Beantwoord

Nieuwe klant, kan me niet aanmelden voor T-Mobile Extra

• 17 maart 2017
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Badge +2
  • is een legendarische user
  • 0 reacties
Vanmorgen is mijn nummer geporteerd naar T-Mobile dus ik dacht meteen even alles te regelen.
Aanmelden voor 'Samen', check!
Aanmelden voor 'Vriendenkorting', check !
Aanmelden voor 'Extra', u oh...
Je kunt je op dit moment niet aanmelden. Dit kan zijn om de volgende redenen:

Als prepaid klant kun je je aanmelden voor PrePaid Surprise.
Als zakelijke klant kun je je helaas niet aanmelden voor T-Mobile Extra.
Je hebt geen actief T-Mobile abonnement
Je hebt een betalingsachterstand

Ik heb prive 'Go Up', is actief, en geen achterstanden... Gaat er iets mis of duurt het gewoon even voor al jullie systemen doorhebben dat het abonnement actief is :?
icon

Beste antwoord door Muberra 17 maart 2017, 16:51

Hoi Eric_E,

Welkom bij T-Mobile! Super leuk dat je een abonnement hebt afgesloten en dat je je wilt aanmelden voor T-Mobile Extra, zodat je kan genieten van alle leuke voordelen en acties. Het kan alleen nog even een paar dagen duren voordat je T-Mobile Extra kan aanzetten. Dit heeft met de verwerking van je nieuwe abonnement te maken. Ik zou je adviseren om nog even te wachten en na het weekend het weer te proberen. Mocht het weer niet lukken, laat het dan weten alsjeblieft. Dan kan ik het voor je nakijken en oplossen :D

Voor nu alvast een fijn weekend! Is er iets leuks wat je hebt gezien waar je voor wilt sparen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Eric_E,

Welkom bij T-Mobile! Super leuk dat je een abonnement hebt afgesloten en dat je je wilt aanmelden voor T-Mobile Extra, zodat je kan genieten van alle leuke voordelen en acties. Het kan alleen nog even een paar dagen duren voordat je T-Mobile Extra kan aanzetten. Dit heeft met de verwerking van je nieuwe abonnement te maken. Ik zou je adviseren om nog even te wachten en na het weekend het weer te proberen. Mocht het weer niet lukken, laat het dan weten alsjeblieft. Dan kan ik het voor je nakijken en oplossen :D

Voor nu alvast een fijn weekend! Is er iets leuks wat je hebt gezien waar je voor wilt sparen?

Reageer