Vraag

Morgen naar andere provider, hoe zit het met mijn punten?

Reputatie 2
Ik stap morgen over naar een andere provider maar heb nog 369 punten staan en krijg er nog wat bij voor m'n laatste factuur.
Nu zou het zonde zijn als ze verdwijnen omdat ik overstap, kan ik alsnog wat bestellen als mijn punten binnen zijn?
Weet iemand dit of gewoon geduldig wachten op een modje;)

This topic has been closed for comments

59 reacties

Reputatie 3
Gewoon nog wat bestellen, punten staan er nog op neem ik aan?
Reputatie 2
Dat wel maar zit niet veel bijzonders bij en aangezien ik nog punten voor m'n laatste factuur krijg.
Daar kom je wel een beetje laat mee....
Reputatie 2
Klopt, heb je gelijk maar niet bij stil gestaan, kan gebeuren toch?
En zijn de punten weg, jammer dan maar kan het toch vragen?
Reputatie 6
Badge +8
Ben bang dat je punten morgen weg zijn, waar ga je heen Pongo en waarom?
Reputatie 2
Ga naar Vodafone.
De reden waarom ik weg ga is dat de dekking al maanden slecht is, met name internet, vaak geen bereik, vaak de dekkingskaart ingevuld, pas 1x teruggebeld en heb 1x een korting gehad van 20%.
Als ik ergens ben waar veel mensen zijn kan ik amper tot niet bellen en smsen laat staan op internet.
Smsjes en berichten van whatsapp komen ook niet binnen net als smsjes, komen uren later binnen.
Heb begin maart weer de dekkingskaart ingevuld en zo worden teruggebeld maar ze moeten nog bellen.
Ben jaren een tevreden klant geweest bij T-Mobile maar de laatste maanden niet meer en wil niet zeggen dat Vodafone beter is hoor, we wachten af............
Reputatie 6
Badge +8
Jammer dat je weg gaat Pongo maar de reden is duidelijk, misschien zien we je over 2 jaar weer terug

Wil je bedanken voor je aanwezigheid op het forum en wens je veel succes toe bij Vodafone.
Reputatie 2
Dank je wel Centaur!
Weet je, als ze wat met mijn klachten gedaan hadden en die van andere klanten dan had er over nagedacht om mijn contract te verlengen maar heb het idee dat vaste klanten een beetje worden vergeten, zeg het maar als ik ernaast zit hoor!
Kijk naar kortingen die nieuwe klanten krijgen en vaste klanten niet bij verlenging, hogere snelheid voor nieuwe klanten bij internet en de afhandeling van klachten vindt ik op het moment niet om over naar huis te schrijven en daarbij de slechte dekking.

Maar mocht het zijn dat het over twee jaar beter gaat dan kom ik graag terug!

En jij ook dank je voor je reacties ook op andere topics!
Reputatie 6
Badge +8
Graag gedaan Pongo, heb je geen T-Mobile prepaid ofzo? Kan je gewoon op je vertrouwde forum blijven komen

Jammer dat je de laatste tijd een wat negatief gevoel overhield bij T-Mobile, maar geen bereik is fataal.
Hou de komende jaren het in de gaten , hopelijk kunnen we dan weer ontarmen als lid van deze club.

Groetjes
CENTAUR
Reputatie 2
Nee, helaas geen prepaid maar moch ik wat meer in de slappe was te komen zitten ga ik er over nadenken;), hor het in m'n achterhoofd!
Maar fijn om te horen dat je hoopt dat ik terug hoop te komen!
al is het maar om andere mensen van advies te voorzien!
Reputatie 6
Badge +8
Juist inderdaad, samen maken wij dit forum sterk en informatief belangrijk.
Gaat toch een T-Mobile prepaid erbij worden voor je . LOL
Kost geloof ik 10 euro met 15 euro beltegoed 😉 Jammer dat je het niet haalt met je punten om een kaartje te bestellen.
Wat voor telefoon gaat het worden bij Vodafone?
Reputatie 2
Dat komt nog wel zo'n prepaid met telefoon, tis altijd handig om er eentje bij te hebben voor noodgevallen!
Heb nu de Sony Ericsson Vivaz Pro, mocht hen in december al ophalen, fijn toestel!
lsony ericsson vivaz zwart - Google zoeken
Heb de zwarte versie!
En het forum is zo belangrijk voor klanten, we kunnen elkaar zo goed helpen!
Reputatie 6
Badge +8
In de t-mobile shop al een nokia voor 20 euro met 15 euro bel tegoed.
Hmm die Sony ziet er wel RELAX uit!
Zeker die zwarte, strak!
Ik ga er nu vandoor om 05.00 gaat de wekker weer.
Pongo nogmaals jammer dat je weg gaat, en veel succes bij die rooie provider 😉
Reputatie 2
Gaaf he!
slaap lekker en werk ze en tot ooit, gaat helemaal goed komen!

Reputatie 2
Ik ga ook naar een andere provider welke weet ik niet
Heb ook jaren plezier gehad totdat hier de mast weggehaald werd dat was 9 maanden geleden en nu uiteindelijk op de juiste manier dankzij de Moderator Ries

Punten heb ik ook zat van maar er zit niks leuks tussen wat ik kan kopen
Reputatie 6
het is niet de bedoeling dat alle vaste gezichten weg gaan maar melvintje18 en pongo hopelijk tot gauw terug in het panel
Reputatie 2
Hoop ook tot ziens in de toekomst maar denk dat T-Mobile wel het een en ander moet verbeteren eerlijk gezegd.
Merk nu al dat internet bij Vodafone sneller is dan T-Mobile, hoe rot het ook klinkt, sorry.
Maar uit het oog is niet uit het hart hoor, wat Centaur al zij, als ik in de slappe was zit koop ik een prepaid telefoon van T-Mobile zodat ik hier toch van advies kan blijven voorzien en met prepaid kan er denk ik niet veel fout gaan;)
Reputatie 6
Badge +8
@Pongo

Overloper.....LOL hahahaha
Reputatie 2
Em bedankt het Centaur, ga me nu nog wel 2x bedenken of ik wel wil terug komen.............

Maar vooruit, als het lukt kom ik terug maar niet omdat jij het wil

Reputatie 2
Wel raar trouwens dat ik nog wel op het forum kan maar kan nog wel anderen suggesties of tips geven;)
Reputatie 6
Badge +8
Je blijft altijd welkom Pongo, hebben ze bij die rooie ook een forum?
Heb die rooie weleens als provider gehad maar dat is lang geleden.
Reputatie 6
gelukkig pongo kan je ook centaur af en toe terug pakken je kan altijd terug lezen wat die zij LOL centaur
Reputatie 6
Badge +8
@Pongo, denk dat het op korte termijn wel afgelopen is en je account onbruikbaar wordt.
@Arie LOL
Reputatie 6
@pongo ik heb nog een preapaid kaart van tmobile voor je geef je adres maar door aan me

@centaur LOL
Reputatie 6
Badge +8
Kijk Pongo oplossing heeft Arie al voor je!
Kan je gewoon hier blijven chatten als je heimwee krijgt.