Beantwoord

Kitsound Outrun laadt niet meer op

• 13 september 2017
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Reputatie 2
Heb via mijn T-Mobile Extra punten, op 10 oktober 2016 een Kitsound Outrun aangeschaft. deze laadt niet meer op. Als het goed is heb ik 1 jaar fabrieksgarantie. Loopt de garantie process via jullie of moet ik de fabrikant direct benaderen?
icon

Beste antwoord door Hajar 14 september 2017, 10:39

Hi Tarko

De normale garantie van een jaar geldt op de artikelen, mits correct gebruikt. De artikelen kunnen naar de leverancier retour worden gestuurd. Je hebt als het goed is ook het bewijs van garantie (orderbon) ontvangen en die moet worden meegestuurd. De leverancier bepaalt of reparatie/omruiling/vergoeding van toepassing is, en neemt ook contact met je op. Je kan het artikel terugsturen naar dit adres:

T-Mobile
Antwoordnummer 6068
5902 VB VENLO

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tarko

De normale garantie van een jaar geldt op de artikelen, mits correct gebruikt. De artikelen kunnen naar de leverancier retour worden gestuurd. Je hebt als het goed is ook het bewijs van garantie (orderbon) ontvangen en die moet worden meegestuurd. De leverancier bepaalt of reparatie/omruiling/vergoeding van toepassing is, en neemt ook contact met je op. Je kan het artikel terugsturen naar dit adres:

T-Mobile
Antwoordnummer 6068
5902 VB VENLO

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂

Reageer