Vraag

iPhone 4 Case-Mate Hoesje (Transparant)

Reputatie 2
Hoi T-Mobile.

Ik had 24 februari een hoesje besteld met me punten die ik gespaard had. Er stond dat de levertijd 2 weken was, maar de 2 weken zijn voorbij. Kan ik meer info krijgen over de levertijden van het hoesje?

Mvg, iMustamu

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 6
iMustamu schreef:

Hoi T-Mobile.

Ik had 24 februari een hoesje besteld met me punten die ik gespaard had. Er stond dat de levertijd 2 weken was, maar de 2 weken zijn voorbij. Kan ik meer info krijgen over de levertijden van het hoesje?

Mvg, iMustamu

normaal duurd het ook zolang maar als ze niet in voorraad zijn duurd het soms wat langer dus nog maar even wachten als je punten er vanaf zijn komt het altijd wel in orde
Reputatie 2
Punten zijn al vanaf het begin toen ik het bestelde eraf gegaan maar toch bedankt
Reputatie 6
ik heb zelf ook wel eens langer gewacht maar dan komt het wel in orde je heb wel een goede keus gemaakt met de tel. en case ik heb ze ook succes
Reputatie 2
Dankuwel, hoelang heeft u gewacht als ik vragen mag?
Reputatie 6
ik heb net gekeken en ik moest 23 dagen wachten maar bij jouw kan dat anders zijn natuurlijk ik hoop dat je hem maandag al krijg want de bescherming is heel belangrijk bij de iphone (wees voorzichtig hij is nogal glad zonder case)
Reputatie 2
arie61 schreef:

ik heb net gekeken en ik moest 23 dagen wachten maar bij jouw kan dat anders zijn natuurlijk ik hoop dat je hem maandag al krijg want de bescherming is heel belangrijk bij de iphone (wees voorzichtig hij is nogal glad zonder case)

Oke, bedankt he! 🙂

Zo slapen weltrusten nog en een fijne Zondag morgen!
Reputatie 2
Nog steeds niet binnen, jammer zeg.
Reputatie 6
geduld is een schone zaak iMustamu het komt wel inorde
Reputatie 7
@iMustamu
Mijn excuses voor de late reactie.

Volgens mijn gegevens is de bestelling inmiddels afgehandeld. Wil je me laten weten of je het hoesje inderdaad hebt ontvangen?

Ik heb je topic verplaatst van de categorie Bestellingen & levertijden naar de categorie T-Mobile Extra / Speciaal. Dit topic zal nog 3 dagen zichtbaar zijn in Bestellingen en levertijden.
Reputatie 2
CindyS schreef:

@iMustamu
Mijn excuses voor de late reactie.

Volgens mijn gegevens is de bestelling inmiddels afgehandeld. Wil je me laten weten of je het hoesje inderdaad hebt ontvangen?

Ik heb je topic verplaatst van de categorie Bestellingen & levertijden naar de categorie T-Mobile Extra / Speciaal. Dit topic zal nog 3 dagen zichtbaar zijn in Bestellingen en levertijden.

Ik heb het hoesje nog steeds niet ontvangen. Raar is het wel. Het zou binnen 2 weken geleverd worden, 3de week is bijna voorbij en week 4 komt eraan.
Reputatie 2
Inmiddels staat er nu inderdaad ''Afgehandeld, onbekend'' terwijl ik het product nog niet ontvangen heb. En wat bedoelen ze trouwens met onbekend?
Reputatie 5
@iMustamu

Ik heb een mailtje verstuurt naar de leverancier van dit product. Zodra ik hier een antwoord op krijg hoor je dit direct van me. 🙂
Reputatie 2
Oke mijn dank!
Reputatie 2
Vandaag een sms ontvangen waarbij er staat dat ik binnen 10 dagen het hoesje ontvang. Mooi zo.
Reputatie 6
iMustamu je heb lang moeten wachten maar je zal zien dat het de moeite waard is omdat het je toestel beschermd als een handschoen