Vraag

Kaarten voor Fuerza Bruta - geld terug na faillisement?

Toon eerste reactie

44 reacties

Vanmorgen een email ontvangen van de klantenservice van PayLogic waarin verwezen wordt naar een curator van Skill Factory. Daar moest ik maar een email naartoe sturen om meer duidelijkheid te krijgen.

Geachte heer,

Graag verzoeken wij u om contact op te nemen met de curator van Skill Factory. De heer Schop kan uw vraag beantwoorden. Paylogic is op dit moment niet gemachtigd het bedrag aan u over te maken. Mr. F.J. Schop, Versterkerstraat 4b, Postbus 10058, 1301 AB Almere, T 036 5346220, F 036 5345984,

Op deze wijze krijg ik langzamerhand het gevoel dat het steeds verder wordt afgeschoven van T-Mobile > Paylogic > Skill Factory > Curator en dat je uiteindelijk kunt fluiten naar je geld. Bij een faillesement komen eerst de grote partijen aan de beurt en als laatste de kleine schuldeisers. Het zal mij benieuwen hoe op de email wordt gereageerd maar het zou T-Mobile sieren als ze zich als grote partij sterker zou maken voor haar klanten!

Reputatie 6
Dommel1984,,,welkom op het forum,,,dat is onzin wat je zegt zo is de gang van zaken hoe het gaat eerst afwachten dan pas klagen
Reputatie 5
@iedereen

In eerste instantie mijn excuses voor de lange periode waarin geen duidelijke communicatie is geweest omtrent het terugstorten van de aankoopbedragen voor de kaartjes van theatervoorstelling Fuerza Bruta. Op dit moment is er meer duidelijkheid gekomen omtrent het terugbetalen van de aankoopbedragen. Inmiddels is bekend dat de organisatie van theaterproductie Fuerza Bruta failliet is gegaan. Vanuit T-Mobile is besloten dat terugbetalen van de aankoopbedragen niet nog langer mag worden uitgesteld door het faillissement. T-Mobile zal de gedupeerden daarom schadeloos stellen door het betaalde aankoopbedrag voor de toegangskaarten te vergoeden. Paylogic start vanaf deze week met de terugbetaling. Meer informatie hierover is terug te vinden in de e-mail die iedereen heeft gehad die kaartjes heeft besteld voor theatershow Fuerza Bruta.
arie61 schreef:

Dommel1984,,,welkom op het forum,,,dat is onzin wat je zegt zo is de gang van zaken hoe het gaat eerst afwachten dan pas klagen

Het mag dan wel de "normale" gang van zaken zijn maar wat ik schreef is niks meer dan de waarheid. Ik weet niet of jij bekend bent met terugbetalingen of problemen van dergelijke aard maar afwachten is vaak niet de beste manier om te krijgen waar je recht op hebt. Daarom ben ik ook blij met het bericht van Aeon dat T-Mobile de beslissing heeft genomen zich achter zijn klanten te scharen en om spoedig over te gaan tot terugbetaling van de aankoopbedragen! Ik zie het graag tegemoet!
Ja hoor, eindelijk, het staat op mijn rekening!
Reputatie 6
ik had toch gezegd eerst afwachten dan klagen ook jij krijg betaald ,,,,,,,,,, bedankt tmobile dat jullie dat doen bij het merendeel moet je eerst wachten wat de curator gaat doen mijn complementen
Reputatie 6
Badge +8
@Flowerjua, fijn dat je ff meld dat er al zo snel na de beslissing van T-Mobile om iedereen schadeloos te stellen als zo snel terug gestort is.
Goede aktie T-Mobile dat jullie de schade op je nemen alvorens af te wachten wat er uit het faillissement terug komt!
Ook mijn rekening is weer aangevuld! Ik weet niet hoe dat allemaal gaat als een bedrijf failliet is, maar in ieder geval bedankt T-Mobile!
Ook ik heb mijn geld terug, pfieuw! Fijn dat jullie het nu toch hebben opogelost T-mobile!

Groet Mila
Reputatie 6
Badge +8
@-Tessa-
@Milabus
Waardeer het dat jullie even terug koppelen.

@T-Mobile
Nogmaals erg goed dat jullie de klanten compenseren, nu zijn jullie de dupe op dit moment.
Waardering dat jullie je verantwoordelijkheid nemen en met risico alles terugstorten.
Hoop dat jullie deze kosten terug weten te vorderen.
Ook is bij mij het grootste gedeelte teruggestort. Ik zal niet zeuren over het verschil van €3,34 wat het me dan uiteindelijk heeft gekost. Dit heeft T-Mobile aardig weten te compenseren met een boek en bios kaartjes... Ben blij dat e.e.a. voorbij is!! Bedankt!
Reputatie 6
Badge +8
@ DeGeuz en ga je nu wat anders leuks doen met het geld?
@ centaur Nog niet over nagedacht... tip?
Reputatie 5
@iedereen

Fijn om te lezen dat de bedragen zijn teruggestort. 🙂
Reputatie 6
geweldig tmobile de complimenten voor de afhandeling hier van

@arie 61 Nou,nou.... zo geweldig heeft Tmobile het nou ook weer niet afgehandeld...Heeft uiteindelijk lang geduurd en konden zij eigenlijk niet anders!!
Ik heb kaarten gekocht via paylogic bij de primera, kan ik ook via t-mobile mijn geld terug krijgen ?
Hallo, Ik heb kaartjes gekocht via de ticketbox bij de Primera, weet je of ik ook op een of andere manier mijn geld terug kan krijgen ?
Reputatie 6
@Munnik2
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Als de kaarten niet via T-Mobile zijn gekocht, dan kun je ook niet het geld via T-Mobile terugvragen. Ik adviseer je om contact op te nemen met het verkooppunt of met Paylogic.

Reageer