Beantwoord

Niet mogelijk om in te loggen op T-Mobile Extra

Goedenavond,

Al meerdere keren heb ik deze week proberen in te loggen bij t-mobile extra, zodat ik mijn punten in kan wisselen voor tickets van de Efteling. Nu is het zo dat ik elke keer de melding krijg dat het niet mogelijk is om in te loggen.

Kan ik hier iets tegen doen?

Alvast bedankt voor uw tijd.
Met vriendelijke groet,

Clementien
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2018, 12:33

Hoi Clementien,

Goed dat je dit even bij ons aan hebt gekaart, zodat we dit verder kunnen nagaan!

Aan jouw eerste bericht te zien lijkt het alsof je eerst wel een aanmelding hebt gedaan of doorgegeven. Klopt dat? Bij zakelijke abonnementen zaten er namelijk ook al beperkingen op en moest het aanmelden bij T-Mobile Extra via de T-Mobile Klantenservice gebeuren. Hier zie ik echter niets van terug in ons systeem. Het abonnement is dus nooit aangemeld bij T-Mobile Extra. Heb je voorheen wel in kunnen loggen of iets terug kunnen zien van een aanmelding?

Het mooiste zou zijn als je ergens een bevestiging hebt van de aanmelding bij T-Mobile Extra of iets van een printscreen waarop het puntensaldo te zien is. Dit zou ons enorm helpen en dan kunnen we hopelijk met die informatie weer verder uitzoeken wat er nou precies aan de hand is. Ik ben benieuwd!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo Clementie, dat is lastig.
Waar log je in op de app of op de site?
Soms wil het nog wel eens helpen om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden.
Ik heb even een test gedaan en bij mij werkt het wel in de app en ook op de site werkt het hier prima!
Hallo Cristien,

Dank voor uw reactie.
Ik ben ingelogd via de site. Maar er blijft staan "inloggen bij t-mobile extra is niet mogelijk". Ik denk zelf dat het te maken heeft met dat ik een zakelijk abonnement heb. Maar heb daar verder geen verstand van en kan het ook niet terugvinden op de site.

Vriendelijke groet,
Clementien
Reputatie 7
Badge +16
Oké dat zou heel goed kunnen.
Ik kan je hiermee niet verder helpen. Hopelijk komen de moderators met het juiste antwoord.
Leer ik ook iets van👍🏻
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Clementien,

Goed dat je dit even bij ons aan hebt gekaart, zodat we dit verder kunnen nagaan!

Aan jouw eerste bericht te zien lijkt het alsof je eerst wel een aanmelding hebt gedaan of doorgegeven. Klopt dat? Bij zakelijke abonnementen zaten er namelijk ook al beperkingen op en moest het aanmelden bij T-Mobile Extra via de T-Mobile Klantenservice gebeuren. Hier zie ik echter niets van terug in ons systeem. Het abonnement is dus nooit aangemeld bij T-Mobile Extra. Heb je voorheen wel in kunnen loggen of iets terug kunnen zien van een aanmelding?

Het mooiste zou zijn als je ergens een bevestiging hebt van de aanmelding bij T-Mobile Extra of iets van een printscreen waarop het puntensaldo te zien is. Dit zou ons enorm helpen en dan kunnen we hopelijk met die informatie weer verder uitzoeken wat er nou precies aan de hand is. Ik ben benieuwd!

Reageer