Beantwoord

Kitsound Outrun draadloze sportheadset

• 23 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

Beste T-Mobile, mijn draadloze Kitsound Outrun sportheadset is tijdens het sporten uitgevallen en reageert niet meer op aan- of uitzetten. Opnieuw opladen en resetten lukte helaas ook niet. Ik heb de koptelefoon op 3 mei 2016 ontvangen. Ik neem aan dat hiervoor een garantietermijn van een jaar geldt. Ik heb de leveringsnota en verpakking bewaard. Naar welk adres kan ik de koptelefoon retour zenden?
icon

Beste antwoord door Sam- 25 augustus 2016, 15:06

Hey Alex,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :8

Oh balen zeg! Ik hoop dat dit je sportsessie niet heeft verpest. Ze zien er trouwens wel erg handig uit, wat vond je van de oordopjes (toen ze nog werkte)?

Geen zorgen! Je hebt inderdaad standaard 1 jaar garantie. Deze kan je dus gewoon opsturen naar ons:

T-Mobile
Antwoordnummer 404
4560 WC HULST

Stuur de Kitsound Outrun op in de originele verpakking (als je deze nog hebt) met daarbij een brief met korte uitleg van de situatie. Graag ook de orderbon meesturen die je hebt ontvangen bij de levering. Dit is namelijk je garantiebewijs.

Als het pakketje is ontvangen dan wordt er gekeken naar het defect en dan zal er bepaald worden of deze gerepareerd wordt, omgeruild wordt of dat je jouw punten en/ of geld terug krijgt. Hierover wordt contact met je opgenomen.

Let wel op dat het een aantal weken kan duren voordat ze contact met je opnemen omdat het product naar de leverancier verzonden moet worden. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en dat je hiermee verder kan. Heb je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het natuurlijk graag.

Stay fit. 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Alex,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :8

Oh balen zeg! Ik hoop dat dit je sportsessie niet heeft verpest. Ze zien er trouwens wel erg handig uit, wat vond je van de oordopjes (toen ze nog werkte)?

Geen zorgen! Je hebt inderdaad standaard 1 jaar garantie. Deze kan je dus gewoon opsturen naar ons:

T-Mobile
Antwoordnummer 404
4560 WC HULST

Stuur de Kitsound Outrun op in de originele verpakking (als je deze nog hebt) met daarbij een brief met korte uitleg van de situatie. Graag ook de orderbon meesturen die je hebt ontvangen bij de levering. Dit is namelijk je garantiebewijs.

Als het pakketje is ontvangen dan wordt er gekeken naar het defect en dan zal er bepaald worden of deze gerepareerd wordt, omgeruild wordt of dat je jouw punten en/ of geld terug krijgt. Hierover wordt contact met je opgenomen.

Let wel op dat het een aantal weken kan duren voordat ze contact met je opnemen omdat het product naar de leverancier verzonden moet worden. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en dat je hiermee verder kan. Heb je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het natuurlijk graag.

Stay fit. 😉
Beste T-mobile, ik heb mijn Kitsound Outrun inmiddels al twee maanden geleden retour gestuurd naar het hier boven genoemde adres, maar nog steeds geen reactie gehad. Kunt u voor mij nagaan wat er mis is gegaan met de retourzending? Vriendelijke groet, Alex Beers
Reputatie 6
Badge +17
Hoi alexbeers,

Goed dat je dit aangeeft bij ons, want het heeft inderdaad te lang geduurd. Om het meteen voor je op te lossen heb ik de punten die je hebt gebruikt voor de Kitsound Outrun weer bijgeboekt. Deze zullen binnen 24 uur weer zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Alex!
Beste Issam, hartelijk dank voor deze snelle oplossing! Vriendelijke groet, Alex
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Alex,

Graag gedaan hoor! Hopelijk zien we je snel weer op het forum. 😉

Reageer