Beantwoord

Klantenservice en punten

• 6 augustus 2019
  • 10 reacties
  • 1163 Bekeken

Tot voor kort was ik erg tevreden over de klantenservice en waardering van T-mobile. Daar is op dit moment niet veel van over. Wil ik een vraag stellen, kan ik niet meer mailen. Wil ik chatten kan dat alleen met een robot. Het enige persoonlijk contact is bellen. Zelfs de community werkt niet goed. Dit is al de zoveelste keer dat ik dit bericht type want het wordt er telkens weer uitgegooid. Voor zover de frustratie over de manier van contact krijgen met T-mobile, wat voorheen naar mijn mening veel beter geregeld was. Dan de reden waarom ik contact zocht: heb ik jarenlang punten gespaard, zie ik net dat ze ineens verdwenen zijn.... Zonder enige waarschuwing. Het is me ook niet verteld toen ik (telefonisch) voor de zoveelste keer mijn contract heb verlengd. Niet bepaald netjes van T-mobile en de klanten waardering die ik eerst voelde is nu ook weg samen met de punten 😞 Zijn ze wellicht nog te achterhalen en alsnog in te wisselen of hebben jullie een andere oplossing voor jullie klanten (want ik neem aan dat ik niet de enige ben)
icon

Beste antwoord door CrisTien 6 augustus 2019, 15:54

Goedemiddag @Paaoollaa

Wat jammer dat je punten weg zijn. Wanneer heb de verlening gedaan?
Heb je ook geen sms/mail gekregen met een waarschuwing dat je de punten moest inleveren?
Bij mij stond het netjes in de mail na contract vernieuwing

Klik even Hier om meer te lezen over T-mobile extra
Als je punten onterecht weg zijn en de 4 maanden zijn nog niet voorbij dan moet je even wachten op hulp van de moderators. Ze kunnen voor je kijken of er iets mis is gegaan.

Deze informatie staat ook op de site van T-Mobile
Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Groetjes!
Bekijk origineel

10 reacties

Zo gaat dat Paaoollaa... T-Mobile zal aangeven dat ze het wel vermeld hadden op dit forum (waar de meesten nooit komen) en daarmee is de kous af. Lange neus naar de trouwe klant.

Helaas ben ik ook een dikke 6000 punten kwijt door hun gebrek aan communicatie. Vertrouwen weg, dus op naar een andere provider die een trouwe klant wél kan waarderen.
Ik was inderdaad tot nu nooit op dit forum geweest. Daar had ik tot nu geen reden voor. Bedankt voor je reactie. T-mobile klantenservice graag ook jullie reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Paaoollaa

Wat jammer dat je punten weg zijn. Wanneer heb de verlening gedaan?
Heb je ook geen sms/mail gekregen met een waarschuwing dat je de punten moest inleveren?
Bij mij stond het netjes in de mail na contract vernieuwing

Klik even Hier om meer te lezen over T-mobile extra
Als je punten onterecht weg zijn en de 4 maanden zijn nog niet voorbij dan moet je even wachten op hulp van de moderators. Ze kunnen voor je kijken of er iets mis is gegaan.

Deze informatie staat ook op de site van T-Mobile
Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Groetjes!
Dankje voor de info.
Ik heb geen melding gehad. Abo verlengd op 18 december 2018. Dit was de SMS die ik kreeg: Beste mevrouw, Leuk dat je blijft bij T-Mobile. Vanaf nu kun je gebruik maken van je nieuwe abonnement. Alles over je abonnement vind je in de My T-Mobile app, of via https://t-mobile.nl/my Groeten, T-Mobile
Ook in de verlengingsmail geen waarschuwing:

Beste,
Wat leuk dat je bij ons blijft, bedankt voor je verlenging!
In de bijlage van deze e-mail vind je het T-Mobile contract dat je hebt verlengd, en onze Algemene Voorwaarden. De bijlage is beveiligd met een wachtwoord, namelijk jouw eigen postcode. Je kunt deze intypen als ‘1234AB’, dus zonder spatie en met hoofdletters.
Op My T-Mobile kun je alle informatie zien over jouw abonnement en bundels. Ook kun je daar je facturen raadplegen en bundels aanpassen.
Bekijk daarnaast het tarievenoverzicht op t-mobile.nl/tarieven, met het overzicht van o.a. kosten voor bellen in het buitenland en andere T-Mobile diensten.
Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.
Met vriendelijke groeten,
T-Mobile
T-mobile graag een klantvriendelijke oplossing voor het onterecht kwijtraken van mijn welverdiende punten.
Waar kan ik een klacht indienen?
Ik heb antwoord gekregen via Facebook messenger en een gedegen oplossing gekregen. Zo ken ik T-mobile weer. Bedankt 😊
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Paaoollaa

Fijn dat het is opgelost! 😊

Reageer