook 25 punten erbij? en wanneer zie ik dit? Groeten
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jaanetoch87,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je hier je vraag stelt! Heb je je aangemeld voor het klantpanel? Deze punten worden binnen 4 weken bij je spaarsaldo opgeteld. Zodra ze zijn toegevoegd kun je dat terugzien bij je puntenhistorie op My T-Mobile. En laat ik daar nou toevallig zien staan dat je vandaag punten hebt ontvangen omdat je jarig hebt: van harte gefeliciteerd! 😃 Maak er een gezellige dag van!

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Begin Februari ben ik lid geworden van t klantenpanel daar zou je punten voor krijgen en voor het antwoorden op t forum (als antwoord gemarkeerd) ook.. maar heb nog steeds geen extra punten ontvangen 😞 wanneer kan ik ze verwachten? Want die 4 weken zijn al voorbij.
Groetjes
Hoi Cindy.

Nog eventjes geduld, ik denk dat de punten gauw worden bijgeschreven. Deze acties liepen tot en met 29 februari 2016, dat kun je op deze pagina nalezen. Uiterlijk 4 weken na afloop van de actie(s) waar je aan mee hebt gedaan worden de punten bijgeschreven. Nog uiterlijk 2 weken, dan zouden ze wel bijgeschreven moeten zijn. 🙂
Kaassausje schreef:

Hoi Cindy.

Nog eventjes geduld, ik denk dat de punten gauw worden bijgeschreven. Deze acties liepen tot en met 29 februari 2016, dat kun je op deze pagina nalezen. Uiterlijk 4 weken na afloop van de actie(s) waar je aan mee hebt gedaan worden de punten bijgeschreven. Nog uiterlijk 2 weken, dan zouden ze wel bijgeschreven moeten zijn. :)

Hoi Kaassausje,
Oke dankjewel ik wacht het rustig af,
Ik dacht namelijk gewoon binnen 4 weken ipv 4 weken na actie periode (vast te snel gelezen 😉 )
Reputatie 7
Badge +15
Hi all,

Er is weer een update over de acties!

- T-Mobile Samen aanmaken en kiezen voor 'Dubbele T-Mobile Extra-punten op je factuur'.
- Een MB-Aanvuller aanschaffen: 25 punten

Meer info over de verschillende acties vind je hier
Reputatie 4
Badge +11
De punten die je krijgt op het forum die zie ik niet dat die worden bijgeschreven. ?
Reputatie 7
Badge +17
Hi,

Je krijgt tegenwoordig geen punten meer voor reacties op het forum. Daar zijn wij meegestopt. Je kan nu punten krijgen via deze acties.

- Lid worden van het forum: 25 punten
- T-Mobile Samen aanmaken en kiezen voor 'Dubbele T-Mobile Extra-punten op je factuur'.
- Deezer aanschaffen 25 punten

Bekijk deze pagina voor meer informatie.
Reputatie 4
Badge +11
Oké, bedankt ik wist dat niet .
Hoe kan ik punten verdienen? Ik ben net ingelogd en waneer krijg ik mn punten binnen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Damla42,

Die krijg je al bijna een jaar binnen! 😉

Je bent op het nummer, waarmee je bent ingelogd op het forum, sinds 1 december 2015 al aan aangemeld bij T-Mobile Extra. Op het moment heb je 617 punten bij elkaar gespaard. Je kunt je meest recente puntensaldo altijd controleren via My T-Mobile, onder het kopje T-Mobile Extra. Hier kun je precies zien wanneer je wat hebt ontvangen en uitgegeven!

Je hebt eigenlijk al alle extra manieren uitgevoerd om extra punten te krijgen, zoals het aanmelden op het forum. Je kunt echter wel bij T-Mobile Samen er nog voor kiezen om de korting aan te passen van €2,50 korting naar dubbele punten sparen. Zo krijg je twee keer zoveel punten voor de kosten van je factuur!

Laat je ons weten of mijn uitleg zo helemaal helder is geweest? Als we nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Er zijn continu weer nieuwe acties waarmee je kunt punten kunt sparen voor T-Mobile Extra! 🙂 Op deze pagina vind je altijd de meest recente acties, dus doe er je voordeel mee!

Als er nog vragen over zijn, laat het dan in dit topic weten!
Hallo,

Ik zie dat de Adidas vouchers er weer zijn en dat je twee vouchers kan bestellen. Betekent dit dat we op één bestelling bij Adidas dan ook 40% korting kunnen krijgen? Of kan je maar 1 voucher per bestelling bij Adidas gebruiken?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Maurice,

Je kan één Adidas voucher gebruiken per bestelling. Je kan dus niet meerdere vouchers gebruiken voor een bestelling. Heb je al iets moois gezien? :8
Ben vanaf 06-06-2017 T-Mobile klant en heb me ook in juni aangemeld voor T-Mobile Extra.
Waar blijven mijn 25 extra punten? is reeds al veel langer dan 4 weken geleden 😉

''Deelnemers die tussen 1 januari 2017 tot en met 30 juni 2017 23.59
uur zich voor het eerst hebben aangemeld voor het T-Mobile Forum krijgen binnen 4 weken na het einde van de Actie de 25 Extra Punten eenmalig bijgeschreven op hun account. De Deelnemer ontvangt op dat moment een bevestigings-sms. Deze Actie geldt dus alleen voor nieuwe aanmeldingen van het T-Mobile Forum.''
Reputatie 6
Badge +16
Hoi rhfwillems,

Goed dat je een berichtje plaatst op het forum! Hier heb je dan natuurlijk recht op. 😃

Ik heb de punten meteen toegevoegd. Je zult deze binnen ongeveer een uur terugzien in jouw puntenaantal - je kunt het beste even uitloggen en opnieuw inloggen in My T-Mobile. Laat je weten of het goed is gegaan? 🙂
Thanks Jaime 😊👍
Reputatie 7
Badge +20
Let op! Dit is een verouderd topic. Sinds 29 januari wordt T-Mobile Extra bij nieuwe abonnementen en verlengingen niet meer aangeboden. Benieuwd naar informatie hierover? Ga naar ons algemene topic over dit onderwerp!