Karig aanbod in Tmobile extra shop

Het spaarprogramma stopt, dat besef ik.
Maar voor mensen als ik, die jarenlang gespaard hebben om een flink saldo op te bouwen, is dit wel erg zuur.

Het aanbod in de shop is bijna nihil. Alles wat nog enigzins de moeite waard is, is niet op voorraad...

Een zeer matige sluiting van een spaarprogramma voor trouwe klanten.

Ik ben erg benieuwd of dit nog opgelost gaat worden, want dit is erg teleurstellend.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ericmc,

Ik kan me je gevoel voorstellen hoor! We doen zeker ons best om nog tot het einde toffe nieuwe producten toe te voegen. Mocht je echt niks leuks vinden in de online shiop, dan kan je je punten ook gebruiken als korting op een aankoop in de T-Shop. Hier verkopen we naast toestellen bijvoorbeeld ook toffe accessoires! Je kan met je punten ook een donatie voor Stichting Jarige Job doen - zo maak je onwijs veel kinderen echt héél erg bij met jouw punten.

Hopelijk kom je er zo een beetje uit! 🙂
Nou voorlopig zie ik niets bijzonders, en de producten met bijbetaling zijn ook schandalig geprijsd. Het bedrag wat je moet bijbetalen voor die Iphone oplader of die bluetooth speaker staat gelijk aan de nieuwprijs, op basis van de Google resultaten.

Zie om die reden ook weinig belang bij een bestelling in de T-Mobile shop, waarschijnlijk is alles in de shop veel goedkoper elders te krijgen.

De donatie vind ik een prima initiatief, maar goede doelen steun ik op andere manieren.

Kortom, ik hoop op wat betere artikelen en als ik moet bijbetalen dat dit wel in verhouding staat tot de nieuwprijs.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ericmc,

Ik verwacht ook niet dat er nieuwe producten in de catalogus bij zullen komen, aangezien T-Mobile Extra al ruim een jaar wordt uitgefaseerd. Houd er dus rekening mee dat het huidige aanbod hoogst waarschijnlijk ook het aanbod is wat zal blijven. Ook in de prijzen verwacht ik geen aanpassingen, maar in de winkel hebben ze wel meer accessoires dan in de catalogus. De punten zijn dan daar in te wisselen voor korting op de producten.

Iets anders kan ik er in dit geval ook niet van maken voor je, maar dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent.

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!
Ik ben het eens met @ericmc
wij sparen ook al jaren voor de punten en de gratis producten. ik heb nu 14097 punten. En kreeg vorige week een mailtje dat ik wel op de hoogte zou zijn dat dit stopte. Niet dus anders had ik wel eerder mijn punten ingewisseld.

Ik heb nooit eerder het form van Tmobile gebruikt, dus was ook niet eerder op de hoogte van dit.

Wij hebben ook gewoon eerlijk deze punten verdient en dan hebben wij nu de keus voor producten met korting bij de Tmobile shop, of indd een paar van die karige producten uit de catalogus.

Ben jaren tevreden geweest met Tmobile en door Tmobile Extra stapte ik nooit over. maar dit is heel teleurstellend.

Reageer