[Nieuws] T-Mobile Extra gaat stoppen


Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

Waarom stopt T-Mobile Extra?

In de afgelopen jaren hebben klanten kunnen sparen voor kortingen en accessoires via het T-Mobile Extra spaarprogramma. We hebben flink onderzoek gedaan naar de behoeften van onze klanten. Daaruit is gebleken dat klanten liever op andere manieren gewaardeerd worden. Daarom hebben we besloten om T-Mobile Extra per juni 2021 te stoppen.  Ook is het  niet meer mogelijk om je aan te melden voor het programma. Hoewel het programma stopt, blijven we je als klant graag voordelen bieden. Zo is er bijvoorbeeld T-Mobile Klantvoordeel

 


Hoe lang heb ik de tijd om de punten in te wisselen?

 

Heb je je abonnement nog niet verlengd sinds 28 januari 2018? Dan kun je je punten nog uitgeven tot en met 1 juni 2021.  Log hiervoor in op My T-Mobile of ga langs in de T-Mobile shop.

Je hebt van ons een email of sms gekregen waarin de voor jou geldende datum staat vermeldt.

 

Heb je je abonnement verlengd na 28 januari 2018? Dan zijn je T-Mobile Extra punten nog 4 maanden geldig vanaf de start van je nieuwe abonnement, uiterlijk tot 9 juli 2020. Log hiervoor in op My T-Mobile of ga langs in de T-Mobile shop. Je hebt van ons een email of sms gekregen waarin de voor jou geldende datum staat vermeldt.

 

 

 

Hoeveel punten heb ik nog?

 

Als je in My T-Mobile inlogt, kun je jouw puntensaldo bekijken. Op deze pagina zie je waar je punten mee verdiend hebt en welke punten je hebt ingewisseld.

 

Bouw ik nog punten op tot en met 21 juni 2021?

 

Vanaf juli 2020 zul je geen nieuwe punten meer sparen via T-Mobile Extra. Klanten die al punten spaarden via T-Mobile Extra ontvangen als bedankje eenmalig 50 punten.

 


Kan ik mijn punten ook in de winkel inwisselen voor korting op een telefoon of accessoires?

 

Yes, dat kan ook! Je kunt de punten hier ook voor inwisselen bij een T-Shop bij jou in de buurt.

 


Kan ik mijn punten inwisselen om facturen mee te betalen?

 

Nee, het is niet mogelijk jouw punten te gebruiken om factuurkorting te krijgen. Je kunt wel andere extraatjes van T-Mobile kiezen met je punten, zoals een databundel of korting op accessoires.

 


Komt er een ander spaarprogramma voor T-Mobile Extra in de plaats?

 

Er komt op dit moment geen ander spaarprogramma voor terug. In plaats daarvan kun je je als klant aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel om van extra voordelen te genieten.

Meer over T-Mobile Klantvoordeel

 


Kan ik punten weggeven of inwisselen voor geld?

 

Nee, het is niet mogelijk om punten weg te geven aan een andere klant of voor een geldbedrag in te wisselen. Mocht je nog wat punten over hebben, dan kun je natuurlijk altijd even in de catalogus kijken of er een mooie deal is!

 


Mochten jullie nog vragen voor ons hebben, laat het hier in het topic weten!

 


126 reacties

Reputatie 3
Hey Onra,

Excuses zijn niet nodig hoor, we helpen graag! Het is juist fijn dat we hier feedback op krijgen vanuit onze klanten, hiermee kunnen we continu blijven verbeteren en groeien. Bedankt daarvoor! 😃 Verder zijn er geen spaarpunten voor T-Mobile Thuis. Wél bieden we bij Mobiel + Thuis iedere maand € 2,50 korting en kun je gratis FOX Sports 1 Eredivisie kijken.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons uiteraard te vinden!
Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd naar de Go versie. Ik kreeg bij het afsluiten ervan geen melding over het vervallen van T-mobile Samen en T-mobile Extra. Ik zag dat pas 'per ongeluk' in een post op jullie Facebook site.
Ik vind het wel heel triest dat met het vervallen van die extra gratis diensten, een hele bevolkingsgroep wordt uitgesloten van wat extra korting. Ben je single en/of woon je alleen? Nou jammer dan... moet je maar met meer mensen op 1 adres gaan wonen.

Los van de teleurstelling over het bovenstaande, mijn nieuwe abonnement gaat op 11 mei in, ik begrijp dus goed dat ik tot die tijd nog gewoon kan sparen en dat ik tot 4 maanden NA 11 mei de punten kan inleveren?
Reputatie 7
Badge +14

mijn nieuwe abonnement gaat op 11 mei in, ik begrijp dus goed dat ik tot die tijd nog gewoon kan sparen en dat ik tot 4 maanden NA 11 mei de punten kan inleveren?


Dat begrijp je heel goed!
Je hebt na het ingaan van je GO nog 4 maanden de tijd om je punten in te leveren.
Heel jammer dat het spaarprogramma stopt. Ook jammer dat deelnemers hiervan nog niet persoonlijk op de hoogte zijn gesteld. Kwam hier toevallig achter, toen ik eigenlijk wat anders zocht.
Vond het sparen een echte toevoeging aan mijn abonnement en had al bijna 8000 punten. Al hard op weg naar de ballonvaart waar ik al wat jaartjes voor aan het sparen was. Nu heb ik de puntjes maar ingewisseld voor allerhande zaken die ik anders nooit had gekozen.
De omzetting van T-Mobile Samen naar alles onder 1 dak vind ik niet bepaald een toevoeging maar meer een verandering van naam. De 2.50 korting kreeg ik namelijk voor het verlengen en na het verlengen moet ik zelf het alles onder 1 dak nog activeren voor dezelfde korting.
O.a. mijn vrouw en diverse vrienden vinden het sparen ook erg leuk, maar hebben nu ook maar de punten ingewisseld. Misschien dat T-Mobile toch nog een dergelijk programma wil overwegen in de toekomst.
Tevens zou ik T-Mobile dringend willen adviseren, om alsnog deelnemers zo snel mogelijk persoonlijk op de hoogte te stellen van dit gebeuren. Mensen zoudezouden naar mijn mening niet op een forum hoeven te spitten voor dergelijk nieuws. Denk dat er serieus veel klachten mee voorkomen kan worden. Teleurstelling helaas niet.
Mvg.
Ik vind het jammer dat T-mobile extra stopt. Ik spaarde graag voor cadeautjes. Ben dol op cadeautjes!
Beste T-Mobile

Jullie zeggen: Hier tegenover staat wel dat er vele andere voordelen zijn.
Dus geen punten meer sparen, maar wat zijn dan de vele andere voordelen?

Ik vond het al heel raar dat ik via Mediamarkt een sim only abonnement verlengen 50% goedkoper was dan bij jullie direct en ik ben al klant bij jullie toen het nog Ben was. Als ik het zelf zeg, een trouwe klant dus.
Dus helemaal niks meer voor trouwe klanten??

Nooit gedacht aan overstappen, maar ik ben al aan het rondkijken. Bij KPN krijg je dubbele MB's en meer belminuten voor slechts een fractie meer als wat ik na verlengen bij T-Mobile ga betalen.

voor mij dus na verlenging:
- duurder voor hetzelfde abonnement
- geen punten meer

Ik vraag me echt af wat de vele extra voordelen zijn....
Reputatie 7
Hoi hoi,

Ik snap dat jullie het jammer vinden dat T-Mobile Extra uitgefaseerd zal worden. Natuurlijk kun je er nog wel van genieten zo lang jouw huidige abonnement loopt!

Verder bieden we bij de nieuwe abonnementen een aantal andere leuke kortingen aan, namelijk Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel. Bij Mobiel Voordeel krijg je € 2,50 korting door het combineren van T-Mobile abonnementen op jouw adres. Bij Unlimited Voordeel geldt: hoe meer Unlimited abonnementen op een adres, hoe hoger de korting. Die korting kan oplopen tot € 12,50 per abonnement! Zo wordt een Unlimited abonnement mega aantrekkelijk.

Hopelijk is het zo wat duidelijker welke voordelen wij bedoelen! Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust. 😃
Maar ik ben enige t-mobile klant op mijn adres. Dus jullie zeggen vele voordelen, maar eigenlijk weer niks voor mij. En bij verlenging ben ik gegarandeerd duurder uit.
Jullie laten trouwe klanten (meer dan 15 jaar al) makkelijk vertrekken.
Er zijn geen van de dingen in de T-Mobile extra ik interessant vinden. Aub de kan geven om de laatste punten op te maken in factuur kortingen
Reputatie 2
Maar ik ben enige t-mobile klant op mijn adres. Dus jullie zeggen vele voordelen, maar eigenlijk weer niks voor mij. En bij verlenging ben ik gegarandeerd duurder uit.
Jullie laten trouwe klanten (meer dan 15 jaar al) makkelijk vertrekken.


Ik ben het helemaal met hem eens,
Ik woon ook alleen, krijg nu 2.50 family korting. Als ik in oktober moet verlengen, dan vervalt me family korting, kunnen jullie wel leuk roepen, je krijgt korting met meerdere abbo's op een adres, maar nogmaals, ik woon alleen, net als vele. Het schijnt dat er ook steeds meer een persoons huishoudens komen.
Lekker geregeld t mobile.

En dan lees ik nu ook weer, dat t mobile extra er mee stopt. Dus dat is al weer een 2 de voordeel wat weg is.

En wat me ook opvalt, is dat een abbo met telefoon goedkoper is dan een sim only, als je naar het t mobile abbo gedeelte kijkt. Hoe kan dat nou weer?
Dus je moet perse een telefoon er bij nemen om op het goedkoopste maandbedrag uit te komen voor je abbo!!

Ik ben al weet ik hoe lang klant bij jullie, sinds ben. ik heb nooit geroepen ik ga over stappen, ben altijd trouw geweest en heb het positieve er van ingezien, maar nu ben ik echt op een punt, dat ik denk, ik ga er vandoor.
Denk dat ik naar vodafone ga, Ben ik net iets goedkoper uit, en krijg ik een gratis tv pakket.

Echt, wat is er met het gezellige, warme gevoel van t - mobile gebeurt ??
Misschien moeten jullie een paar van die pakkenmannentjes er uit gooien en terug gaan naar jullie begin waarde.
Reputatie 2
Ben het zo eens met NoFuel en Truckertje ben je al meer dan 10 jaar klant en dan vervalt alle kortingen omdat je alleen woont. Dus heb als trouwe klant profiteert nergens meer van. Wat gebeurt er met ons dan??
Ben het zo eens met NoFuel en Truckertje ben je al meer dan 10 jaar klant en dan vervalt alle kortingen omdat je alleen woont. Dus heb als trouwe klant profiteert nergens meer van. Wat gebeurt er met ons dan??
Daar geven ze blijkbaar geen antwoord op. Al een maand niet

mensen die alleen zijn en vaste klant krijgen geen korting meer. Wellicht even rondneuzen bij andere providers. Misschien hebben zij wel kortingen voor ALLE klanten . Niet alleen die samenwonen
Reputatie 7
Hi Razzie,

Al onze klanten kunnen gebruikmaken van T-Mobile Klantvoordeel. Je kunt hierbij ook het vaste én mobiele abonnement combineren, er hoeven dus geen extra mobiele abonnementen op één adres te zijn om aanspraak te maken op deze extra voordelen. Op de abonnementen blijven sowieso de standaard kortingen staan, dus het is niet zo dat er geen korting is voor klanten die niet kunnen combineren. Uiteindelijk krijgt dus iedereen korting. 🙂
Ik vind het belachelijk dat de webshop daarmee ook uitgedund is. Ik was aan het sparen en nu zit er niks tussen.
Ik spaar al jaren bij jullie en ben over het algemeen goed te spreken over t-mobile, maar dit vind ik echt waardeloos.
Laat de shop dan in ieder geval gevuld zodat we de punten op kunnen maken aan gewenste dingen.
Ik moest nb googlen om er achter te komen dat dit ging stoppen.
Slechte klantenservice dit!!
Reputatie 5
Hoi hoi Koekkie,

Ik begrijp dat je een zo groot mogelijk aanbod wil hebben en we doen ons uiterste best om dit aan te blijven bieden. In dit topic gaf onze vriendelijke collega Hajar ook antwoord op een soortgelijke vraag. Had je iets in gedachte waar je voor aan het sparen was? Je kan namelijk ook je T-Mobile Extra punten inwisselen voor korting op een toestel of accessoire in één van onze T-Mobile Shops. En daar is nog heel veel keus!
Ja ik was voor iets specifieks aan het sparen. Had meerdere opties.
Senheiser oortjes bijvoorbeeld.

Deze waren met punten gratis.
Met de korting die u noemt moet je nog (bij)betalen, de prijzen zijn al aan de hoge kant.

Begrijp ik uit uw antwoord dat het aanbod weer aangevuld wordt? Dus ik kan nog wachten zonder dat ik punten kwijt raak?
Reputatie 7
Hoi Koekkie,

Het aanbod zal wel kleiner blijven doordat T-Mobile Extra uitgefaseerd wordt, maar er wordt inderdaad wel nog steeds gekeken naar de vraag vanuit de klant, dus de catalogus zal voorlopig zeker niet leeg raken.

In de online catalogus van T-Mobile Extra online catalogus zullen voornamelijk digitale producten verkrijgbaar zijn en in de T-shop kunnen je fysieke producten aanschaffen (dit zijn telecom gerelateerde producten). De oortjes zullen dus niet meer terugkomen in de online catalogus.

Sommige klanten hebben bericht gekregen dat ze nog 4 maanden gebruik kunnen maken van hun punten. Mocht jij daar ook bericht over hebben gekregen, dan kun je tot die tijd nog bestellen wat je wilt. Zo niet, dan kun je gerust jouw punten nog een tijdje bewaren!
Ik kreeg vandaag pas 'officieel' bericht dat t-mobile het puntensysteem afschaft en ik nog 2 maanden heb om iets met de punten te doen.

Ik ben al 11 jaar klant, spaar al lang mee. Het is mij niet vermeld dat mijn punten komen te vervallen toen ik mijn abonnement verlengde.

Ik ben van jullie meer klantvriendelijkheid gewend dan dit en hoe het op deze manier (niet) gecommuniceerd wordt.

Ik hoop oprecht dat jullie wat doen met mijn reactie en de reacties van anderen.

Tip:
Ik appreciëer jullie 'positieve' houding/ feedback, maar soms bereik je meer door gewoon te zeggen: jullie hebben gelijk, dit hebben we niet handig aangepakt en we snappen de boosheid.
Daarmee kweek je vaak meer begrip.
Ik heb per vandaag mijn abonnement verlengd en wilde mijn punten saldo bekijken.
Omdat deze niet meer zichtbaar zijn heb ik de helpdesk gesproken.
Deze meneer kon mijn punten ook niet meer vinden en vertelde me dat deze nu allemaal verlopen zijn - omdat mijn abonnement is verlengd.

Dat lijkt me niet juist - gezien dat hierboven duidelijk staat aangegeven dat ik 4 maanden heb na de verlenging van mijn abonnement.
Ik ben al lang klant, met een uitgebreid abonnement - en had dus al flink wat punten (ik wilde geen prullaria bestellen, maar liever iets nutigs / leuks dus heb nog nooit wat besteld).
Kunt u bevestigen dat mijn punten nog beschikbaar zijn en ik inderdaad nog de gemelde 4 maanden heb om deze in te wisselen ?
Bravo T-mobile,

Een van de dingen dat jullie onderscheid van de rest afschaffen.. En ook heel goed gecommuniceerd naar jullie klanten toe👏🏻
Ik kom er nu pas achter!!
Wat een stom idee om iets weg te halen waarmee je klanten kan laten zien dat ze wat waard zijn.
Ik was juist trouw aan t sparen zodat ik iets leuks voor mezelf kon kiezen.
Het is echt zuur dat jullie dit niet even laten weten, sommige mensen zijn al jaren aan t sparen.
En op dit moment is t aanbod zo klein dat je word gedwongen om iets stoms uit te zoeken.
Ik ben hier echt niet blij mee.. wat een domper zeg.
Mja kunnen we op zn minst dan de punten voor korting op de facturen inzetten?

Mvg

Ozden Calli
O ja nog een opmerking trouwens.
Het is heel makkelijk om hier overal op de forums te schrijven uit onderzoek is gebleken dat mensen liever korting ontvangen maar ik kan jullie nu al vertellen dat de abbonementen volgend jaar dus na verlengen of vernieuwen gewoon weer een paar euro duurder worden of hetzelfde blijven qua kosten hoor.
Het is altijd heel makkelijk te zeggen we hebben een onderzoek gedaan en daaruit is gebleken dat.. maar ik als trouwe t-mobile klant heb geen enquête of een vragenlijst ontvangen.
En ik snap dat het jullie beter uitkomt om hiermee te stoppen maar ik vind het zwaar misleidend om geen enkele klant te informeren over deze verandering wat er blijkbaar wel toedoet, want uit mijn onderzoek is gebleken dat heel veel klanten hier niet blij mee zijn en hier enorm van balen!
En nog zeggen ja maar je kan nog doorsparen alsof je nog aan t dollen bent met je klanten... dus er veranderd niks voor de mensen die willen doorsparen?... nouuu dan wil ik jullie toch echt doorverwijzen naar jullie eigen t-mobile catalogus wat een paar maanden terug 7 pagina`s vol met artikelen en keuzes volstond en wat nu 2,5 pagina`s is geworden en waar nu alleen nog maar dingen in staan die niemand wilt!
En als argumentatie zeggen jullie ja dit staat al maanden op de site.. zo van je had het maar moeten weten dat je op de site moest kijken, wat een onzin.. dus klanten hadden moeten ruiken dat jullie iets gaan omgooien en daarom moesten ze de site in de gaten houden. Man man man wat een beargumentatie hebben jullie zeg!
Ik ben altijd heel tevreden geweest over T-mobile en heb jullie al jaren bij iedereen aangeprezen juist omdat jullie zo open en duidelijk zijn maar dit is gewoon misleiden van je klanten meer kan ik er niet van maken.
Jullie hadden ruim vantevoren een mail, een sms en een waarschuwing kunnen plaatsen bij de catalogus maar dit ruikt een beetje naar dit komt ons beter uit dus we informeren maar niemand.
Nogmaals ik hoop dat jullie deze fout gaan corrigeren want momenteel kan ik gewoon niks met de punten die ik heb.

Mvg

Ozden Calli
Reputatie 7
Badge +9
Hi mvl_1792,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt om te zien wat er precies aan de hand is. Het klopt inderdaad dat je bij een Go verlenging nog 4 maanden de tijd hebt om je punten te gebruiken. Maar ik zie dat je bent overgestapt naar een zakelijk abonnement en daarbij kun je geen gebruik maken van T-Mobile Extra. Ik kan daarom de punten niet meer terughalen hoe graag ik dat ook zou willen. Als er iets anders is waar ik je bij kan helpen hoor ik het graag.

@Ozden Calli; Als je je abonnement niet verlengt dan kun je alsnog blijven doorsparen en gebruik maken van T-Mobile Extra. Als je je abonnement wel verlengt (met een particulier Go abonnement) dan heb je nog 4 maanden de tijd om je punten op te maken. Ik hoop dat je wat kan vinden in onze catalogus!
@Ozden Calli; Als je je abonnement niet verlengt dan kun je alsnog blijven doorsparen en gebruik maken van T-Mobile Extra. Als je je abonnement wel verlengt (met een particulier Go abonnement) dan heb je nog 4 maanden de tijd om je punten op te maken. Ik hoop dat je wat kan vinden in onze catalogus!

Tip:
Ik appreciëer jullie 'positieve' houding/ feedback, maar soms bereik je meer door gewoon te zeggen: jullie hebben gelijk, dit hebben we niet handig aangepakt en we snappen de boosheid.
Daarmee kweek je vaak meer begrip.


Hajar, doe alsjeblieft iets met de tip van Koekkie, want zo blijft het klinken alsof je totaal niet begrijp wat er zo vervelend is aan het feit dat jullie (T-Mobile) in deze zeer slecht gecommuniceerd hebben.


Daarnaast heb ik nog een vraag hoe lang de nog wel te verkrijgen vouchers te gebruiken zijn? Bijvoorbeeld voor een fotoboek, wanddecoratie of een bladcadeau, of kortingscodes voor Wildlands of Walibi. Aangezien jullie niets meer bijvullen wil ik de punten nog wel gebruiken voor iets een soort van nuttigs (in tegenstelling tot een uur internet, wie kiest dat nou?), maar ik heb op dit moment geen fotoboek nodig, en ga ook niet binnenkort al naar Walibi.
Reputatie 7
@Perry91

De vouchers zijn doorgaans 12 maanden geldig, vanaf moment van aankoop. In de catalogus of op de website van het bedrijf. Als we het voorbeeld van Walibi aanhouden staat dit in de catalogus aangegeven:
"Wanneer: Je kunt de T-Mobile Extra voucher bestellen tot en met 29 september 2018 en verzilveren tot en met 30 september 2018 voor een ticket tot en met 24 oktober 2018, met uitzondering van 8 september en de Halloween Fright Nights dagen."

Het kan dus verschillen, dus check voor de zekerheid altijd even de voorwaarden van het product.

Mocht je nog vragen hebben, let us know!
Zoals anderen het ook al hebben vermeld. Ben normaal gesproken super tevreden met T-Mobile, maar dat jullie geen e-mail, sms of iets dergelijks hebben gestuurd om te laten weten dat T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd vind ik echt slecht werk. T-Mobile is altijd transparant, maar dit is meer zo iets als ''laten we het ergens in de forum plaatsen, zodat het er toch op lijkt dat we het hebben gecommuniceerd naar ons klanten toe''

Ik kreeg vandaag een e-mail met de mededeling. Heb zojuist even in de catalogus gekeken, maar er is letterlijk niets normaals meer dat ik kan inwisselen. Als het nou op tijd werd gemeld, zou ik zeker iets leuks kunnen inwisselen.

Nogmaals, dit is uitermate slecht van T-Mobile!

Reageer