Beantwoord

Laatste keer vraag over Extra punten

• 16 april 2019
  • 11 reacties
  • 1603 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik probeer al sinds vorig jaar augustus er achter te komen waar mijn opgespaarde T-Mobile Extra punten zijn gebleven. Heb al diverse keren gemaild met T-mobile zakelijk, maar kreeg alleen maar mails terug met "sorry, we gaan het direct uitzoeken" en vervolgens niets meer. De laatste 2 emails zijn helemaal niet meer beantwoord. Ondertussen wordt ik wel bestookt om mijn abonnementen te verlengen. Per 1 mei ga ik de boel overzetten naar Ziggo / Vodafone. Die zakelijke helpdesk is ook niet al te best, maar die reageren tenminste nog.
Is er ergens een manier om er achter te komen wat er is gebeurd met de punten?
icon

Beste antwoord door David 17 april 2019, 10:20

Hoi @Woger,

Dit ga ik direct voor je navragen, want dat moet veel sneller kunnen natuurlijk! Ik reken er dan ook op dat dit spoedig wordt opgepakt. Sorry voor het lange wachten, maar ik zeg je nu toe dat het snel wordt opgepakt!

Als je in de tussentijd andere vragen voor me hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Woger,

Dit ga ik direct voor je navragen, want dat moet veel sneller kunnen natuurlijk! Ik reken er dan ook op dat dit spoedig wordt opgepakt. Sorry voor het lange wachten, maar ik zeg je nu toe dat het snel wordt opgepakt!

Als je in de tussentijd andere vragen voor me hebt, stel ze gerust!
David, zou je ook kunnen kijken waar mijn punten gebleven zijn?
Ongeveer een maand terug had ik mijn punten nog, maar deze zijn nu verdwenen (contract is niet omgezet in tussentijd)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ghanzzz,

Ik geef je daar graag meer uitleg over! Wij zijn vanaf eind januari 2018 gestopt met T-Mobile extra. Alleen klanten die al gebruik maakte van T-Mobile Extra konden er nog gebruik van maken. Alle abonnementen die na januari 2018 zijn afgesloten kunnen er geen gebruik meer van maken. In dit topic kun je er alles over lezen. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je in november 2018 je abonnement hebt verlengd. Dat betekent dat je vanaf je verlenging nog 4 maanden de tijd hebt om je punten op te maken. De 4 maanden zijn nu komen te vervallen en dus ook je punten. Ik hoop dat dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Beste Hajar. Op welke wijze ben ik daarvan op de hoogte gebracht? Ik kan niets terugvinden in post, e-mail of sms
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ghanzz,

We hebben het op 22 januari 2018 gecommuniceerd op de Community en op de website stonden de voorwaarden van het nieuwe prijsplan.Bij een vernieuwing ga je gebruik maken van de nieuwe voorwaarden van het nieuwe prijsplan, waarbij je niet meer spaart met T-Mobile Extra. Ik hoopd at het nu wat duidelijker is.
Kom op zeg.. dus als klant moet je gaan zoeken of toevallig er tegenaan lopen dat het niet meer geldig is en hoe lang de punten nog geldig zijn?

Jullie hebben alle contactgegevens van klanten (telefoonnummer, e-mail, postadres) en je krijgt zelfs bij ieder bezoekje aan het buitenland een sms vanuit de provider. Wanneer je het stopzetten van een klantenbinding-tool op deze manier vervolgens "communiceert" ben je wat mij betreft gewoon erg sneaky en verberg je iets.

Het is niet vreemd dat een programma na verloop van tijd stopt en dat je niet meer kunt sparen. Maar het is m.i. absurd dat alles wat je hebt opgespaard onder jouw eigen nummer (en waarschijnlijk klantnummer) zonder fatsoenlijke informatie verdwijnt. Voelt alsof een bank zijn voorwaarden wijzigt en daarbij direct mijn spaarrekening plundert..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ghanzzz,

Wat jammer dat je er zo over denkt. Alle informatie die ik heb deel ik ook met je. Bij alle abonnementen die na 29 januari 2018 worden afgesloten kun je geen gebruik meer maken van T-Mobile Extra omdat we dat hebben uitgefaseerd. Dat kun je ook terugvinden in de voorwaarden wanneer je een nieuw contract afsluit. Als het goed is heb je daar ook een e-mail over ontvangen bij het verlengen. Daarin staat dat je nog maximaal 4 maanden de tijd hebt om je punten op te maken nadat je hebt verlengd. Ik had je graag spaarpunten gegeven, maar dat is niet mogelijk bij een nieuw contract, omdat het spaarprogramma niet bestaat bij alle nieuwe contracten vanaf 29 januari.

Ik hoop dat dit wat meer achtergrond informatie geeft. Als ik nog iets anders kan betekenen, laat het mij weten.
Hajar, ik heb er geen mail over ontvangen en was ook compleet verbaasd dat de punten plotseling weg waren. Dat jouw werkgever het verstopt op een website, daar kun jij uiteraard ook niets aan doen. Je geeft me de informatie die je hebt.

Uitfaseren vind ik trouwens wel een erg creatieve bewoording: catalogus zo onaantrekkelijk maken en punten afpakken klinkt wat mij betreft bekender.

Maar ik hou erover op, want als er niets mogelijk is dan rest mij niets anders dan deze sneaky provider bij einde contract te verlaten.
En, zoals verwacht, na meer dan 2 weken niets meer gehoord. Ben het helemaal eens met Ghanzzzzz en ga al onze zakelijke abonnementen overhevelen naar Vodafone. Ik weet dat het spaarsysteem niets zakelijks is, maar uit ervaring weet ik dat als je je vertrouwen verliest in een leverancier je zo snel mogelijk moet overstappen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Woger,

Mijn collega's zijn nog altijd druk voor je bezig, dus ik moet hierin nog even om je geduld vragen. Er wordt in ieder geval nog steeds hard aan gewerkt!
Als er iemand al 4 maanden hard aan werkt om dit uit te zoeken, was het misschien goedkoper en klantvriendelijker geweest om de punten gewoon uit te betalen in korting o.i.d.
Als zakelijke klant met slechts enkele contracten ben je blijkbaar niet interessant voor T-Mobile. Ik heb ondertussen een aanvraag gedaan om alles over te zetten naar Vodafone.

Reageer