Vraag

Niets op voorraad T-Mobile Extra catalogus

• 25 februari 2016
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Het lijkt erop dat nagenoeg alle artikelen niet op voorraad zijn.
Is dit een bug ?

3 reacties

Ja dat zag ik ook, je zou toch zeggen dat ze dat zo kunnen bestellen.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Kevin,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic? Check ook de video waarin wij onszelf voorstellen. :)

Een terechte vraag! Na een kijkje genomen te hebben in de T-Mobile Extra Catalogus zie ik inderdaad dat er vrij veel producten niet op voorraad zijn. Ik ben ook benieuwd naar de reden en wanneer deze weer beschikbaar zijn. Om hier meer duidelijkheid over te krijgen heb ik contact opgenomen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zodra ik meer informatie heb zal ik jullie hierover informeren.

Heb je trouwens al iets op het oog waar je voor aan het sparen bent? Ik ben benieuwd!
Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Kevin,

Daar ben ik weer. Ik heb inmiddels een reactie ontvangen van onze vriendelijke (en snelle) collega. Ze geeft aan dat de voorraad van één van onze leveranciers wordt verhuist naar een andere locatie. Hierdoor zijn deze producten even niet beschikbaar. We verwachten dat alles in de eerste week van maart rond is, dus zijn de meeste producten na de eerste week van maart weer beschikbaar!

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord.

Als je nog vragen hebt dan horen we het graag. 🙂

Reageer