Beantwoord

Klacht over T-Mobile Extra

Geachte meneer/mevrouw,

Ik heb een klacht over de T-mobile extra service. Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd. Eerst stond mijn abonnement op de naam van mijn vader en sinds eergisteren staat deze op mijn naam. Ik heb dus ook een nieuw account aan moeten maken omdat ik als 'nieuwe klant' gezien werd.
Het oude abonnement (op naam van mijn vader) zou tot 18 september lopen. Ik heb de afgelopen week een heleboel smsjes en e-mail gehad dat mijn abonnement over gezet zou worden en dat ik alles van mijn simkaart af moest halen, maar ik heb géén bericht gehad over de T-mobile extra service. Ik wilde daarom vandaag, 17 september, mijn t-mobile punten gebruiken in de shop, maar nu blijkt dat dit niet mogelijk meer is omdat mijn abonnement over is gezet. Hier baal ik natuurlijk super erg van, omdat ik de afgelopen 2 jaar een heleboel punten heb opgespaard.
Echter vind ik het niet eerlijk gegaan, mijn nieuwe abonnement is ingegaan op 15 september maar mijn oude abonnement zou nog tot 18 september geldig zijn (zie de foto). Ik snap daarom niet dat ik niet tot de 18e de tijd heb om die punten te besteden én dat hierover niets is vermeld. Graag had ik de klantenservice gebeld of was ik even langs de winkel gegaan vandaag, maar aangezien het zondag is is dit niet mogelijk en morgen is het al 18 september.. dus dan maar op deze manier.

Graag hoor ik van u over een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Wieke van der Linden
icon

Beste antwoord door David 18 september 2017, 16:29

Hoi Wieke,

Dat is inderdaad wel zonde van het sparen! Bij een overname van een contract, wordt dit een nieuwe aansluiting en dan vervallen inderdaad de punten.

Ik kan niet beloven dat we de punten nog voor je terug kunnen zetten, maar ik ga in ieder geval contact opnemen met de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij kunnen nagaan of er nog iets voor je mogelijk is. Het kan zijn dat ze direct contact met je opnemen en anders hoor je het van mij!

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Welkom in het forum. Wil je de huisregels ook lezen. Dubbel posten heeft geen zijn.
De moderators geven meestal antwoord binnen 24/48 uur.
Hopelijk lossen ze het voor je op.
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-van-het-t-mobile-forum-267158
Dank je wel. Wil je de posts ook lezen? Het gaat over 2 verschillende abonnementen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wieke,

Dat is inderdaad wel zonde van het sparen! Bij een overname van een contract, wordt dit een nieuwe aansluiting en dan vervallen inderdaad de punten.

Ik kan niet beloven dat we de punten nog voor je terug kunnen zetten, maar ik ga in ieder geval contact opnemen met de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij kunnen nagaan of er nog iets voor je mogelijk is. Het kan zijn dat ze direct contact met je opnemen en anders hoor je het van mij!

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer