Beantwoord

Lukt niet om cadeau te bestellen.

  • 28 januari 2016
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

Ik probeerde vandaag mijn punten te gebruiken om cadeau's te kopen. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar overal krijg ik de melding 'sorry, op dit moment kan je dit product niet bestellen. Doe ik iets fout?
icon

Beste antwoord door Teun- 29 januari 2016, 18:43

Het is gelukt via de pc!
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +5
Het klinkt niet alsof je iets fout doet. Geeft een andere webbrowser hetzelfde probleem?

Misschien dat er een storinkje gaande is.
Zijn je punten er wel af gehaald? Ik kreeg van de week ook deze melding, maar uiteindelijk zijn de punten er wel af getrokken. Ook kreeg ik een sms van T-Mobile ter bevestiging. Deze kreeg ik echter al voordat de punten er waren afgetrokken.
Nee, de punten zijn er niet afgehaald. Ik heb het op mijn telefoon geprobeerd, ik kan het nog eens op de laptop proberen, misschien maakt dat verschil.
Ik had dit ook even opnieuw in en uitloggen heeft bij mij gewerkt
Is het inmiddels gelukt?
Het is gelukt via de pc!

Reageer