Beantwoord

Klacht over het vervallen van Extra punten bij afsluiten nieuw contract

  • 7 november 2019
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Hallo,

Mijn oude t-mobile extra punten zijn niet meer in te zien. Bij navraag bleek dat dit komt omdat mijn contract ongeveer 1 maand geleden verlengd is en de punten dan vervallen. Dit is mij niet meegedeeld(!) en de punten zouden na vier maanden vervallen, als ik op jullie site.

 

Graag hoor ik van u hoe ik een compensatie kan krijgen voor ongeveer 809 punten (waarde ongeveer 10 euro).

 

Grt. Joost

icon

Beste antwoord door CrisTien 7 november 2019, 12:08

Ben ik weer @stallenb1 😊 Er zijn wat problemen met het puntensysteem.

Je moet dus even geduld hebben. Ze zijn er van op de hoogte en werken er aan.

Excuus voor dit ongemak gelukkig heb je nog even tijd om ze in te leveren, je mag ze ook in de winkels van T-mobile inleveren voor korting op producten.

 

Groetjes! 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @stallenb1 Ik ga jou bericht even extra doorgegeven want je punten zouden nog ongeveer 3 maanden geldig moeten zijn. 
Je krijgt hier nog een terugkoppeling van. 
Kan ook even een fout in het systeem zijn.

Groetjes

 

Reputatie 7
Badge +20

Ben ik weer @stallenb1 😊 Er zijn wat problemen met het puntensysteem.

Je moet dus even geduld hebben. Ze zijn er van op de hoogte en werken er aan.

Excuus voor dit ongemak gelukkig heb je nog even tijd om ze in te leveren, je mag ze ook in de winkels van T-mobile inleveren voor korting op producten.

 

Groetjes! 

 

Reputatie 7
Badge +20

@stallenb1 

 Wil je even kijken want TM extra zou nu weer goed moeten werken!?

Groetjes en een fijn weekend 

Reageer