Sticky Vraag

[Nieuws] T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd



Toon eerste reactie

90 reacties

Reputatie 1
Ik lees nu pas dit draadje, ook omdat ik erachter kwam dat de puntencatalogus niks meer voorstelt. Ik zie ook elke keer de standaardantwoorden van T-mobile. Ik vind het schandalig dat jullie te beroerd zijn geweest om hier een mail of SmS oid over te sturen. Echt teleurstellend hoe, schijnbaar bewust, jullie dit zo slecht communiceren naar jullie trouwe klanten. Niet raar opkijken als je trouwe klanten verliest zo 👎🏼👎🏼👎🏼
Reputatie 5
Badge +8
Het uitfaseren duurt nu al bijna een jaar, maar ik krijg nog steeds punten erbij. Duidelijk zou in ieder geval geweest zijn als de puntengroei ook per 2018-01-23 zou zijn gestopt. Misschien dan nu per 2019-01-01 stoppen en dan mensen die veel punten hebben geen inflatiecorrectie enz doorberekenen in hun aboprijs.
Zojuist een mail ontvangen dat de punten uitgefaseerd worden. Van tijd tot tijd gaf ik wat punten uit aan leuke dingen zoals een staatslot vanuit een prima gevulde catalogus.

Dat de punten uitgefaseerd worden, prima. Wat ik wél schandalig vind is dat de catalogus véél minder opties bied waaronder artikelen die elders zelfs goedkoper zijn dan de bijbetaling. Van de schandalige vulling is daarnaast ook nog eens een kwart "uitverkocht".

Wat ik nog het meest schrijnend vind:
Voorheen kon je zelfs kiezen voor een kleine factuurkorting. Ook deze valt niet meer onder de opties. Moedwillig verwijderd om niet te veel opbrengsten te verliezen nu iedereen zijn of haar punten gaat inwisselen?

Eerder in dit draadje wordt gerept met korting op accessoires en telefoons in de webshop. Alles leuk en aardig, maar wat voor de trouwe klanten die simpelweg hebben verlengd?

Communicatief zéér slecht.
Vulling catalogus schandalig.

Ik kies dan in ieder geval voor de goede doelen, daarmee zal ik T-mobile in ieder geval niet "sponsoren" na zo'n dramatische actie.
Volledig eens met Alexsdam. Wel rommel opsturen over aanbiedingen e.d., maar niet of extreem laat communiceren over dit soort zaken. Maar ja, met dat eerste kan t-mobile centen verdienen en de tweede is alleen in het voordeel van de klant.... Blijkbaar zijn nieuwe klanten interessanter dan bestaande.
D vraag is of het bij andere providers beter is, maar het loont de moeite dat ik eens rond ga kijken.
waar kan ik mijn t-mobile extra punten saldo zien? ik ben ingelogd, maar als ik doorklik op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen naar de online catalogus ( https://www.t-mobile.nl/sparen/catalogus ) , dan krijg ik:

Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina

Je kunt de pagina niet bekijken

Bijvoorbeeld omdat:
  • Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
  • Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.

ik heb geen prepaid, en ik heb geen abonnement via een werkgever.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeff,

Bij de "nieuwere" abonnementen (afgesloten vanaf 29 januari 2018) zit geen T-Mobile Extra meer, zoals je in de FAQ van dit topic kunt lezen. Ik zie dat je jouw abonnement via MediaMarkt hebt verlengd, hebben ze je daar niet ingelicht?

Na een verlenging heb je nog 4 maanden de tijd om de punten in te wisselen, van het vorige abonnement. Aangezien jouw verlenging op 24 juni 2018 van start is gegaan zijn jouw punten een aantal maanden geleden vervallen. Dit is dan ook de reden waarom je jouw saldo van het huidige abonnement niet terug kunt vinden.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
Beste David,
MediaMarkt heeft mij hier niet over ingelicht.

Ik heb op 26 november 2018 een mail van t-mobile ontvangen waarin wordt aangegeven dat t-mobile extra zal worden stopgezet voor zakelijke klanten en dat er nog een jaar de tijd is om in te wisselen. vandaar dat ik op zoek ging naar mijn opgebouwde saldo.
hierin staat onder andere:
"
Wat betekent dit voor jou?
Per 1 januari 2019 is het niet meer mogelijk voor bestaande zakelijke T-Mobile Extra gebruikers om nieuwe T-Mobile Extra punten te sparen en zal T-Mobile Extra voor zakelijke klanten per 31 december 2019 stoppen. Je kunt je eventueel gespaarde T-Mobile Extra punten uiteraard nog wel inwisselen, en wel tot en met 31 december 2019. Daarna komen ze te vervallen."

Uw antwoord zegt het tegenovergestelde van deze eerdere communicatie per email.

Voor zover ik me kan herinneren heb ik helaas ook niet een 'waarschuwing' vooraf van t-mobile zelf ontvangen alvorens mijn opgebouwde punten zouden gaan vervallen.
Nu ik mag verlengen kom er ook per toeval achter, omdat ik aan het rond kijken was op de site.
Dat Extra een keer stopt is te begrijpen maar dat je als klant geen bericht hier over krijgt vind ik schandalig.
Ik was met de punten ook aardig op weg om iets leuks te sparen maar aangezien er alleen nog maar zooi in de catalogus te vinden is houd dat een heel eind op. Hopelijk vind ik nog iets leuks in de T-Mobile shop.
Na al die jaren vind ik dit een grote teleurstelling van T-Mobile en ik twijfel nu zeer of ik nog wel zal verlengen.
tja. ik krijg al geeneens een reactie meer op mijn bovenstaande bericht van een maand geleden waarin ik duidelijk aangeeft dat ik een mailing van t-mobile heb ontvangen tot 31 december 2019 de tijd te hebben maar dat ik die optie dus niet meer heb.
ik vind het schandelijk dat er naar mediamarkt wordt verwezen en geen passende oplossing wordt geboden. ik had t-mobile wat hoger in het vaandel , maar ik raad mensen t-mobile niet langer aan hierdoor.
Reputatie 7
Badge +17
@jeff2018; Kun je een screenshot maken van de e-mail? Want de informatie klopt inderdaad niet. Ik zie je reactie graag tegemoet!

@Bianca; Als je je abonnement verlengt dan heb je nog 4 maanden de tijd om je punten in te wisselen. Ik hoop dat je wat moois vindt! 😊

Reputatie 4
Biancavd schreef:

Nu ik mag verlengen kom er ook per toeval achter, omdat ik aan het rond kijken was op de site.
Dat Extra een keer stopt is te begrijpen maar dat je als klant geen bericht hier over krijgt vind ik schandalig.
Ik was met de punten ook aardig op weg om iets leuks te sparen maar aangezien er alleen nog maar zooi in de catalogus te vinden is houd dat een heel eind op. Hopelijk vind ik nog iets leuks in de T-Mobile shop.
Na al die jaren vind ik dit een grote teleurstelling van T-Mobile en ik twijfel nu zeer of ik nog wel zal verlengen.

@Bianca; Als je je abonnement verlengt dan heb je nog 4 maanden de tijd om je punten in te wisselen. Ik hoop dat je wat moois vindt! 😊



@Biancavd
Je kan er ook voor kiezen om je abonnement niet te verlengen of althans voor nu.
Ik doe het ook, mijn mobiel is meer dan goed genoeg en ik blijf tenminste mee doen met T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Dat alleen is me meer waard dan wat de nieuwe abonneevormen bieden.

Blijkbaar behoud je de korting ook na het verlopen van de contract. Ik had begrepen dat er klanten waren die niet door hadden dat hun contract was beëindigt en toen met hogere kosten kwamen te zitten. Waarop deze klanten kritiek hadden op T-Mobile deze laatste heeft is toen heel coulant geweest om de korting tijdelijk door te laten lopen. Ik maak er in ieder geval dankbaar gebruik van en hoop dat de volgende abonneevormen beter aansluiten bij mij. Je weet maar nooit...
Reputatie 7
Badge +20
Hi @jeff2018,

Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Zij gaan dit verder voor je tot op de bodem uitzoeken!
Reputatie 4
@David heb je ook gevraagd of er plannen zijn voor niet zakelijke klanten? Betreft de spaarpunten.

Ik weet het, het staat er niet bij maar ik ben niet gewend dat je überhaupt een mail krijgt waarin dergelijke veranderingen worden aangekondigd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onra,

Wat bedoel je precies qua plannen? De uitfasering gaat nog steeds verder. Wanneer je verlengt, dan spaar je niet meer actief en heb je vier maanden om de punten in te wisselen. Na 3 maanden krijg je hier ook bericht over.

Als dit niet is wat je bedoelt, dan hoor ik graag wat je vraag is, zodat ik die kan oppakken.

Reageer