Beantwoord

korting spaarpunten tmobile

Hi,

Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten bij 1 van jullie T-Mobile filialen. Ik heb het toestel direct betaald. Ik heb iets van 1131 punten ofzo dat uitkwam op rond de 14 euro; men vroeg aan of ik hiermee een hoesje wil kopen (+ iets bijbetalen) of dat ik dit af wil van mijn toestel. Ik koos voor het tweede. Eenmaal thuis, mobiel geopend, zie ik dat er niets van af is gehaald. Wat nu? Ik neem aan dat die 14 euro van mijn abonnement af gaat???

Verder wil ik aangeven dat jullie site zo onduidelijk is. Duizend stappen voordat ik eindelijk de mogelijkheid krijg om zelf te kiezen op welke manier ik contact wil opnemen. Heel onduidelijk.
icon

Beste antwoord door David 23 december 2018, 15:01

Hi Bahartje1,

Jammer dat het met de T-Mobile Extra punten niet goed is verlopen! Ik zie dat de punten nog steeds "gewoon" op jouw spaarsaldo staan, dus dat is niet goed gegaan. Als je wilt kunnen we dit doorzetten naar onze collega's die de punten in kunnen wisselen voor een korting op jouw abonnement of je kunt de punten inruilen voor iets wat in de catalogus staat. Die keus laat ik hierbij aan jou, omdat ik dit niet zomaar voor je mag gaan regelen.

We horen graag van je wat we voor jou kunnen regelen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bahartje1,

Jammer dat het met de T-Mobile Extra punten niet goed is verlopen! Ik zie dat de punten nog steeds "gewoon" op jouw spaarsaldo staan, dus dat is niet goed gegaan. Als je wilt kunnen we dit doorzetten naar onze collega's die de punten in kunnen wisselen voor een korting op jouw abonnement of je kunt de punten inruilen voor iets wat in de catalogus staat. Die keus laat ik hierbij aan jou, omdat ik dit niet zomaar voor je mag gaan regelen.

We horen graag van je wat we voor jou kunnen regelen!
Graag. Dan wil ik dat dit van mijn abonnement wordt afgeschreven.
Hoe doe ik dat? Dankjewel voor je snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +18
Hoe doe ik dat? Dankjewel voor je snelle reactie!

Even wachten tot een moderator morgen reageert...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bahar,

Ik heb €14 korting toegevoegd en dit wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Hopelijk is hiermee alles naar wens. Fijne feestdagen!

Reageer