Vraag

Jaybird X3

Ik heb nog heel wat T-Mobile extra punten die ik op wil maken en nu begreep ik dat ik ze kan in wisselen in een T-Mobile shop. Ik zou graag de Jaybird X3 headphones willen hebben, maar ik ben al in 2 winkels geweest en daar zijn ze niet te krijgen, echter op de accessoire site van T-Mobile staan ze nog gewoon op voorraad. Is het mogelijk om ze online te betalen met mijn punten of anders om ze op te laten sturen naar een winkel zodat ik ze daar kan afrekenen?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi Igor,

Ik zie inderdaad dat je nog genoeg punten hebt. Je kan je punten alleen inwisselen in de shop of je kan iets uitkiezen uit onze online T-Mobile Extra Catalogus. Ik zie de Jaybird X3 headphones niet in onze catalogus staan en dus kan je hem niet online bestellen. In welke shops in Almere ben je geweest? Er zijn in totaal 3 shops daar dus ik zou eventueel kunnen bellen naar de derde shop en vragen of zij hem wel op voorraad hebben. Ik kan ook een shop in Hilversum of Bussum bellen als je dat graag wilt.

Laat het mij weten dan bel ik rond voor je!
Hoi,

Dat zou idd super zijn. Ik ben in Almere stad geweest en die had ook al gebeld naar de andere in Almere stad. Ik werk in Bilhoven dus bv Utrecht of Hilversum zou ook een optie zijn. Het zou super zijn als u dit voor mij kunt uitzoeken!

Alvast bedankt.

Groeten,
Igor
Reputatie 7
Badge +17
Hi Igor,

Ik heb rond gebeld, maar alle shops geven aan dat de Jaybird headphones uit het assortiment zijn gehaald. Hij is alleen nog via onze webshop verkrijgbaar, maar daar kan je je punten niet gebruiken. Ik hoop dat je alsnog iets leuks vindt in de shop of in onze T-Mobile Extra Catalogus zodat je alsnog je punten kan gebruiken.

Als ik iets anders voor je kan doen, laat het mij dan weten!
Bedankt voor het rondbellen. Wel jammer dat er onderscheid zit in het T-Mobile winkel assortiment en het online assortiment ondanks dat het om 1 bedrijf gaat. Zou niet lastig moeten zijn om uit het online assortiment iets naar de winkels te sturen. Gelukkig dat mijn punten nog wel even geldig zijn dus hopelijk dat er in de toekomst nog headphones beschikbaar komen die goed zijn om mee te hardlopen.

Iig bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +17
H Igor,

Ik vind het ook jammer voor je. Er is geen manier om ze te bestellen met de punten anders had ik zeker een uitzondering voor je gemaakt mocht dat mogelijk zijn. Ik hoop dat je toch nog iets leuks vindt!
Hoe zit het met de 'SPORT&FIT Cadeaukaart' in de T-Mobile extra catalogus. Daar staat 'Je kunt meerdere Cadeaukaarten tegelijk verzilveren', maar ik kan er maar 1 bestellen. Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling er nog meer bestellen? Of is het echt 1 per klant?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Igor,

Begrijpelijke vraag! Je kunt inderdaad slechts één voucher bestellen en dit gaat per jaar. Mocht je nog meerdere cadeaukaarten hebben (bijvoorbeeld van vorig jaar, iemand in de omgeving of die je al cadeau hebt gekregen), dan kun je deze combineren. Vanuit de Extra catalogus is het dus wel één voucher per klant per jaar.

Reageer