Vraag

Kortingscode dierentuin niet ontvangen

Ik ook heb geen kortingscode ontvangen voor de dierentuin in Emmen.
Zouden jullie de mail nog es willen sturen?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Christine,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat leuk dat je naar de dierentuin in Emmen gaat. Goede keus! :D

Heb je al een kijkje genomen in dit topic? Hierin staat wat je kunt doen als je jouw kortingscode nog niet hebt ontvangen.

Laat je ons weten of het lukt? 🙂
Dank!
Ik had het al gelezen. Ik heb hem ook niet in de spambox en heb het als veilig ingesteld. Volgende week maandag had ik de punt ingewisseld.
Volgende is natuurlijk vorige
Reputatie 7
Badge +20
Hi Christine,

Ik heb dit doorgegeven aan de afdeling die hierover gaat. Je zult je voucher zo snel mogelijk ontvangen!

Alvast veel plezier toegewenst! 😃
Hoi ik heb zelf geen kortingsbon gehad , hoorde van een vriendin van me dat zij die wel had gehad dat je die kon inleveren bij coolblue
groetjes Margaret
Reputatie 7
Badge +20
Hi Margaret,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw vraag hier op het forum stelt! Zou je jezelf willen voorstellen in dit topic? We zijn benieuwd naar wie je bent!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie in het systeem dat je op 9 december een collega hebt gesproken. Hij heeft dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zodra er meer bekend is laten wij jou dat weten! 🙂
Ik heb ze ook nog steeds niet ontvangen. Maar het zal wel vergeten worden.
Reputatie 4
Hi Christine,

Ai, dit duurt veel en veel te lang, ik vermoed dus dat hierin iets (dubbel) mis is gegaan. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak! Ik stuur je even een privébericht en zie je reactie tegemoet!
Hey, ik heb op 15-10 kortingsvouchers voor dierenpark emmen besteld, maar helaas nooit ontvangen. We willen deze kerstvakatie graag het park gaan bezoeken, dus mijn verzoek is of ik nogmaals de mail kan ontvangen. Ik heb inmiddels mijn instellingen veranderd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kirsten,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je deze kerstvakantie naar de dierenpark in Emmen wil. Ik begrijp dat je graag de kortingsvouchers daarvoor wilt gebruiken.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie in het systeem dat de vouchers op 16 oktober zijn verzonden. Zou je ook jouw spambox willen controleren? Misschien zijn de vouchers daar terecht gekomen. Bekijk ook dit topic voor meer informatie over wat je kan doen als je de vouchers niet hebt ontvangen.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😉
Helaas kan ik niets vinden
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kirsten,

Wat vreemd zeg! Ik heb dit direct doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Ik hoop dat je ze op tijd binnen krijgt zodat je deze vakantie nog naar de dierentuin kan!

Fijne feestdagen, Kirsten! 😉

Reageer