Beantwoord

Mislukt, uitverkocht.

  • 1 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 266 Bekeken

Responding in nederlands is fine. So I used a few thousand points on a toy for my son, only to be told it's uitverkocht. Which is fine, but my points haven't been put back yet. Anything we can do here?

Cheers
Vic
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 oktober 2017, 12:00

Hoi VictorMccarthy,

Goed dat je dit even aankaart!

We zijn tussen 3 oktober en 11 oktober bezig met een verhuizing naar een nieuw systeem. Dit kan verklaren waarom de punten niet direct teruggezet werden. Kun je na 11 oktober even controleren of alles weer klopt en zo niet, opnieuw aan de bel trekken?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi VictorMccarthy,

Goed dat je dit even aankaart!

We zijn tussen 3 oktober en 11 oktober bezig met een verhuizing naar een nieuw systeem. Dit kan verklaren waarom de punten niet direct teruggezet werden. Kun je na 11 oktober even controleren of alles weer klopt en zo niet, opnieuw aan de bel trekken?
Hi Jaimy,

Thanks for your response. It would be great if that was the problem but unfortunately I am a very patient man, this happened about a month ago. I can show you when exactly it happened, but I cannot go to that page due to the maintenance. I can wait til the 11th sure.

Vic
Was this marked as solved? I just received a survey about the forum service but technically we aren't finished.

Vic
Reputatie 7
Badge +20
Hi Victor,

Je moet nog even geduld hebben. Na 11 oktober worden je punten teruggeboekt via ons systeem. Mocht je tegen die tijd je punten nog niet terug hebben, trek dan even aan de bel. Ik zal ze dan handmatig terugboeken voor je.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid.
Well it's almost been 2 months, like I said I am very patient. The current status is the same: no points returned. Update please, thanks.
https://imgur.com/a/IqnUO
Reputatie 7
Badge +20
Hi Victor,

That is taking way too long, even with the technical maintenance we have had for a while. I have sent this issue to our colleagues of T-Mobile Extra. They will process this as soon as possible and make sure you have your points back soon! Apologies for this delay, I hope you will have your points back in a week.

If we can be of any further assistance, don't hesitate to ask!
The points have returned and the rest goes into the next billing, thanks guys.
Reputatie 7
Badge +20
Good to hear it from you, Victor! Finally! 😉

Reageer