Beantwoord

Misleiding en slechte service T-Mobile winkel Delft

• 10 september 2016
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Reputatie 2
Na al vele jaren onafgebroken klant te zijn bij T-Mobile (al vanaf het vroege Ben tijdperk) ben ik gisteren naar de T-Mobile winkel in Delft gegaan om mijn abonnement te verlengen. Wederom met verbazing weer aangehoord dat T-Mobile niets doet aan het verstrekken van korting en of extra's bij het verlengen en het wederom mijzelf 2 jaar verbinden aan dit bedrijf. Na afgescheept te worden met "ik kom al 12 jaar bij de Albert Heijn en daar krijg ik toch ook geen korting", "als het u niet bevalt dan verlengt u toch niet" en "je kan toch T-Mobile punten sparen..." heb ik met veel moeite een korting van 25 euro gekregen op de aanschaf van een cover van 50 euro voor mijn nieuwe S7.

Na al dit gedoe al aardig geirriteerd de winkel verlaten, nu kijk ik net op "Mijn T-Mobile" omgeving en zie ik dat er meer dan 1800 punten afgeschreven zijn van mijn account voor korting op de factuur. Dus de dame bij de T-Mobile winkel heeft dus zonder mijn toestemming de punten gebruikt om korting te geven. Zij heeft dus keihard staan liegen tegen mij, korting beloofd en hiervoor onrechtmatig deze punten verbruikt.

Al gaat het niet om een groot bedrag, ik voel mij toch aardig opgelicht en baal er eerlijk gezegd van dat ik mij weer voor 2 jaar heb verbonden met T-Mobile als zulke praktijken tot de bedrijfsvoering horen.

Kan er voor gezorgd worden dat MIJN T-Mobile punten, waar ik naar mijn idee het volste recht op heb, per direct teruggestort worden. Of minimaal de waarde in euro's hiervan.
icon

Beste antwoord door Issam 12 september 2016, 17:36

Hey Koosy123,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Ik vind het erg jammer dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan door onze collega's. We doen natuurlijk ons uiterste best om je goed, volledig en vriendelijk te woord te staan en dit verwachten wij ook van alle collega's.

Naast de juiste service bieden willen we natuurlijk ook dat al onze prijzen het scherpst zijn terwijl we ook het juiste product leveren. Op dit moment zijn er verschillende acties die ervoor zorgen dat je de maximale kortingen krijgt op je abonnement. Deze acties zijn geldig voor nieuwe en bestaande klanten. Omdat we de maximale kortingen al aanbieden kunnen we hier niets extra's aan toevoegen. Wil je extra korting, dan kan je voor kiezen om jezelf, je familie en vrienden aan te melden voor T-Mobile Samen. Meld je een nieuwe klant aan bij ons dan kan je gebruik maken van de vrienden voordeel korting waarbij je allebei €25,- korting krijgt op je factuur.

Omdat ik niet aanwezig ben bij het gesprek is het lastig voor mij om een oordeel te brengen over de situatie. We gaan er sowieso samen uit komen, want we willen niet dat je met een slecht gevoel je verlenging aangaat. Om hier een passende oplossing voor te krijgen wil ik je wel vragen om weer langs de desbetreffende T-Mobile Shop te gaan en indien mogelijk zelfs dezelfde persoon aan te spreken. Hij of zij zullen het gesprek met jou vast nog wel herinneren en kunnen je van een passende oplossing voorzien.

Ik ga in ieder geval een notitie plaatsen in het systeem zodat onze collega's weten dat je hierover contact hebt opgenomen. Laat je ons weten hoe het is gegaan? Mocht je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hey Koosy123,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Ik vind het erg jammer dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan door onze collega's. We doen natuurlijk ons uiterste best om je goed, volledig en vriendelijk te woord te staan en dit verwachten wij ook van alle collega's.

Naast de juiste service bieden willen we natuurlijk ook dat al onze prijzen het scherpst zijn terwijl we ook het juiste product leveren. Op dit moment zijn er verschillende acties die ervoor zorgen dat je de maximale kortingen krijgt op je abonnement. Deze acties zijn geldig voor nieuwe en bestaande klanten. Omdat we de maximale kortingen al aanbieden kunnen we hier niets extra's aan toevoegen. Wil je extra korting, dan kan je voor kiezen om jezelf, je familie en vrienden aan te melden voor T-Mobile Samen. Meld je een nieuwe klant aan bij ons dan kan je gebruik maken van de vrienden voordeel korting waarbij je allebei €25,- korting krijgt op je factuur.

Omdat ik niet aanwezig ben bij het gesprek is het lastig voor mij om een oordeel te brengen over de situatie. We gaan er sowieso samen uit komen, want we willen niet dat je met een slecht gevoel je verlenging aangaat. Om hier een passende oplossing voor te krijgen wil ik je wel vragen om weer langs de desbetreffende T-Mobile Shop te gaan en indien mogelijk zelfs dezelfde persoon aan te spreken. Hij of zij zullen het gesprek met jou vast nog wel herinneren en kunnen je van een passende oplossing voorzien.

Ik ga in ieder geval een notitie plaatsen in het systeem zodat onze collega's weten dat je hierover contact hebt opgenomen. Laat je ons weten hoe het is gegaan? Mocht je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag!

Reageer