Vraag

Morgen naar andere provider, hoe zit het met mijn punten?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

59 reacties

Reputatie 2
Maar ga lekker douchen, morgen op tijd op.
Heb m'n ex-klasgenoot geholpen met de laatste loodjes van haar opleiding, zij gaat morgen afstuderen, ze gaat een workshop geven.
Eerst naar haar toe, bijpraten hoe of wat, watr mijn rol is en dan op naar Zeist en de kers op de slagroomtaart doen.
Geloof dat ikzelf plaatsvervangend zenuwachtig ben, weet nu wat mijn gevoel van vorig jaar was toen ik ging afstuderen en mijn diploma had;)
Tot zover, dank namens een blije Pongo!
Reputatie 6
Badge +8
Eigenlijk horen onze chats in het huiskamer gedeelte, we zijn behoorlijk OFFTOPIC geraakt.
Tja veel gebruikers zijn met hun nieuwe abonnement fratsen gaan uithalen zonder te informeren hoe het zit, en dan komen er problemen en dan komen ze hier.
Vooral een half jaartje geleden waren de SMSdiensten HOT, nu is daar veel voorlichting over en zie je niet zo vaak meer klachten daarover.
Was wel heel gemeen wat de smsdiensten ondernemers deden , een makkelijk raadel online en als je het antwoord wist kon je geweldige prijzen winnen, je hoefde alleen ff je nummer achter te laten...........yep weer een slachtoffer die er in een slecht geval pas na een maand achter komt. (of nog langer)
Reputatie 6
jullie hebben hier anders al een topic van gemaakt waar geouwenhoerd word je kan deze wel aan houden dan noem je het.... PONCENT.... topic haha
Reputatie 6
Badge +8
I-phone is geweldig, ben altijd een nokia junk geweest, nou nooit meer een Nokia, heb bij mijn 2de abonnement er 1 een 5330 ofzo met gratis internet.
Ja kan makkelijk gratis internet, er valt niet normaal te internetten met dat rotding!
Maar is abbo van 10 euro inclusief internet en die telefoon (en belminuten en sms) gelukkig is dat erg goedkoop dus ik lig er niet wakker van maar nooit meer een nokia, misschien later bij dat 2de abonnement een Samsung ofzo, maar jou toestel is ook wel erg strak.
Voorlopig moet ik nog.....18 maanden met die nokia door..LOL
Reputatie 7
@pongo
Mijn excuses! Ik was zo onder de indruk van het gebaar van arie61 dat ik vergeten ben om een antwoord te geven op je eigenlijke vraag.

Wanneer je contract is beëindigd komen de opgespaarde belminuten en T-Mobile Extra spaarpunten inderdaad te vervallen. Dit wordt ook vermeld in de T-Mobile Extra Voorwaarden.

@alledrie
Jullie zijn inderdaad behoorlijk offtopic geraakt. Ik raad jullie aan om een chat-topic te starten in de Huiskamer. 😃
Reputatie 2
Arie, de telefoon is binnen;)!!!!!!!!!!

Heb Cindy een privebericht gestuurd met de vraag om mijn gebruikersnaam voor het forum behouden kan worden dus Centaur, je komt gewoonweg niet van mij af LOL;)
Reputatie 2
Centaur en Arie, heb een nieuwe topic geopend)

;https://forum.t-mobile.nl/huiskamer-420/forum-toch-mooi-119689/#post771223
Reputatie 6
nou veel plezier er mee heb je ook cindy gelezen dat je een chat-topic kan starten in de huiskamer
Reputatie 2
Dank u very much;)