Vraag

Krijg een foutmelding bij het bestellen van een kado?

Reputatie 2
Hallo, Ik wil een kado (ecowasbal) bestellen maar krijg de onderstaande foutmelding.

</p>Server Error in '/' Application.<br>--------------------------------------------------------------------------------<p>SqlDateTime overflow. Must be between 1/1/1753 12:00:00 AM and 12/31/9999 11:59:59 PM. <br>Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. </p>Exception Details: System.Data.SqlTypes.SqlTypeException: SqlDateTime overflow. Must be between 1/1/1753 12:00:00 AM and 12/31/9999 11:59:59 PM.<p>Source Error: </p>An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. <br><br>

Kan hem dus niet bestellen...

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
NoFearzz@ er is soms war storing in de website je moet het later nog maar eens proberen ze zijn er mee bezig om het op te lossen
Reputatie 6
@NoFearzz

Welkom op het forum!

Ik heb de ecowasbal voor je besteld, je kunt dit binnen 24 uur in de bestelstatus terugvinden.
Reputatie 2
Nou ontzettend bedankt !

Ken het vrouwtje weer wassen 😉
Reputatie 2
Hoi

op 19 februari heb ik een bioscoopbon besteld, de bon heb ik niet ontvangen en de bestelstatus staat op mislukt

zouden jullie de bon alsnog kunnen bestellen

mvg Ruben
Reputatie 5
@rubentje

Welkom op het T-Mobile Forum!

In het systeem is terug te vinden dat de bestelling destijds niet is afgerond omdat het product niet op voorraad was. Mijn excuses hiervoor. Ik heb het product nogmaals voor je laten bestellen. Dit zal zo snel mogelijk worden opgestuurd. 🙂