Beantwoord

Klacht over T-Mobile Extra

  • 29 september 2017
  • 1 reactie
  • 210 Bekeken

Ik ben al 15+ jaar klant van T-Mobile en ik heb het pas gerealiseerd dat er T-Mobile Extra Services is!!!
En dat ik moest me aanmelden als ik mee wilde doen. Ik ben ontzettend teleurgesteld dat ik hierover geen SMS berichten en/of emails heb gekregen. Je zou verwachten dat de trouwe klanten moeten beloond worden met dit sort acties maar het is absoluut niet het geval. Mijn gevoel is dat "de nieuwe klanten worden beloond met allerlei kortingen en acties terwijl de trouwe klanten zijn genegeerd" 😠
icon

Beste antwoord door CrisTien 29 september 2017, 10:56

Goedemorgen wat jammer dat je dit gemist hebt.
15 jaar bij T-mobile en nooit je contract gelezen?
Het staat er toch echt.
En op de site en in je account enz. en in de reclames overal en nergens.

Snel aanmelden en puntjes sparen.👍🏻

Zodra jouw contract is geactiveerd, kun je op My T-Mobile alle informatie zien over jouw abonnement en bundels. Ook kun je daar je facturen raadplegen, bundels aanpassen én je aanmelden voor T-Mobile Extra.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen wat jammer dat je dit gemist hebt.
15 jaar bij T-mobile en nooit je contract gelezen?
Het staat er toch echt.
En op de site en in je account enz. en in de reclames overal en nergens.

Snel aanmelden en puntjes sparen.👍🏻

Zodra jouw contract is geactiveerd, kun je op My T-Mobile alle informatie zien over jouw abonnement en bundels. Ook kun je daar je facturen raadplegen, bundels aanpassen én je aanmelden voor T-Mobile Extra.

Reageer